Kompresor klimatizace
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Kompresor klimatizace
Zdar pardi, tak mám problém s kompresorem klimatizace na mojí sladké Astřičce 2.0DI. Byla vadná cívka a gufero. Učinil jsem výměnu, nechal naplnit systém a hle, všechno špatně. Klimatizér říkal, že kompresor při otáčení rukou musí klást trhavý odpor (jak se tam střídají ty pístky). Můj kompresor se otáčí velmi lehce. K čemu tedy došlo neznáte někdo tuto potíž? Poraďte co s tím! Všem moc dík, kdo poradí. S pozdravem FREDY
- Reklama
kompresor klimy
Takže nikdo mi nedokázal odpovědět a tak alespoň pro ty, kteří budou mít podobný problém.
Celá závada vznikla od vadného řídícího ventilu tlaku kompresoru (je to takový malý mosazný zvoneček cca 1200,-Kč orig. Sanden asi velikosti 60x45mm je umístěný v kompresoru). Tento ventil řídí tlak v systému klimatizace jelikož při vyšších otáčkách motoru je tlak samozřejmě vyšší a naopak.
U mě došlo k tomu, že ventil zůstal viset v zavřené poloze tím pádem došlo ke zvýšenému tlaku a následné expanzi (praskl kondenzátor 8000,-Kč, a poškodilo se gufero kompresoru 1850,-Kč orig. Opel, nějakým způsobem to sebou vzalo i cívku kompresoru 1600,-Kč orig Sanden. Musím řici, že celá závada byla velice ojedinělá a nikdo si stím nevěděl rady. Byly takové názory,abych koupil nový kompresor 36000,- orig Sanden z OPELU (pro srovnání: měl jsem již objednaný z itálie z firmy se kterou obchoduji také nový orig. Sanden cena cca 11500,-Kč). Nakonec mě celá oprava i s náplní přišla na cca 18500,- Kč. V Opelu při výměně celého kompresoru by se oprava pohybovala mezi 55-60 000,-Kč. Neuvádím zde záměrně moje dodavatele dílů, aby někdo neřekl, že dělám tímto způsobem někomu reklamu. Takže bude-li chtít někdo poradit napište mi mail.
A´t Vám Vaše Astry jezdí pokud možno bez poruch a bez nehod. Přeje Fredy
Celá závada vznikla od vadného řídícího ventilu tlaku kompresoru (je to takový malý mosazný zvoneček cca 1200,-Kč orig. Sanden asi velikosti 60x45mm je umístěný v kompresoru). Tento ventil řídí tlak v systému klimatizace jelikož při vyšších otáčkách motoru je tlak samozřejmě vyšší a naopak.
U mě došlo k tomu, že ventil zůstal viset v zavřené poloze tím pádem došlo ke zvýšenému tlaku a následné expanzi (praskl kondenzátor 8000,-Kč, a poškodilo se gufero kompresoru 1850,-Kč orig. Opel, nějakým způsobem to sebou vzalo i cívku kompresoru 1600,-Kč orig Sanden. Musím řici, že celá závada byla velice ojedinělá a nikdo si stím nevěděl rady. Byly takové názory,abych koupil nový kompresor 36000,- orig Sanden z OPELU (pro srovnání: měl jsem již objednaný z itálie z firmy se kterou obchoduji také nový orig. Sanden cena cca 11500,-Kč). Nakonec mě celá oprava i s náplní přišla na cca 18500,- Kč. V Opelu při výměně celého kompresoru by se oprava pohybovala mezi 55-60 000,-Kč. Neuvádím zde záměrně moje dodavatele dílů, aby někdo neřekl, že dělám tímto způsobem někomu reklamu. Takže bude-li chtít někdo poradit napište mi mail.
A´t Vám Vaše Astry jezdí pokud možno bez poruch a bez nehod. Přeje Fredy
Naposledy upravil(a) fredy dne 21 čer 2007, 07:06, celkem upraveno 2 x.
Ta závada asi byla opravdu ojedinělá, proto ti nikdo neodpověděl, ale je dobře, že jsi to sem napsal..... 

Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Jak se říká neštěstí nechodí po horách... Repase kompresoru se zdárně nezdařila. Ohnutá hřídel kompresoru zlikvidovala gufero z opel prodejny dílů za 1850,-Kč. Jelikož mě to už přestalo bavit, koupil jsem nový kompresor za 10 400,- Kč a nechal jej vyměnit za 2000,-Kč v Moto Morava Olomouc. A jinam už do servisu nejdu, protože všichni ostatní co se podíleli na opravách mé Astry nic nespravili, jenom mě to stálo třikrát víc než v autorizáku. Tak se mějte. FREDY
Teda jak to tak pročítám, tak už jsi do Astřičky nacpal slušnej balík peněz co? No přeju ti ať ti po všech těch problémech dlouho vydrží.... 

Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
klima
No chlapi jak to čtu tak mne přechází mráz po zádech. Zjistil jsem že moje klima je někdy hlučná a někdy ne. Několikrát ji zapnu a vypnu aby nehučela a taky čekám co bude a vůbec nevím kam zajít na kontrolu aby jsem nedopadl jak fredy. Nechal jsem zkontrolovat náplň a vyměnili a doplnili z 47 na 59 takže únikem kapaliny to není. Raději klimu ani nepouštím ale léto je za dveřmi. 

Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.
klima
A hučí pořád nebo jako mi jen někdy
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.
klima
No a pred jarom Ti to dělalo někdy jako mi nebo vubec a najednou to začlo? Pokusím se zajít někde kde tomu rozumí aby to potom nebyla oprava za 10 a více tisíc.
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.
-
- Příspěvky: 108
- Registrován: 31 črc 2006, 08:49
Re: klima
No minulé leto to robilo iba občas a nebolo to také hlučné. No keby to bolo iba to ložisko, tak by tonebolo až také zlé.IGI píše:No a pred jarom Ti to dělalo někdy jako mi nebo vubec a najednou to začlo? Pokusím se zajít někde kde tomu rozumí aby to potom nebyla oprava za 10 a více tisíc.

X20DTL-G CARAVAN, AUTOMAT, PC, TEMPOMAT, KLIMA, KOŽA, 100 EDITION
Ještě dodám, mění se i gufero. Orig. sada OPEL 1850,- s DPH. Při hlučné klimatizaci to nemusí být jen ložisko.Pavel Brno píše:často bývá špatný ložisko (cca1000) ale musí se vypustit klima, vyndat kompresor, vyměnit ložisko, namontovat kompresor a naplnit klima. Takže je potřeba se zamyslet nad tím jestli to není lepší nechat hučet.