Zahřátí motoru na provozní teplotu.
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Zahřátí motoru na provozní teplotu.
Jak dlouho, kolik km(nastartuju a jedu, žádné postávání na místě) vám trvá něž se zahřeje motor na provozní teplotu cca.90 stupňů? Při současných ranních teplotách kolem 5 stupnů. Zajímají mě hlavně benzíňáky 1,6.
Franta
Franta
- Reklama
souhlas,takhle to dělá ta teplota i mně,již jsem se ptal někoho z vás zda to je v pohodě.mám tedy šestnáctku ale teplotně chodí jako tobě.topit topí téměř okamžitě,stačí chvilka.Zigi píše:Mam osmnactku a ta se mi zahreje na 90°C jen ve meste,za jizdy myvam obvykle cca 80-85!
Jinak mi to trva na tech 80 asi 4-5km!
- Andrew
- Příspěvky: 308
- Registrován: 19 črc 2006, 09:30
- Bydliště: Liptovský Mikuláš - SK
- Kontaktovat uživatele:
To jsem rád, mám to podobný, t.j. jsem v limitu.Luky píše:Za 3-4km zacne topit, ale na provoznich 90 ji to bude trvat tak 2x dyl.
Měl jsem v něm sporotvní filtr a ten jsem na zimu vyměnil za původní krabici, tak mě to taky zajímalo.
ASTRA G 2002 Z16XE 1.6 16V 74kW/100K Hatchback, Star Silver III, kola Enzo H, klima, PC, parkovací asistent, výfuk ULTER, sportovní vzduchový filtr, folie, stěrače Bosch Aerotwin
Mě to takhle fungovalo, klesla teplota po 5 stupnů a už jsem to viděl na spotřebě(reál i počítač). Tak jsem to odzkoušel po tři dny, kdy bylo kolem -3--4 stupnů, jsem postupně jel bez deklu, s deklem a bez deklu a na 50 km to bylo 0,5-0,6 l rozdíl. Psal jsem, že exaktně, takže to byly +- stejné podmínky.
Jinač mám motor twinport, takže je možná na to teplo náchylnější.
Franta
Jinač mám motor twinport, takže je možná na to teplo náchylnější.
Franta
Já mám 16-8v a chová se přibližně stejně, topí asi po minutě a na těch 80stupnú vyleze tak mezi 3 až 5 km.
ASTRA-G-1,6 -X16SZR,3dv.1999, ABS,4kotouč,4airbag,el.zrcátka,centrál,alarm, lité kola 16Allesio,křídlo Irmscher,Angel eyes,folie SunTek.
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
Ráno když jedu do práce a netopím si tak my ručička začne stoupat až tak ke konci cesty 20km a když zapnu do toho topení tak hned zase sleze. Když topím tak to s ní ani nehne po celou cestu. Je to diesel a do práce to mám vesměs mírně z kopce a nehoním to. Pozoruji nárust spotřeby o cca 0,6l/100km ale to je i dáno zimním obutím.
Opel Astra Caravan 2.0 DI
Myslel jsem si že mám v tahu termostat, tak jsem to prověřoval a opravdu nepropouští. Hadice i chladič je studenej. Měl jsem dřiv renault 5 diesel a bylo to to samé, dokonce jsem i ze zoufalství koupil novej termostat a nic. Je to holt z kopce 5rychlostní stupeň a tak 70km/h.
Opel Astra Caravan 2.0 DI
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 2810
- Registrován: 21 srp 2006, 15:24
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Tak to musim potvrdit, mam 1.4 16v Twinport a staci aby teplota klesla na - 5st a spotreba se rapidne zvedne o 0,8 lit na 100 km , asi mu nesvedci chladnejsi pocasi, prosim te cim jsi to zakryval. Ted jak je rano - 6 a jedu do prace a z prace +5, ta spotreba 7,1 lit /100 km. Jinak auto zacne topit po 3 - 4 km a na provozni teplotu se dostane asi tak po 8 - 10km.Franta píše:Mě to takhle fungovalo, klesla teplota po 5 stupnů a už jsem to viděl na spotřebě(reál i počítač). Tak jsem to odzkoušel po tři dny, kdy bylo kolem -3--4 stupnů, jsem postupně jel bez deklu, s deklem a bez deklu a na 50 km to bylo 0,5-0,6 l rozdíl. Psal jsem, že exaktně, takže to byly +- stejné podmínky.
Jinač mám motor twinport, takže je možná na to teplo náchylnější.
Franta
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J
Moje astra https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=1704&start=0
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J
Moje astra https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=1704&start=0