Tak dnes jsem snad možná objevil ještě jedno z možných příčin "jetí na tři i méně válců" může to být způsobeno tím, že je špatný kontakt na čidle podtlaku (je kousek od EGR ventilu) a taky na samotném EGR ventilu, už jsem to dříve čistil kontoxem, ale je možné, že jsem to špatně nasadil a byl špatný kontakt, na tom čidle podtlaku mě ten "odborník ze servisu u nás v Uh.Brodě naproti LIDLU" totiž polámal ty konektory, no a kdo ví co s tím vlastně všechno podělal, dnes jsem jenom tyto dva konektory pořádně do sebe zasunul a auto jede úplně normálně, žádné cukání, žádné jetí na tři nebo méně válců, tak doufám, že to vydrží, ještě s na to budu muset pořádně podívat a ty koncovky asi koupit nové a vyměnit, jsou na nich totiž ty zajišťovací jazýčky, no a ty mám právě ulámané
tak uvidím co to bude dělat dál, když s tím pojedu na delší trasu, zatím jsem ujel jenom asi deset km, no ale ještě v sobotu se mě ta závada vždy objevila po cca dvou kilometrech, takže bych byl rád, kdyby to vydrželo.
Chyba 0300 - poruchy v zapalování
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
- Reklama
Tak vidis ja to mam take tak a vse je super akorat cas od casu se musi agr vycistit teda u meho pripadu protoze ja ho mam ne uplne zaslepenej,a spalenej benzin de natu jehluPleshoun píše:Takže po zaslepení AGR jezdí auto úplně v pohodě, nic nesvítí...
Díky za rady, doufám, že je vyřešeno...
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388