Jaký motor 1,6 benzín nebo 1,7DTI????
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
- Pavlis
- Příspěvky: 126
- Registrován: 06 dub 2007, 09:27
- Bydliště: Holice-Pardubice-
- Kontaktovat uživatele:
Jaký motor 1,6 benzín nebo 1,7DTI????
Ahoj, potřebuju poradit, chci si koupit taky Astru combi a rozhoduji se s jakým motorem. Jezdím do práce každý den 25km(tam+zase dom) a někdy jedu i dvakrát, ročně najedu tak cca 30-40tis.KM. Potřebuji auto aby jezdilo za mááálo, teď mám Favorita na LPG (8L na 100km)nemužu si vubec náklady stěžovat, jen to auto už to má za sebou. Nejsem žádný závodník, jezdím většinou předpisově. Kámoš mi rozmlouvá diesel, prý se na takhle krátké vzdálenosti dost ničí, tak nevím.Moje finance jsou dost omezeny, představa je r.v.99, najeto do 150tis.Km do max ceny 120tis.Kč. Prosím o radu.Díky
- Reklama
- Hribek
- Příspěvky: 1595
- Registrován: 14 dub 2007, 19:00
- Bydliště: Moravské Slovácko
- Kontaktovat uživatele:
Při takové roční porci kilometru bych to videl jasne na diesel. Ja mam 1.7DTI je velmi usporný, sice žadny trhač asfaltu, ale stači na sviznou jizdu v ramci predpisu uplne v pohode. A co se tyce toho ze disel se na kratke vzdalenosti dost nici tak o tom si myslim ze kratsi vzdalenosti rozhodne nesvedci zadnemu motoru. Ale 25 km mi nepripada zas tak malo.
Věčné to dilema benzín versus nafta. Zastánci nafty chtějí naftu, Ti kdo mají benzín zase benzín. Osobně mám benzín a upřímně řečeno naftu bych nechtěl ( takže sem nekecal co )
Ne vážně, je fakt, že nafta se vyplácí při hodně ale opravdu hodně najetých kilometrech. Ono to zpočátku vypadá lákavě, míň to žere, míň to stojí ( no dnes už ne), ale pamatuji si na jeden článek tuším ve světě motorů, kde bylo porovnání nafty s benzínem s počítáním veškerých nákladů. Vím že tam byli argumenty včetně výměn vstřiků, čerpadla ( vlivem opotřebení) a vyšlo opravdu seriózně, že benzín nakonec vyjde levněji ( podotýkam při ujetí určitého počtu kilometrů)
Druhá věc je, že (pokud se pletu rád se nechám poučit) naftové motory se Oplu zrovna moc nepovedli, alespoň ne ty 1.7 .
Jak říkám věc názoru, nicméně, já bych šel opět do benzínu.
Ne vážně, je fakt, že nafta se vyplácí při hodně ale opravdu hodně najetých kilometrech. Ono to zpočátku vypadá lákavě, míň to žere, míň to stojí ( no dnes už ne), ale pamatuji si na jeden článek tuším ve světě motorů, kde bylo porovnání nafty s benzínem s počítáním veškerých nákladů. Vím že tam byli argumenty včetně výměn vstřiků, čerpadla ( vlivem opotřebení) a vyšlo opravdu seriózně, že benzín nakonec vyjde levněji ( podotýkam při ujetí určitého počtu kilometrů)
Druhá věc je, že (pokud se pletu rád se nechám poučit) naftové motory se Oplu zrovna moc nepovedli, alespoň ne ty 1.7 .
Jak říkám věc názoru, nicméně, já bych šel opět do benzínu.
Astra G-caravan,100 edition,1.6 16V,Jungle Green
- Scooob
- Příspěvky: 62
- Registrován: 19 dub 2007, 10:20
- Bydliště: Kladno - Stochov
- Kontaktovat uživatele:
Já teda taky vidím 120Zigi píše:Já do 120t Kčmanli2 píše: já vidim do 150 cenu... koukni znova
Ale k tématu, já bych bral ten diesel(Pokud ho při tvých požadavcích seženeš), protože 30 - 40ročně je už fakt dost. Ten motor by podle mě trpěl, kdybys jezdil dvakrát denně 5km a né 25km
To má, ale zase si vem, že když sežene caravan, kterej bude mít třeba 120nalítáno, tak při kilometrech, který najezdí, může za 2 roky mít nalítáno až 200, za 3roky skoro 230 - 240. To už podle mě bude na benzín dost.Přecijen Diesel vydrží víc km, jak benzínshadow píše:Jo a pokud si zvyklej na LPG, co Ti v tom brání i nyní - caravan má kufr dost velkej.
Naposledy upravil(a) Scooob dne 22 čer 2007, 11:20, celkem upraveno 1 x.
Zemřela - Opel Astra G Caravan 2.2DTi
Nově - Astra G Coupe 2.2 16v
www.Akumix.cz
Nově - Astra G Coupe 2.2 16v
www.Akumix.cz
To jo, souhlas i když hodně záleží na tom jak se o auto staráš - hele kámoš taxikář s favoritem ( benzínem) nalítal 600 tisíc s jednou generálkou. Pravda auto už skoro nedrželo pohromadě, ale motor fachčilScooob píše: To má, ale zase si vem, že když sežene caravan, kterej bude mít třeba 120nalítáno, tak při kilometrech, který najezdí, může za 2 roky mít nalítáno až 200, za 3roky skoro 230 - 240. To už podle mě bude na benzín dost.Přecijen Diesel vydrží víc km, jak benzín
Astra G-caravan,100 edition,1.6 16V,Jungle Green
...
To Scooob: Jen taková kuriozita Znám Astru F (1.4 16V, 1997), která má najeto 280.000 km a furt bez keců jezdí
A už zase mlčim
A už zase mlčim
Astra 1.4 (X14XE), sedan, r.v. 98, ABS, pal. PC, CCR600 8 repro, 2x el. okna, sport. sedačky, orig. 15" alu... FOTO
VW T3 Caravelle GL 1.6TD
slag.loziska@email.cz
VW T3 Caravelle GL 1.6TD
slag.loziska@email.cz
To Pavlis
LPG bych tam klidně hodil do Astry, záleží co budeš mít za typ motoru jestli X nebo Z
Co se týče systému LPG talk jedině holandský systém AG Autogas systems SGi nebo italský Landi Renzo Ommegas či STAG 300
LPG bych tam klidně hodil do Astry, záleží co budeš mít za typ motoru jestli X nebo Z
Co se týče systému LPG talk jedině holandský systém AG Autogas systems SGi nebo italský Landi Renzo Ommegas či STAG 300
Naposledy upravil(a) Okura dne 22 čer 2007, 11:49, celkem upraveno 1 x.
diesel vs. benzin
ahoj, na tvojom mieste by som bral jednoznacne diesel. vobec motor 1.7 je asi jeden z najlepsich co kedy mali. vyrobca je isuzu a je fakt super. kamos ho ma a slape jak hodinky. spotreba 5 litorv a to ho dusi. ja mam astru caravan 2.0DTI, spotreba 5.4 doteraz som mal octaviu 1.6 benzin a ta mi skoro scucla aj nohu s pedalom. benzin mi uz akosi odpadol od chuti. velka spotreba, pomale zrychlenie, mensia pruznost atd. je to na tebe, ale bral by som ten diesel.