Stránka 1 z 1
Prosím o radu asi zasviněný turbo?
Napsal: 05 bře 2007, 21:31
od radek schulz
Zdravím Vas kolegové,jsem zde nový a svou astřičku mam od prosince 2006.Dnes mi menily v servise prední desticky,a bylo mi řečeno ze to auto vůbec nejede,Udajně prej zasviněný turbo.Mate někdo nejaký zkušenosti
Mam 17DTI vyrobeno 2001 55kw najeto 165000.
Jsem z toho celkem zmatený
Ono když to nema kolem80°c takto do kopce kňučí jako kráva.Popř.čím vším to muže být?diky za každou radu.
................OPRAVA...DODATEK::::Tak pánové,auti mam spravené a nebylo to zasviněný turdo ale posrana váha vzduchu stala mě 5200kččao!
Napsal: 05 bře 2007, 22:24
od Marky
A jak poznali, ze je zasvinene turbo? Mel jsem neco podobne, moje stara 1.7 taky isuzu si prisavala vzduch s praskle hadice a vubec to nejelo, subjektivni pocit byl, turbo zabira az pri dost vyssokych otackach a temer zadny turboefekt.
Napsal: 05 bře 2007, 22:27
od AstraDTI
Byl jsi v autorizaku? Technici kdyz delaj znacku na kterou se nespecializujou casto spatne odhadnou pricinu. Diesel muze blbe tahnout z mnoha pricin.
Čím to je,čím to je?Že moje astra malo jede?
Napsal: 06 bře 2007, 21:02
od radek schulz
Ne nebyl,mam to tak najak z ruky..řikal za to měl napichlý na počítač,ala že mu to nekomunikovalo s autem.Mimochodem čím vším to muže být?
Napsal: 06 bře 2007, 21:09
od AstraDTI
Tak treba to co zminoval Marky, vaha vzduchu, EGR ventil, JardaB mel problem s cidlem plniciho tlaku (tomu ale tusim svitila kontrolka motoru), ...
Napsal: 06 bře 2007, 21:17
od radek schulz
No to říkal taky že by to mohlo být,
Každopadně doufam že to bude jen prkotina
Co myslíš?Tak mě třeba napadlo,jestli by to nemohl být palivový filtr?Hadice od turba těsní dobře...Vzducháč je novej...
Napsal: 07 bře 2007, 18:06
od Maranelo
Skontroluj aj podtlakove hadicky.... a vsetky tie gumove kolienka ci nie su prezrete... moze to tahat falosny vzduch a malo sa ti otvara klapka turba... to su tie cierne tenke tvrdostenne hadicky co idu okolo motora plus jedna siva... ja som mal prezrete to gumove kolienko a po vymene auto krasne slape..
Napsal: 07 bře 2007, 21:41
od radek schulz
No to by taky mohlo být,s kamošem sme se dívaly na rozvody a na jednom místě to bylu rozpojené...tak se pro sichr radeji mrknu znovu.Dikec
Napsal: 08 bře 2007, 18:23
od Hany
Jinak chlapi, v Brně mám známého, který má TECH 2 a bere za hodinu práce 250,-. Jsem s ním nad míru spokojen. Jen to mám trochu z ruky, ale mám jistotu, že udělá vše poctivě. Taky jsem měl pocit, že mi to nějak nejede, zajel jsem za ním, napíchl TECHa a protáhli jsme auto po Brně. Hned věděl co a jak funguje. Spokojenost.
Napsal: 08 bře 2007, 23:14
od radek schulz
Jo?a kde ten znamej sídlí Hany?Že bych to zkusil u něj..
Napsal: 09 bře 2007, 06:16
od Stand
Ahoj, zkusil bych na neutrál šlapnout na plyn a sledovat ručičku otáček od kolika tisíc se začne zvedat rychleji..
Nasadil si mi brouka do hlavi protože mam taky pocit že to nejede jak má...
Napsal: 09 bře 2007, 16:26
od Hany
radek schulz píše:Jo?a kde ten znamej sídlí Hany?Že bych to zkusil u něj..
Ježíííš, kde sídlí to Ti nepovím, je to kousek od Zvonařky, ale název? hm to ne. Tady je na něj číslo, tak mu brnkni a domluv se s ním.
p. Křapa tel:777 620 300. Jen volat až od pondělka, je teď mimo republiku
Napsal: 09 bře 2007, 16:28
od Hany
Stand píše:Ahoj, zkusil bych na neutrál šlapnout na plyn a sledovat ručičku otáček od kolika tisíc se začne zvedat rychleji..
Nasadil si mi brouka do hlavi protože mam taky pocit že to nejede jak má...
Takto to nepoznáš. přišlápneš víc plynu a vyběhne to rychleji, je to citlivé, potom nejjistější jak já, napojit a projet. Hned vidíš komplet vše.
Napsal: 01 dub 2007, 14:55
od din
Vytacat na volnobeh neodporucam .....prirovnal by som to emisnej kontrole, po ktorej odchadza motor s -10% zivota
ja by som to riesil takto.....
1)tesnost sania
2)snimac teploty
3)vymena cidiel na zaklade diagnostiky - ak je potreba