Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
když řadíš v 5600 ot tak se po přeřazení dostane motor do otáček s menším výkonen.... Wink Wink ono je hezký znát kde máš max výkon ale musíš taky uvažovat nad tim jetli přetočit nebo ne...
jinak ti budou ujíždět na sprintu výkonově slabší auta...
ty narazis na to ze me vzala 1,8 ze ju ?????
dobra ja vam to neberu jen sem tim myslel ze kdyz to nekdo toci jak prase a drzi to v omezovaci tak uz to stoji za prd,ted uz se mnou souhlasite ne?
Známej má 14 16 v a prasklé svody a točí co se dá, jel jsem s ním po nastartování trovhu turbo, ale po 1 minutě klid a točí do 5500 ot. a už s tím jezdí asi rok.
Po zahřátí se prasklina stáhne a je klid, do kabiny nic nejde (hluk) a táhá pěkně. Až to bude prdět jde do výměny .
Svaja: na prvni 2 rychlostni stupne se to u tveho motoru vyplati vytocit az k omezovaci (viz. link na ose x je rychlost v km/h, na ose y je vykon kolech v kW) http://ukazto.com/?img=20-zam1.jpg