Stránka 1 z 3
Padanie paliva?
Napsal: 15 pro 2006, 16:24
od pepek
Ahojte,
prednedavnom som zakladal temu "vahadlo". Tykala sa problému zlých ranných štartov. Jednoducho musí štartér 2min. točiť a až potom nejako motor naskočí a normálne beží.
V servise mi povedali že je to váhadlom a to spôsobuje nedostatočný kompresný tlak v motore. Po oprave je rovnaký problém pretrváva.
Aby som to zhrnul: boli vymenené prepadové hadičky, tesnenie niekde pri motore aby sa nezmiešaval olej s naftou, vymenená vačková hriadeľ, váhadlo a dva otvárače ventilov, palivový filter aj s puzdrom filtra.
Teraz mi povedali, že odtestovali palivové čerpadlo a nevykazuje hodnoty "tak ako má".
Nakoľko auto po štarte funguje úplne normálne a aj do 2-3hodín po štarte štartuje normálne, je podľa mňa málo pravdepodobné, že je potrebné vymeniť čerpadlo alebo že problém je v čerpadle.
Please, ak máte niekto nápady čo by to mohlo byť, prosím pomôžte.
Dik.
P.
PS: O cene opravy sa nevyjadrujem.
Napsal: 16 pro 2006, 08:47
od Sršeň
Tak to su riadny odborníci. To si dal auto do servisu OPEL? Ja by som to nikdy neurobil.
Napsal: 16 pro 2006, 10:51
od pepek
Vážení,
"autorizovaný servis" Autotrend, Rožňavská 22, Bratislava.
Odporúčam vyhnúť sa na 2 kilometre. Bola to jedna z mojích životných chyb.
Nakoľko mi oni nepomohli, skúšam to zistiť sám. Neviete čo môže spôsobovať netesnosť a padanie paliva?
Napsal: 16 pro 2006, 12:42
od Doktor Br.
Je dost mozny ze je opravdu chyba v cerpadle protoze predpokladam ze mas 2,0 a tam se to stava dost casto.Ale taky se dost casto stava ze se ta vymena tech tesneni mezi rampou a vstrikem nepovede tak jak ma a potom je vysledek nula.Je treba to odskouset jestli to drzi podtlak prez prepady a budes vedet hned.Sviti ti nejaka kontrolka?
Napsal: 16 pro 2006, 12:45
od Doktor Br.
Jo sorry ted sem si vsiml ze tam pises x20dtl.Cerpadlo + vymena za 22000kc.Uplne nove.
Napsal: 16 pro 2006, 18:24
od pepek
no, ale prečo keď už naskočí tak to beží úplne super. výkon je ok, spotreba je ok, hlučnosť je ok.
žiadna zmena v behu motora.
Napsal: 17 pro 2006, 18:37
od Doktor Br.
Protoze kdyz naskoci tak se odvzdusni a kdyz to vypnes tak to muzes startovat dokud se to zase nazavzdusni.Je to klasika.Pokud by tam byla zavada treba ve zhaveni tak se ti spolehlive rozne kontrolka.Mam na to jeste jeden zpusob ale to je zamezeni toho aby se to zavzdusnovalo a ne oprava.
Napsal: 17 pro 2006, 22:45
od pepek
Ahoj,
je potrebné vymeniť palivové čerpadlo (v nádrži) alebo vysokotlaké čerpadlo paliva (v motorovom priestore).
Je to divné, pretože keď otvorím palivový filter a znovu ho zatvorím tak to rýchlejšie naskočí. A keď štartujem (2.min držím štartér) tak keď naskočí motor tak počuť vpredu pri motore také "mravčanie" a vzápätí nato vzadu, tak pukne ako keby sa vydula nádrž.
Čo presne sa v tom čerpadle pokazí, nedá sa to poraviť, je nevyhnutné to vymeniť?
P.
Re: Padanie paliva?
Napsal: 18 pro 2006, 19:25
od Halen
Gumičky pod střikama?
Napsal: 18 pro 2006, 19:51
od pepek
Neviem čo to je. Kde to je?
Vymenili mi nejake tesnenie pod traverzous palivovými triskami. Zabraňuje to tomu, aby sa do nafty nedostal olej.
Myslíš toto?
Aké riešenie si to spomýnal? Nie oprava, ale riešenie.
Napsal: 18 pro 2006, 21:16
od Doktor Br.
Jasne to je presne ono ale muze se stat ze jde nafta do oleje ale klidne i naopak a protom se to zavzdusni.No mozna je to blbost ale podle toho co jsi ted popisoval naposled tak to na to nevypada tak az ti to zase nepujde nastartovat tak si zkus povolit vicko od nadrze ale to se mi nejak nezda.Nejspolehlivejsi zkouska jestli se to zavzdusnuje nebo je zavada nekde jinde je predelat prepad do vracecky do nadrze protoze je to normalne v provodni a kdyz tam jde vzduch tak jde primo do cerpadla.Mam to ozkouseny a parada.
Napsal: 18 pro 2006, 22:08
od pepek
Ahoj,
Nepochopil som predposlednú vetu. Ako treba prerobiť tie prepady?
Skúšal som štartovať aj s otvorenou nádržou. Neviem to posúdiť či to bolo o málinko lepšie alebo rovnako. Ešte to skúsim a napíšem.
Ď.
Napsal: 19 pro 2006, 21:33
od Doktor Br.
Je to trochu slozitejsi uprava protoze musis vytahnout trubky predelat to.Je to u cerpadla.Ted je prepad veden do trubky privodni hadice do cerpadla a je potreba ji predelat do zpatecky do nadrze.Chce to nekoho kdo uz to delal a pak je to sranda jinak se nad tim muzes dost vydrbat.
Napsal: 30 pro 2006, 00:14
od alex
no, vidim že rovnake problemy maju aj ine X20DTL, moja robi to iste , akurat ten casový interval mam trochu dlhsi cca 2 dni, potom mozem startovat , kolko chcem
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
a v autorizovanom servise uz vymenili vsetky mozne hadicky, je tam skoda aj chodit, ja keby som tam mal ist este raz tak jedine s buldozerom
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
, ta chyba sa mi zda dost podobna , pretoze ak vytiahnem hadicu ktora ide z nadrze od filtra tak to naskoci, ale je potrebne rychlo pridať plyn a tu hadicu tam strcit lebo zdochne, uz som skusil ci ta cesta do nadrze nie je upchata, ale nie je
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
dost by mi pomohol nejaky nacrt toho vstrekovacieho cerpadla, nikde sa neviem k tomu dostat, pretoze to vyzera ako keby to cerpadlo nemalo silu udrzat to palivo ked je v pokoji , nechapem ako je urobene , ci je nejake dvojstupnove, jednou stranou to natahuje palivo a druhou robi vysoky tlak a rozdeluje vstrekov? ale, kedže ten motor nenaskoci ani na chvilku, tak musi chybat palivo hlavne v tej vysokotlakovej casti cerpadla??? musi byt medzi nimi nejaky sKrIaToK
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
ak niekto mate nacrt,...D. dost by to pomohlo. rozoberat sa mi to len tak nechce
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Re: Padanie paliva?
Napsal: 30 pro 2006, 00:40
od Lukas G.
pepek píše:Ahojte,
prednedavnom som zakladal temu "vahadlo". Tykala sa problému zlých ranných štartov. Jednoducho musí štartér 2min. točiť a až potom nejako motor naskočí a normálne beží.
V servise mi povedali že je to váhadlom a to spôsobuje nedostatočný kompresný tlak v motore. Po oprave je rovnaký problém pretrváva.
Aby som to zhrnul: boli vymenené prepadové hadičky, tesnenie niekde pri motore aby sa nezmiešaval olej s naftou, vymenená vačková hriadeľ, váhadlo a dva otvárače ventilov, palivový filter aj s puzdrom filtra.
Teraz mi povedali, že odtestovali palivové čerpadlo a nevykazuje hodnoty "tak ako má".
Nakoľko auto po štarte funguje úplne normálne a aj do 2-3hodín po štarte štartuje normálne, je podľa mňa málo pravdepodobné, že je potrebné vymeniť čerpadlo alebo že problém je v čerpadle.
Please, ak máte niekto nápady čo by to mohlo byť, prosím pomôžte.
Dik.
P.
PS: O cene opravy sa nevyjadrujem.
Me to dela aky problem pri startech, hlavne kdyz je tak 5-10 stupnu nad nulou, pry je to tim ze pri tehlech teplotach to nezhavi. Kdyz je mraz, tak se sepne zhaveni a startuje to na brnk.Kdyz to jen trochu projedu a za dve hodky to zkusim nahodit, tak to chytne hned.