Stránka 1 z 6
Cvakaní už poněkolikaté
Napsal: 27 bře 2007, 13:31
od alienxx
zdarek uz poněkolikáté se tu řeší cvakani v motoru. Mam 1,6 16V a uz me fakt nasralo jak to cvaká tak sem pod to vlez a zjistil sem ze cvakání jde z čtrerečkovy krabicky kerá je naproti chladiči na vaně motoru. A vede z ni gumovej kablik. Jenže nevim co to je. Myslel sem že olejové čerpadlo ale zase nekdo mi rek ze je to nejake cidlo. Ale sem si na 99 procent jistej ze to cvakani jde odtamtud nebo z vany primo. Poradte? diky.
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Re: Cvakaní už poněkolikaté
Napsal: 27 bře 2007, 14:50
od Jirka D..
alienxx píše:zdarek uz poněkolikáté se tu řeší cvakani v motoru. Mam 1,6 16V a uz me fakt nasralo jak to cvaká tak sem pod to vlez a zjistil sem ze cvakání jde z čtrerečkovy krabicky kerá je naproti chladiči na vaně motoru. A vede z ni gumovej kablik. Jenže nevim co to je. Myslel sem že olejové čerpadlo ale zase nekdo mi rek ze je to nejake cidlo. Ale sem si na 99 procent jistej ze to cvakani jde odtamtud nebo z vany primo. Poradte? diky.
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
To tikání odspodu může být čidlo oleje stojí 99 Kč pružinka s kuličkou.
Nepíšeš jak to zvaká atd napiš co nejvíc o cvakání.
Napsal: 27 bře 2007, 22:02
od alienxx
no kdyz nastartuju studenej motor tak je tak pul minuty ticho a pak to zacne delat: t t t t t t t t t t t t t proste cvakani
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Napsal: 27 bře 2007, 22:03
od alienxx
a uz to proste neprestane a cim vetsi otaky tim to cvaka rychlejc zasebou.
Napsal: 28 bře 2007, 07:57
od monty
Ahoj, mě cvakání dělal tenhle ventil:
http://ukazto.com/?img=HPIM4335-5fq1.jpg
Když ti to začne klapat, zkus od něho odpojit dráty (nic se nestane, je to jen ventil pro odvzdušňování nádrže)... pokud klapání nepřestane, tak příčinu klapání hledej jinde... (píšu to proto, že mě taky dalo práci zdroj cvakání najít a nevěřil jsem že to jde od něj, dokud jsem ho neodpojil)
(jinak mi to klapalo jen při přidání plynu a jízdě tak do 2800ot., na volnoběh a na vysoké otáčky to nedělalo)
Napsal: 28 bře 2007, 09:30
od alienxx
Zdarek, tim ventilem to neni to sem zkousel odpojit taky ale urcite to jde od olejovy vany a od ty veci jak sem popisoval. Jenze poradne nevim co to je.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Napsal: 28 bře 2007, 12:09
od Jirka D..
Ahoj ten problém znám, olej je ztuhlý a po zahřítí řidký, dej 10W 40 Mobul FE GX PRO,
Jde o to, že to je čidlo tlaku oleje nebo zdvihátko máš jich tam 16 to je horší určit přesně na kus.
Olej je hustej a tak se táhne jako med (vše utěsní a není nic slyšet) a po chvíli je řidký a klepe.
Známej měnil všech 16 1000 km klid a pak zase ta samá frekvence.
Jestli to jde ze spodu tak čidlo tlaku oleje zkus vyměnit v opel zralý ho maj na skladě.
Ale spíš to je zdvihátko
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Napsal: 28 bře 2007, 12:24
od alienxx
kolik stoji to cidlo? Jak funguje to cidlo, je mi divny ze cidlo vydava takove zvuky?
Napsal: 28 bře 2007, 14:26
od Jirka D..
alienxx píše:kolik stoji to cidlo? Jak funguje to cidlo, je mi divny ze cidlo vydava takove zvuky?
Už jsem to psal 99 Kč pružinka s kuličkou a druhý je na elektriku to hlídá tlak oleje
Napsal: 28 zář 2007, 00:09
od svantner3
monty píše:Ahoj, mě cvakání dělal tenhle ventil:
http://ukazto.com/?img=HPIM4335-5fq1.jpg
Když ti to začne klapat, zkus od něho odpojit dráty (nic se nestane, je to jen ventil pro odvzdušňování nádrže)... pokud klapání nepřestane, tak příčinu klapání hledej jinde... (píšu to proto, že mě taky dalo práci zdroj cvakání najít a nevěřil jsem že to jde od něj, dokud jsem ho neodpojil)
(jinak mi to klapalo jen při přidání plynu a jízdě tak do 2800ot., na volnoběh a na vysoké otáčky to nedělalo)
kolik a kde ta sranda stoji????
Napsal: 06 říj 2007, 22:00
od kukik20
hmm tak to nejsi sam mě to děla take a kaýdy mi říka že to jsou hidra.Když prijdeš na to co to děla tam to sem napiš jo dík.
Napsal: 08 říj 2007, 11:08
od Medy
Taky jsem měl problém se cvakáním a dneska jsem to konečně dal ke známýmu mechanikovi, kterej tvrdi že to jsou hydroštosy, tak mi je bude měnit. Jezdil jsem s tim asi 6000km a už mě to fakt štvalo. Doufam, že to bude OK. Dam vědět až to bude.
Napsal: 08 říj 2007, 11:15
od rychlyradim
no nejdřív mi bylo řečeno že to prostě 16V dělají a hlavně u 1.6 dělá mi to také. Tedy jak kdy!!!po zahřátí motoru už mi nic neklape a nikdy neklapalo..motor skoro není slyšet...a už vůbec ne v kabině
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
tak tu nevím čím by to mohlo být...
Napsal: 08 říj 2007, 18:47
od spermin
rychlyradim píše:no nejdřív mi bylo řečeno že to prostě 16V dělají a hlavně u 1.6 dělá mi to také. Tedy jak kdy!!!po zahřátí motoru už mi nic neklape a nikdy neklapalo..motor skoro není slyšet...a už vůbec ne v kabině
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
tak tu nevím čím by to mohlo být...
mi to klapalo, nez jsem smazal hlásku INSP
Napsal: 11 říj 2007, 08:26
od Medy
Takže už mam auto zpátky a motor je tichoučkej jako dřív. Byly to 2 věci, který měly na to vliv. Jedna byly ty hydroštosy a druhá špatný těsnění u svodů.