Stránka 2 z 9

Napsal: 22 led 2008, 18:56
od RRAAFF_
No já X18XE(dávalo se to asi jen do Aster F) sežere tak 0,6litru na 15000km(výměna), olej Opel 5w-30. Předtím byl 5w-40 castrol a tak 0,4l na 15tkm. Do tak 140tkm jsem nemusel dolévat ani kapku.
Některým vám to papá vcelku dost :(

Napsal: 22 led 2008, 20:22
od milosh
Tak ja dnes menil olej (jako vzdy po 10t km, mam sve auto rad) a dal jsem tam 5W40 tak uvidime zda to bude lepsi nez s 10W40 ktery mi oleje bralo ted posledni dobou vic :roll:

A hlavne se mi motor vic ztisil a ma kultivovanejsi projev, tak na ty zmene oleje asi neco bude nez kdyz se porad leje stejnej, uvidime...

Napsal: 23 led 2008, 06:05
od Lomikar
burčak píše:litr na 3000km castrol 10W40 motor X14XE
Jsem na tom stejně.Z 16XE 135 tis a papá Castrol Magnatec 10W40

Napsal: 23 led 2008, 09:42
od AstraDTI
Me zatim nezere olej vubec (pouze v zabehu asi 0.5l). Zvladne prez 20tkm bez dolejvani (pro rejpaly jeste uvedu, ze tenhle motor mel odjakziva interval vymeny 30tkm, takze zadny prodlouzeni intervalu jako u jinych motorizaci). Je tam tusim Shell 10w40.

Napsal: 26 led 2008, 13:37
od Asmodeus
No mně to papá taky kolem 3,5 l na cca 13.tis. km - hodně studených startů z práce do práce,manželka a tak podobně.Původně Havoline 5W-40 fullsyn. potom ,co jsem zjistil,že to tak žere, dávám Mogul Racing pro 5W-40 fullsyn. Astra G,sedan,r.v. 00,1.6-16V
Jsou horší věci,než spotřeba oleje
:lol:

10W-40 od Liqui Moly s MOS

Napsal: 20 úno 2008, 17:55
od JardaLN
Zdar pánové
Ne že by to bylo úplně super ale po změně oleje z Mobil 10W-40 na Liqui Moly s 10W-40 s MOS klesla spotřeba oleje na polovinu předtím cca 0,5 /1000 teď to vypadá tak na 0,25 - 0,3 /1000
Takže "dobrý " !

Napsal: 20 úno 2008, 18:44
od Dejv666
Zdravím, mně to bralo cca 0,2l/2tkm a to mělo najetý 120000km. Teď to má najeto 137000km a bere si to 0,5l/1tkm. Takže změna výrazná a to tam dávám olej 5W30. Teď se chystám na rozvody a chtěl bych se zeptat jestli se dá nějak omezit ta spotřeba oleje když už ten motor bude rozdělanej. Čím to vůbec je, že najednou stoupne takhle spotřeba oleje.

Napsal: 20 úno 2008, 19:45
od spermin
zapečené, nebo opotřebované stírací kroužky ve spalovacím prostoru,
netěsné gufera
opotřebované stirátka ventilu, vyber si.
při výměně rozvodů do motoru nelezeš, a je to pracné i nákladné, možná jenom pohledem zkontroluješ
ty stírátka, nevím nedělal jsem, já jsem příznivec dekarbonizace motoru

Napsal: 21 úno 2008, 10:51
od Dejv666
ne myslel jsem když už se v tom budou hrabat, že by to mohli zjistit jestli není něco opotřebované, že to žere tolik oleje. S tou dekarbonizací máš na mysli co? Koupit nějaký přípravek, kterej to pročistí?

Napsal: 21 úno 2008, 11:26
od spermin
3x ano,ano,ano, dělá se před výměnou oleje. A je to dobré i do paliva.

Napsal: 21 úno 2008, 11:52
od Dejv666
nějakej konkrétní přípravek do oleje a benzinu? :wink:

Napsal: 21 úno 2008, 12:04
od spermin
já použil do paliva VALVOLINE čistič vstřiků=130 Kč u benzínky a do oleje STP odstranovač karbonu 160 přes internet.
http://www.oleje.cz/eshop/seznam_prod.p ... 0&simg.y=0

Napsal: 24 úno 2008, 11:48
od PIKI
mam olej 5W40 a menim ho po 10000km dolejem tak 0,5L za 10000km nic viac, ale to v zime, v lete to vyskoci na 1l-1,5l na 10000km .

Napsal: 29 úno 2008, 20:29
od Sabina
Me astra taky hodně papá. 2l jsem dolívala někdy na podzim,měsíčně ujedu nakých 700-800km a dnes jsem byla s olejem úplně na dně...ještě,že jsem měla v dosahu benzinku

Napsal: 29 úno 2008, 20:49
od langdon2
no ja tiez....za 10000 km som dolieval 2 litre oleja..dávam tam SHell Hellix ultra 5w 30. čím to moze byt ze to tak vela zere?Vadné nejaké tesnenie?Alebo prečo....hmm?