Stránka 1 z 1

netáhne od spodu...

Napsal: 22 bře 2007, 12:48
od kimi
Ahoj všichni,
mám X14XE r.v.99 . Čtyři roky jezdila v pohodě, ale poslení dobou začíná zlobit.Napřed těsnění pod hlavou (v cca 130tis.km) :cry: , teď zas "něco": Auto škubalo v nízkejch otáčkách při ustáleným chodu motoru - dle zdejšího fóra a dalších příznaků - typickej EGR. Vyměnil jsem za cca 3 000 kč .Auto teď sice neškube, ale při prudším přidání plynu v nízkejch otáčkách prostě netáhne - je jakoby přiškrcený- má snahu se "dusit". Jak se ale přehoupnu přes cca 2500 tis. ot, jde normálně pěkně za plynem.. Tak nevím... :x Jsem po komplet diagnostice, osciloskopu, celkový prohlídce... nikde nic nenašli . Sám jsem zkoušel měnit zapalovací lištu, svíčky, čidlo ot. na klice... beze změny. Poradíte někdo? Díky.

Napsal: 22 bře 2007, 12:57
od A.P.
Jednou jsem měl malou dirku ve výfuku a i tahle dokázala pěkně ubrat na výkonu. Prohlídni celou výfukovou soustavu hlavně hned u motoru první díl. Když celej výfuk těsní hned to jede líp. To je můj tip

Napsal: 22 bře 2007, 20:46
od Trdlo
Podobnej problém jsem měl a vzápětí se mi vysypal kat. Z přední části byl jen prach, ale při pohledu do něj od spoje se středovým dílem vypadal že je v pohodě.... :roll:

Napsal: 23 bře 2007, 07:26
od kimi
Díky za tipy... ten kat zní celkem pravděpodobně... zkusím prověřit.Jinak výfuk jsem měnil cca před rokem - samozřejmě kromě prvního dílu hned za motorem.. :? Takže taky možný...

Napsal: 23 bře 2007, 08:53
od kimi
Jo - a pro zajímavost - když to bude ten kat - na co taková srandička přijde ? :?

Napsal: 24 bře 2007, 15:00
od Trdlo
kimi píše:Jo - a pro zajímavost - když to bude ten kat - na co taková srandička přijde ? :?
Univerzál který se jen navaří na potrubí místo původního katu cca 2,500Kč

Napsal: 05 kvě 2007, 20:39
od TOMHAJ
nemel by pri KO katiku spise byt vetsi vykon a spotreba ale take vetsi? :D Diky

Napsal: 09 kvě 2007, 08:14
od jirka h
Možná o trochu ano, ale nejdřív musíš ten starý vysypat.