Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
jirka h píše:Asi by to chtělo před výměnou oleje nalít přípravek na proplach olejového systému. Sežene se úplně běžně buď u pumpy nebo i v supermarketech. Vyčistí to mazací kanálky a tím zaručí dostatečný tlak pro zdvihátka.
Ale záleží kolik má motor nalítáno, aby se neuvolnili větší části a kanálky se neucpaly. Záleží na množství karbonu a na tom kdy se olej mění a hlavně na kvalitě.
Přesně tak. Proto bych propláchnul dvakrát. Jednou starým olejem s přípravkem na uvolnění karbonu a nečistot a po druhé nalít tak 1.5l nového oleje (syntetiky) nechat prohřát a vypustit. Taky mě to čeká.
jirka h píše:Přesně tak. Proto bych propláchnul dvakrát. Jednou starým olejem s přípravkem na uvolnění karbonu a nečistot a po druhé nalít tak 1.5l nového oleje (syntetiky) nechat prohřát a vypustit. Taky mě to čeká.
2 proplach chceš dělat jen s 1,5l oleje to snad né!!
dva litry stačí - ostatně jsou to skoro 2/3 celkové olejové náplně. Rozhodně bych na druhý proplach - jestli je vůbec nutný - nepoužíval levný olej, ale ten, který bude tvořit finální náplň. A motor nechat čistit raději při volnoběhu.
Melodi_boy píše:Tak už mi to nešťestí neděla, a naštěstí to nebylo tim zdvihatkem, ale cvakal ventil co hlída přetlak v nadrži jestli si dobře vzpomínám
Taky chci vědět kde jsi jej sehnal a zakolik? Konečně jsem jej dnes označil za viníka nepravidelně se objevujícího cvakání.
Ještě je tady jako další možnost výměna uhlíkového filtru. Ten se nachází kde?
PS: určitě to dělá ventil, ale případně bych vyměnil oba.