Benzin vs. Diesel
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Je to podle me hrozne individuelni, kazdej ma "bezpecnej strop" jinde. Samozrejme ze se takovou rychlosti neda predjizdet "vlacek" aut kdy to muze z nenadani nekdo nevydrzet a zacit predjizdet. Nikdo nepocita ze clovek "leti" 200 a ikdyz koukne do zrcatka tak ti to posle pred cumak. Proste kdyz clovek predvida a jede vzdy tak aby situaci zvladnul, tak je to OK.
- Reklama
- Cidla
- Příspěvky: 1377
- Registrován: 08 srp 2006, 15:31
- Bydliště: kousek od Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
hele já koukal na rozhovor s Krestou a ten říkal, že pro něj je strop kdy se dá jet bezpečně na českejch silnicích 160km..takže gratuluju jsi lepší
moje bývalka :-)
https://www.astra-g.cz/galerie/cidla/
https://www.astra-g.cz/galerie/cidla/
To ja taky cetl rozhovor s pilotem F1 a psal ze jezdi do 130 ... to oni jen tak delaj ...
Nemuzou napsat ze se da v pohode drandit 200, bo by to pak vsichni maldi a nevyboureni zkouseli a ti co by nemeli dost zkusenosti by na to doplatili (+ nejaky ty kolemjedouci auta).
Jeste bych dodal, ze nektere useky dalnic jsou horsi nez lecktera silnice I. tridy. Na D1 je zatacka kde se pri 150-160 pohybuju na hranici smyku ...
Nemuzou napsat ze se da v pohode drandit 200, bo by to pak vsichni maldi a nevyboureni zkouseli a ti co by nemeli dost zkusenosti by na to doplatili (+ nejaky ty kolemjedouci auta).
Jeste bych dodal, ze nektere useky dalnic jsou horsi nez lecktera silnice I. tridy. Na D1 je zatacka kde se pri 150-160 pohybuju na hranici smyku ...
Kterou máš na mysli?AstraDTI píše: Jeste bych dodal, ze nektere useky dalnic jsou horsi nez lecktera silnice I. tridy. Na D1 je zatacka kde se pri 150-160 pohybuju na hranici smyku ...
Jinak ono je i město a město.... U nás je v centru spousta dlouhých rovných úseků, přehledných.... Praha a její průjezdy, fakt tam všichni máte poctivě pořád 50...?
Přesně jak píšeš, jsou místa, kde to rozjet jde i v tom městě, samozřejmě že v největším frmolu v centru města mám i míň než 40 a ne že tam bezhlavě valím 80...
END
Clovece, kolikatej kilometr si uz nepamatuju. Je potreba jet vnitrnim polomerem - tedy pravej pruh, smer Brno. Je to z kopce a blbe naklopena silnice ... Pri tech 160 (doufam ze si to dobre pamatuju, ale urcite je to mene nez 180) je na volantu citit, ze je to tak nejak na hranici, celkem slusne dostredive zrychleni, ale nic nebezpecnyho. Je to dobre poznat na prvni pohled.
- milosh
- Administrátor
- Příspěvky: 6551
- Registrován: 21 led 2006, 13:03
- Bydliště: Ústecko
- Kontaktovat uživatele:
JA vim kde to myslis, my tam jeli ve 4 lidech ve felicii tak pred 6 roky asi 140km rychlosti, ja sedel vzadu a myslel jsem ze uz to je muj konec, takze ne az 160 je ta smrtelna rychlost...AstraDTI píše:Clovece, kolikatej kilometr si uz nepamatuju. Je potreba jet vnitrnim polomerem - tedy pravej pruh, smer Brno. Je to z kopce a blbe naklopena silnice ... Pri tech 160 (doufam ze si to dobre pamatuju, ale urcite je to mene nez 180) je na volantu citit, ze je to tak nejak na hranici, celkem slusne dostredive zrychleni, ale nic nebezpecnyho. Je to dobre poznat na prvni pohled.
Mimochodem dnes jsem byl v ŘÍŠI za nakupy a fakt se to neda vubec srovnat s CR, v nicem !!!!
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
200 km/h s X14XE?... co do toho tankujes...raketove palivo?Trdlo píše:No řekněme, že na dálnici lítám těch 160-200, mimo dálnici do těch 130, a ve městě většinou kolem 80.AstraDTI píše:Tak myslim ze formulace ne zrovna povolenyma rychlostma je trochu zavadejici Pokud se nejednalo o ciste mestskej provoz tak to skorem nechapu. Takovou spotrebu jsem dosahl snad 2x za 4 roky a to nebyla jizda, ale let Jednou nemecka dalnice s hustym rychle jedoucim provozem a podruhe Kvilda-Praha. V obou pripadech uplne plny auto a skoro furt plnej plyn.
Já jezdil s naftou, teď jezdim s benzínem a další auto bude určitě nafta. S benzíňákem jsem spokojenej, 1,6 16V jede slušně, spotřebu má u mě taky super (těch 6,2 - 6,5 litru na 100km), ale to je na dálnici tak do 120, víc nee. S nafťákem bych se za 6,5litru nemusel tak hlídat a na dálnici mu popustit uzdu. Že má nafťák drahej servis, záleží na jakej motor narazíš. Služební Peugeot Partner 1,9D má najeto přes 170 tisíc (máme ho od novoty) a jediný co se dělalo na motoru byla výměna žhaviček, rozvody, sem tam vyměnit olej (intervali se nedodržujou), filtry (taky mimo intervali výměny) a po osmi letech výměna baterky a jedný svorkovnice na žhavení která se vyhřála, nic víc a auto jezdí skvěle, až se sám divim.
Takže u mě jednoznačně nafta a další autí by měla být Zafira 1,9CDTi zatím nejsilnější 150k verze.
Takže u mě jednoznačně nafta a další autí by měla být Zafira 1,9CDTi zatím nejsilnější 150k verze.
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,