Stránka 1 z 4

Slabý ťah

Napsal: 15 bře 2006, 23:06
od michnak
chcem sa opýtať kamoš ma zafíru s tým istým motorom čo ja, je to včšie a ťakšie auto ako astra a predsa ked sa veziem v tom aute tak pozorujem vedší ťah ako moja astra nevieťe mi poradiť čím to je?

Napsal: 15 bře 2006, 23:08
od Vojta
může to bejt váha vzduchu, zkus si ji snim prohodit a jdi se projet

Re: Slabý ťah

Napsal: 16 bře 2006, 13:16
od esek1
michnak píše:chcem sa opýtať kamoš ma zafíru s tým istým motorom čo ja, je to včšie a ťakšie auto ako astra a predsa ked sa veziem v tom aute tak pozorujem vedší ťah ako moja astra nevieťe mi poradiť čím to je?

Čaves ja mám tiež taký problem mám 1.6 16V. Mám pocit ako keby to raz šlo a potom nie

nudzový režim

Napsal: 20 bře 2006, 15:34
od michnak
tu vahu som ešte nemenil zajtra mam isť na diagnostiku tak to nechcem týriť.
Pri naštartovaní motora sa mi rosvieti aj kontrolka elektroniky a zhasne až po nejakej cca 10 min jazde,niekedy aj skor.
chcem sa opýtať ako zistím že sa riadiaca jednotka prepla do nudzového režimu

Re: nudzový režim

Napsal: 20 bře 2006, 15:37
od Vojta
michnak píše:...
chcem sa opýtať ako zistím že sa riadiaca jednotka prepla do nudzového režimu
plyn přestane reagovat (jako když šlapeš do hoven), nedostaneš z toho snad víc než 90km/h, líný jako svině

Napsal: 20 bře 2006, 15:49
od michnak
nedá sa to nejak pozorovať na prístrojovke?
V nudzovom režime mi to asi nebeži kedže nemam problem s tým ísť aj 130
len to ma ten slabý tah ja už neviem dufam že zajtra budem múdrejší

Napsal: 09 dub 2006, 23:14
od Vavra
michnak píše:nedá sa to nejak pozorovať na prístrojovke?
V nudzovom režime mi to asi nebeži kedže nemam problem s tým ísť aj 130
len to ma ten slabý tah ja už neviem dufam že zajtra budem múdrejší
Tak jak si dopad, rozděl se s námi o zkušenosti. Nejsi sám. :?:

Napsal: 10 dub 2006, 12:38
od din
Mali sme taky isty problem na Zafirke - po vymene palivoveho filtra sa to zlepsilo....pozri, ci ho nemas zaneseny.

Elektronika motoru

Napsal: 19 dub 2006, 13:18
od starky
Mám Astru - G, 2.0 DTI (74 kW) z r. 1999, za měsíc se mi třikrát stalo, že při vysokých otáčkách při jízdě do kopce přestal mít motor tah a svítila mi ikona elektroniky počítače, takže jsem jel na nouzový stav. Zastavil jsem, znovu nastartoval a jelo to dál normálně. může to být "váhou vzduchu", jak jste se už bavili ? Kámoš mi má zítra namontovat na zkoušku nový díl. Dále se mi zdá, oproti třeba Octávce z r. 2002 (60 kW), že je to zhnilotina, strašně pomalu se rozjíždí, jako kdyby žádné turbo nebylo, má to tak být ?

Re: Elektronika motoru

Napsal: 19 dub 2006, 13:49
od Vojta
starky píše:Mám Astru - G, 2.0 DTI (74 kW) z r. 1999, za měsíc se mi třikrát stalo, že při vysokých otáčkách při jízdě do kopce přestal mít motor tah a svítila mi ikona elektroniky počítače, takže jsem jel na nouzový stav. Zastavil jsem, znovu nastartoval a jelo to dál normálně. může to být "váhou vzduchu", jak jste se už bavili ? Kámoš mi má zítra namontovat na zkoušku nový díl. Dále se mi zdá, oproti třeba Octávce z r. 2002 (60 kW), že je to zhnilotina, strašně pomalu se rozjíždí, jako kdyby žádné turbo nebylo, má to tak být ?
no to tak teda být nemá, váha je v čoudu

Napsal: 19 dub 2006, 21:01
od michnak
Tak na tej diagnostike som nebol pretože ako som písal tak som bol na nasledujúci den dohodnutý z jedným týpkom ten celý den mi nebral tel.potom som sa na neho vyprdol nenecham sa nikým tahať za nos no proste ma nasral.tak som bol u znameho vysvetlil som mu moj problem a ten mi spravil nejakú fintu na vahe vzduchu a ide to citelne lepšie.a ešte mi aj slubil že mi da vedieť ked bude u neho nejaký znami čo mu robý diagnostiku a že ma aj ople tak tu vahu napoji a zdiagnostikuje to v realnom čase.
Inak mam vymenený vzduchač,palivový a olejový filter + oloej.
ale skusim ešte vymeniť tu vahu z kamaratovej zafíri a uvidím čo to povie
:?:

Napsal: 19 dub 2006, 22:13
od Vavra
Věř Vojtovi, já měl stejné problémy, tu váhu jsem vyměnil a jede to jako z praku. :lol: :lol: :lol:

Napsal: 15 kvě 2006, 22:01
od Jurys
Dobrý večer. Prosím Vás o radu. Asi mám ten samý problém. Koupil jsem 1,8 16v r.v.99 caravan. Je nádherná a přesně podle představ.Vím, že to autko má přes tunu a já navíc nechtěl formuli, ale rodinný vůz, ale pravda je, že jsem čekal od jednaosmičkového motoru krapet víc.Táta má 1,6, stařičkého kadeta a připadne mi, že i ten má větší tah, než ta astra.Hlavně je to markantní odspoda. Mám jí týden, začal jsem tam lít dražší benál od Shellu místo té levnější "vody" od těch našich okolních zlodějů, je to o chlup lepší,ale furt je to líné. Chci zkusit vyměnit palivák. Ale k věci, prosím, moc se omlouvám, ale co je to ta "váha vzduchu",nějaké nastavení bohatosti směsi? Jsem začátečník, týká se to i mého benzínu, nebo je to záležitost nafťáků. Může to být i můj problém?Kolik si mám případně připravit bokem z již už tak dost vydojeného rodinného rozpočtu.Předem děkuji za trpělivost a rady.

Napsal: 15 kvě 2006, 22:17
od Vojta
Jurys píše:Dobrý večer. Prosím Vás o radu. Asi mám ten samý problém. Koupil jsem 1,8 16v r.v.99 caravan. Je nádherná a přesně podle představ.Vím, že to autko má přes tunu a já navíc nechtěl formuli, ale rodinný vůz, ale pravda je, že jsem čekal od jednaosmičkového motoru krapet víc.Táta má 1,6, stařičkého kadeta a připadne mi, že i ten má větší tah, než ta astra.Hlavně je to markantní odspoda. Mám jí týden, začal jsem tam lít dražší benál od Shellu místo té levnější "vody" od těch našich okolních zlodějů, je to o chlup lepší,ale furt je to líné. Chci zkusit vyměnit palivák. Ale k věci, prosím, moc se omlouvám, ale co je to ta "váha vzduchu",nějaké nastavení bohatosti směsi? Jsem začátečník, týká se to i mého benzínu, nebo je to záležitost nafťáků. Může to být i můj problém?Kolik si mám případně připravit bokem z již už tak dost vydojeného rodinného rozpočtu.Předem děkuji za trpělivost a rady.
no tak benzíny na váhu netrpěj jako diesly, ale pokud ti nesvítí kontrolka motoru (a je funkční) tak to asi bude tak jak je ale nejde mi do hlavy že by 1,6 8V s nějakejma 52kw jela líp než 1.8 16V 85kw....to asi bude něco špatně

Napsal: 15 kvě 2006, 22:26
od Oťas
16V miluje otáčky kolem 4OOO, to pak ožívá......jak říká Vojta - pokud to nehlásí chybu, tak s tím asi nic nenaděláš.