Jak "vytacite" svou Astricku??

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Zamčeno
Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 03 črc 2007, 22:54

když řadíš v 5600 ot tak se po přeřazení dostane motor do otáček s menším výkonen.... Wink Wink ono je hezký znát kde máš max výkon ale musíš taky uvažovat nad tim jetli přetočit nebo ne... :wink:

jinak ti budou ujíždět na sprintu výkonově slabší auta... :wink:
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Reklama
 

Uživatelský avatar
Svaja
Příspěvky: 393
Registrován: 15 kvě 2007, 20:44
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Svaja » 03 črc 2007, 23:16

ty narazis na to ze me vzala 1,8 ze ju :lol: ?????
dobra ja vam to neberu jen sem tim myslel ze kdyz to nekdo toci jak prase a drzi to v omezovaci tak uz to stoji za prd,ted uz se mnou souhlasite ne?
:twisted:
můj život vlastně měří 400metrů !!!

Uživatelský avatar
Roubik
Příspěvky: 464
Registrován: 28 kvě 2007, 16:30
Bydliště: Louny

Příspěvek od Roubik » 04 črc 2007, 00:23

8) já sem předchozí auto točil do 7 tisíc. maximální výkon mělo v 6300.( japonec ) tohle točím tak do 6-ti maximum.
Hopla hopla hopla koupil jsem si OPLA Astra G 1.8 85kw Sport
Moje ASTRA

Uživatelský avatar
Scooob
Příspěvky: 62
Registrován: 19 dub 2007, 10:20
Bydliště: Kladno - Stochov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Scooob » 04 črc 2007, 08:11

Já se pohybuju převážně mezi 1500 a 4000...
Zemřela - Opel Astra G Caravan 2.2DTi
Nově - Astra G Coupe 2.2 16v
www.Akumix.cz

Jirka D..
Příspěvky: 188
Registrován: 27 čer 2006, 15:06
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Jirka D.. » 04 črc 2007, 09:05

Známej má 14 16 v a prasklé svody a točí co se dá, jel jsem s ním po nastartování trovhu turbo, ale po 1 minutě klid a točí do 5500 ot. a už s tím jezdí asi rok.

Po zahřátí se prasklina stáhne a je klid, do kabiny nic nejde (hluk) a táhá pěkně. Až to bude prdět jde do výměny :lol: .

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 04 črc 2007, 09:20

Svaja: na prvni 2 rychlostni stupne se to u tveho motoru vyplati vytocit az k omezovaci (viz. link :wink: na ose x je rychlost v km/h, na ose y je vykon kolech v kW) http://ukazto.com/?img=20-zam1.jpg

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 04 črc 2007, 15:37

Po přečtení zdejších příspěvků jsem to dneska točnul na 2 na cca 6300 ot a rychlost 100 Km. Párkrat už mi to strhnul omezovač.
Při 1 a 2 je to síla.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 05 črc 2007, 20:40

No to je hlavni dovednost kterou sprinter potrebuje - dostat se co nejblize omezovaci, ale netuknout si o nej :D

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 05 črc 2007, 22:55

to se musi trenovat :!: :D :D :lol: :lol: 8)
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Zamčeno