"Zvoneni" od motoru pri nizkych otackach
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: 19 pro 2006, 20:47
- Kontaktovat uživatele:
"Zvoneni" od motoru pri nizkych otackach
Zdravim, nevite co muze byt pricinou "zvoneni" od motoru pri nizkych otackach? Tento zvlastni zvuk se ozve kdyz jedu treba 30km/h na dvojku a dam trojku. Pokud uz jedu treba 40km/h a zaradim 3., tak uz je vsechno v pohode. Nemuze to byt spatnym silentblokem motoru?
- Reklama
No záleží odkud to "zvoní". Mi takové podobné zvuky vydával katalyzátor, který byl těsně před rozsypáním..
EX Coupe 2001 2.2 Z22SE
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: 19 pro 2006, 20:47
- Kontaktovat uživatele:
Katalyzator?
Mne pripada, ze ten zvuk je v predni casti motoru (pod motorem).
No jestli je to katalyzátor, tak to je radost .
No jestli je to katalyzátor, tak to je radost .
no muzeme dat trubku od predu az dozadu proc ne ale zvuk bude hroznej. Misto kataku dat trubku jde, lambda by s tim pry problem mit nemela ale nejakej uni kat se koupi za 2 tis
bývalé: Astra G Comfort 1.4 https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=25151
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
no me se taky rozsvecela kontrolka emisi vyfukovych plynu obzvlaste v prudci zatacce pod plynem v tom vzdy zaskubalo a blik, ale kdyz jsem to znovu natocil tak vpoho ale byl to katalyzator.
To cinkani muze byt cokoliv, nejpravdepodobnejsi bych videl katalyzator, nebo pletenec popr. utrzena pricka ve strednim dilu.
To cinkani muze byt cokoliv, nejpravdepodobnejsi bych videl katalyzator, nebo pletenec popr. utrzena pricka ve strednim dilu.
bývalé: Astra G Comfort 1.4 https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=25151
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
a není na přeřazení z dvojky na trojku ve 30km rychlosti příliš brzo?? jestli ten motor nepodtáčíš. To ti taky mužou pěkně chrastit ventily
Hopla hopla hopla koupil jsem si OPLA Astra G 1.8 85kw Sport
Moje ASTRA
Moje ASTRA
Re: "Zvoneni" od motoru pri nizkych otackach
Pokud to dělá při sešlápnuti plynu, a při normální jízdě né, vypadá to na čidlo klepání, které posunuje TZV. předstih,martinbranda píše:Zdravim, nevite co muze byt pricinou "zvoneni" od motoru pri nizkych otackach? Tento zvlastni zvuk se ozve kdyz jedu treba 30km/h na dvojku a dam trojku. Pokud uz jedu treba 40km/h a zaradim 3., tak uz je vsechno v pohode. Nemuze to byt spatnym silentblokem motoru?
ale toto by udělalo i při 4 a 5 při nízkých otáčkách. Zjisti si, při jakých otáčkách to dělá a vyzkoušej při stejných
i na jiné rychlosti. Nemělo by vůbec zazvonit- kov na kov. Max jenom cinknout 3 až 4 x.
(30km/h na dvojku a dam trojku, to jsou opravdu malé točky a motor dostává zabrat) Pokud chceš takto jezdit,
tak bez akcelerace :!:po rovině nebo z kopce.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Ses si jistej ze cidlo klepani by zpusobilo detonace? Pri pouziti predepsaneho oktanoveho cisla by nemelo dojit pouze vlviem adaptace RJ (spatne ukazujici cidlo klepani) k detonacim. To snad jedine kdyby byly upraveny mapy pro zvyseni vykonu na hranici detonaci a cidlo klepani odeslo, nebo byl pouzit nizkooktanovej benzin.
jistý si nejsem, ale u motorů bez této vymoženosti to bylo přesně tak. Nepomůže ani vyšší oktan. číslo,AstraDTI píše:Ses si jistej ze cidlo klepani by zpusobilo detonace? Pri pouziti predepsaneho oktanoveho cisla by nemelo dojit pouze vlviem adaptace RJ (spatne ukazujici cidlo klepani) k detonacim. To snad jedine kdyby byly upraveny mapy pro zvyseni vykonu na hranici detonaci a cidlo klepani odeslo, nebo byl pouzit nizkooktanovej benzin.
jenom omezí (sníží rozsah) klepání, záleží na otáčkách, nevím kolik otáček má motor na trojku /30 Km.(900 ot/min )
nevím, jaký má obsah, ani na jaký benzín jezdí, ale čím větší=tím více oktanů (při 1800 ot/min. jsou už dost vysoké)
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Aha, no ja taky netusim jak je to reseny u Oplackejch motoru. Co ja vim, tak by to melo hlavne motor chranit pred nizkooktanovym benzinem a pred upravama nebo chybama v RJ. Melo by dochazet jen k uprave smerem k nizsimu oktanovymu cislu nez na kterej je motor nastaven - tzn z 95 na 91. Kdyz se naleje 98, tak to nijak nemeni nastaveni, proto je blbost lejt 98 do motoru delanyho na 95, predstih se neposune (alespon jsem neslysel o takovy RJ ktera by hejbala nastavenim i timhle smerem).
Jaky motory mas na mysli bez cidla klepani - i predstih rizenej RJ, nebo RJ jen na vstrik paliva (tak to mely BMW motory ze 70. let), nebo motor s karburatorem?
Jaky motory mas na mysli bez cidla klepani - i predstih rizenej RJ, nebo RJ jen na vstrik paliva (tak to mely BMW motory ze 70. let), nebo motor s karburatorem?