Stránka 1 z 2
otáčky a EGR ventil
Napsal: 24 kvě 2007, 22:11
od mirecek
Zdravím vás. Koukám tady na EGR ventil a musím se zeptat. měl bych mít motor X16XEL. Když je venku nad 14° , tak mi auto drží dobré 3minuty vysoké otáčky. Je to strašně nepříjemné, když s tím mám jet. stačí polechtat plyn a zaboří mě to do sedaček jen dam nohu pryč, tak to s autem cukne.Je to šílený, kdo nezažil neví. měl jsem to u Opla nechal jsem jim tam už cca 6k a nic. Mám i nový krokový motorek. Je to pořád stejný. Navíc když dojíždím ke křižovatce, tak mi otáčky spadnou skoro až na nulu a auto se oklepe otáčky se vrátí a lehce kolísají.také je to nepříjemné, jak se auto vždycky po poklesnutí otáček zaklepe. Vyřeší to tento EGR ventil? Nebo nevíte čím to je. Už se mě nechce takle darovat peníze oplu, které se těžce vydělávají.
Díky moc za jakoukoli radu.
Napsal: 25 kvě 2007, 18:17
od Effe
Já bych to šacoval na ten krokáč,ale jestli ho máš nový?EGR to bude těžko,ten se po nastartování nezapíná.
Napsal: 25 kvě 2007, 20:02
od mirecek
jojo, krokáč je novej, potrubí protáhlí(snad) Může to dělat třeba nějakej jinej filtr než na benzín?(třeba vzduchovej-ten mám už horší)
Napsal: 26 kvě 2007, 09:40
od Luky
Jasne ze muze. Kdyz nemuze Astrina dejchat, tak je to spatny a projevuje se to presne tak, jak popisujes.
Napsal: 26 čer 2007, 16:37
od mirecek
Tak jsem se k tomu konečně dostal. Výměna vzduchového filtru.
Pořád nic. Máte ještě jiné rady? Sem s nimi. Budu vděčný.
Napsal: 26 čer 2007, 16:55
od Effe
Mně to dělá v podstatě to samé,v zimě nic a když se oteplilo,tak mi po nastartování vyletí otáčky na 1500-2000.Popojedu s tím tak něco přes 500 metrů a už je pak všechno v pohodě.Jsem přesvědčenej ,že to je krokovým motorkem,ale ještě jsem se neodhodlal ho koupit.Po vyčištění je to lepší ,ale ne moc dlouho.Pochybuji ,že by na vysoké otáčky měl vliv nějaký filtr,to spíše kdyby ti to jen chcípalo.
Napsal: 26 čer 2007, 16:59
od Oťas
EGR a filtry to nedělaj, taky bych tipnul krokáč, ale jestli je novej
, tak pak jedině nějaký čidlo, ale když s tím nehli ani v opelu, tak je těžký radit, takhle na dálku.
Napsal: 26 čer 2007, 17:00
od mirecek
Krokový motorek jsem vyměnil, stálo mě to 4500,- a teď mám doma jeden náhradní. Ten co jsem tam měl je skoro jak novej. Vrátit mi ho tam odmítli a to samí s penězi!!! tak pozor na to! jinak výměna bezezměny.
Napsal: 26 čer 2007, 23:43
od spermin
mirecek píše:Krokový motorek jsem vyměnil, stálo mě to 4500,- a teď mám doma jeden náhradní. Ten co jsem tam měl je skoro jak novej. Vrátit mi ho tam odmítli a to samí s penězi!!! tak pozor na to! jinak výměna bezezměny.
Tomu se říká SUPR servis
a v palivovém filtru závadu nehledej.
Napsal: 11 srp 2007, 11:23
od rychlyradim
je to fakt super mě to stejný začíná dělat také...
když mi vyčistili krokáč tak vpoho jak píše Mireček...ale včera se mi to také šíleně zhouplo div nevyskočil motor...a jak vidím nikdo neví co s tím...chjo....
co jsem si zde četl příspěvky...tak to vše poukazje na EGR ventil..!!
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15
re:
Napsal: 14 srp 2007, 22:06
od Capoo
zkontroluj jestli ti neprostrelujou kabely, spatne se na to prichazi ale podle popisu by to mohlo byt ono:-)
Re: re:
Napsal: 15 srp 2007, 18:33
od rychlyradim
Capoo píše:zkontroluj jestli ti neprostrelujou kabely, spatne se na to prichazi ale podle popisu by to mohlo byt ono:-)
jj díky dnes mi to také bylo řečeno že to můžou dělat káble...tak hned se na to mrknu...
Napsal: 15 srp 2007, 18:59
od spermin
Na ty kolísající otáčky bych ještě zkusil něco ma vyčištění palivové soustavy, můžou váznout nějaké
hejblátka, klapy nebo škrtící prvky.
Napsal: 15 srp 2007, 21:03
od mirecek
Vyčištěno bylo a dokonce dvakrát. Je na to takovej spešl sprej a stojí cca 450kč.
Na ty kabely jsem se ptal taky, ale to by to prej dělalo, že se motor bude hádat a né, že bude mít zvýšeny otáčky!
Jinak v pondělí jedu k profíkům přes elekroniku na diagnostiku. Mám to domluvený přes známí za 200,- tak to obětuju a uvidíme. Když bude něco nového dám vědět.
re:
Napsal: 15 srp 2007, 21:32
od Capoo
hale tata ma servis a dela diagnostiku proto jsem to psal. vi o co jde je to presne u 1.6 ty kabely ti nezmerej na zadne diagnostice. a kdyz ti nekdy prostreli tak ti to hybne s otackama. kdyztak jsme z Benesova a pokud bys chtel kontakt no problem.