Stránka 1 z 2

Jaký motor 1,6 benzín nebo 1,7DTI????

Napsal: 22 čer 2007, 10:50
od Pavlis
Ahoj, potřebuju poradit, chci si koupit taky Astru combi a rozhoduji se s jakým motorem. Jezdím do práce každý den 25km(tam+zase dom) a někdy jedu i dvakrát, ročně najedu tak cca 30-40tis.KM. Potřebuji auto aby jezdilo za mááálo, teď mám Favorita na LPG (8L na 100km)nemužu si vubec náklady stěžovat, jen to auto už to má za sebou. Nejsem žádný závodník, jezdím většinou předpisově. Kámoš mi rozmlouvá diesel, prý se na takhle krátké vzdálenosti dost ničí, tak nevím.Moje finance jsou dost omezeny, představa je r.v.99, najeto do 150tis.Km do max ceny 120tis.Kč. Prosím o radu.Díky

Napsal: 22 čer 2007, 11:08
od Hribek
Při takové roční porci kilometru bych to videl jasne na diesel. Ja mam 1.7DTI je velmi usporný, sice žadny trhač asfaltu, ale stači na sviznou jizdu v ramci predpisu uplne v pohode. A co se tyce toho ze disel se na kratke vzdalenosti dost nici tak o tom si myslim ze kratsi vzdalenosti rozhodne nesvedci zadnemu motoru. Ale 25 km mi nepripada zas tak malo.

Napsal: 22 čer 2007, 11:08
od manli2
Zigi píše: Jinak sehnat 1.7DTI v Caravanu v solidním stavu do 120t Kč bude kumšt, ale držím palce, ať ti to vyjde :)
já vidim do 150 cenu... ;) :D koukni znova

Napsal: 22 čer 2007, 11:10
od shadow
Věčné to dilema benzín versus nafta. Zastánci nafty chtějí naftu, Ti kdo mají benzín zase benzín. Osobně mám benzín a upřímně řečeno naftu bych nechtěl ( takže sem nekecal co :lol: )
Ne vážně, je fakt, že nafta se vyplácí při hodně ale opravdu hodně najetých kilometrech. Ono to zpočátku vypadá lákavě, míň to žere, míň to stojí ( no dnes už ne), ale pamatuji si na jeden článek tuším ve světě motorů, kde bylo porovnání nafty s benzínem s počítáním veškerých nákladů. Vím že tam byli argumenty včetně výměn vstřiků, čerpadla ( vlivem opotřebení) a vyšlo opravdu seriózně, že benzín nakonec vyjde levněji ( podotýkam při ujetí určitého počtu kilometrů)
Druhá věc je, že (pokud se pletu rád se nechám poučit) naftové motory se Oplu zrovna moc nepovedli, alespoň ne ty 1.7 .
Jak říkám věc názoru, nicméně, já bych šel opět do benzínu.

Napsal: 22 čer 2007, 11:10
od Hribek
jo jo jak rika Zigi za 120 to asi bude problem. A kdyz tak tak to bude chtit hned po koupi nemale investice. Pocital bych radsi s cenou kolem 140-150 tis ale za ty prachy to auto musi byt opravdu ve vybornem stavu!!!

Napsal: 22 čer 2007, 11:12
od Hribek
Jo 1.7 se oplu nepovedli a proto je potreba si vybrat opla s 1.7 od ISUZU!!! Na to pozor. 1.7 oplackou opravdu nebrat!!

Napsal: 22 čer 2007, 11:13
od shadow
Jo a pokud si zvyklej na LPG, co Ti v tom brání i nyní - caravan má kufr dost velkej. :lol:

Napsal: 22 čer 2007, 11:16
od Scooob
Zigi píše:
manli2 píše: já vidim do 150 cenu... ;) :D koukni znova
Já do 120t Kč :twisted:
Já teda taky vidím 120 :oops: :D

Ale k tématu, já bych bral ten diesel(Pokud ho při tvých požadavcích seženeš), protože 30 - 40ročně je už fakt dost. Ten motor by podle mě trpěl, kdybys jezdil dvakrát denně 5km a né 25km :)
shadow píše:Jo a pokud si zvyklej na LPG, co Ti v tom brání i nyní - caravan má kufr dost velkej. :lol:
To má, ale zase si vem, že když sežene caravan, kterej bude mít třeba 120nalítáno, tak při kilometrech, který najezdí, může za 2 roky mít nalítáno až 200, za 3roky skoro 230 - 240. To už podle mě bude na benzín dost.Přecijen Diesel vydrží víc km, jak benzín :)

Napsal: 22 čer 2007, 11:18
od manli2
já sem pro benzín.. :wink: ale ne 16V... bo za 120 kupovat naftu při plánovanym nájezdu... si zaděláváš na pěknou pokladničku.. :D

Napsal: 22 čer 2007, 11:25
od shadow
Scooob píše: To má, ale zase si vem, že když sežene caravan, kterej bude mít třeba 120nalítáno, tak při kilometrech, který najezdí, může za 2 roky mít nalítáno až 200, za 3roky skoro 230 - 240. To už podle mě bude na benzín dost.Přecijen Diesel vydrží víc km, jak benzín :)
To jo, souhlas i když hodně záleží na tom jak se o auto staráš - hele kámoš taxikář s favoritem ( benzínem) nalítal 600 tisíc s jednou generálkou. Pravda auto už skoro nedrželo pohromadě, ale motor fachčil :lol:

Napsal: 22 čer 2007, 11:26
od Pavlis
A jak to LPG ano nebo ne????? U favorita to jezdilo docela v poho a spolehlivost je super, áni jedna oprava, koupil jsem ho se 100tis. km, dal jsem do toho plyn a 3 roky jezdím, měním jen olej a ted ma auto 240tis.km.Nevím jek se bude ten plyn v Astře chovat.????

...

Napsal: 22 čer 2007, 11:27
od Slag
To Scooob: Jen taková kuriozita :wink: Znám Astru F (1.4 16V, 1997), která má najeto 280.000 km a furt bez keců jezdí :lol:
A už zase mlčim

Napsal: 22 čer 2007, 11:27
od manli2
Scooob píše: Diesel vydrží víc km, jak benzín :)
nepovídej... a jak si na to přišel...

Napsal: 22 čer 2007, 11:47
od Okura
To Pavlis
LPG bych tam klidně hodil do Astry, záleží co budeš mít za typ motoru jestli X nebo Z
Co se týče systému LPG talk jedině holandský systém AG Autogas systems SGi nebo italský Landi Renzo Ommegas či STAG 300

diesel vs. benzin

Napsal: 22 čer 2007, 11:47
od mklement
ahoj, na tvojom mieste by som bral jednoznacne diesel. vobec motor 1.7 je asi jeden z najlepsich co kedy mali. vyrobca je isuzu a je fakt super. kamos ho ma a slape jak hodinky. spotreba 5 litorv a to ho dusi. ja mam astru caravan 2.0DTI, spotreba 5.4 doteraz som mal octaviu 1.6 benzin a ta mi skoro scucla aj nohu s pedalom. benzin mi uz akosi odpadol od chuti. velka spotreba, pomale zrychlenie, mensia pruznost atd. je to na tebe, ale bral by som ten diesel.