Ale také tím, že benzín ma jine vlastnosti než nafta... čili je to upě o nečem jiným
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jinak, co říkate na EDS .. ? koukali ste na neco ? .) me se tam libi hafo veci
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
jj, koukal jsem na to a ještě jsem viděl jedny německý stránky přímo na úpravy motorů opel, ale teď je nemůžu najít. Rozhodně je to hodně zajímavý, ale jde o to kdo si to pojede do německa nechat udělatsabelt píše:Ano, máš pravdu, je to tím turbem ...
Ale také tím, že benzín ma jine vlastnosti než nafta... čili je to upě o nečem jiným
Jinak, co říkate na EDS .. ? koukali ste na neco ? .) me se tam libi hafo veci
Souhlasím s tebou, jde o to jak moc se to projeví v těch nejvíc používaných otáčkách tzn. od 2500 do 4000ot./min. Výkon který je posazený spíš nad tohle pásmo je spíš na sprinty a pokud chcete razantněji předjíďět, tak stejně musíte podkvaltovat.spermin píše:Všem, kteří přemýšlí o ČÍPS TUNINKU, DOPORUČUJI důkladně prohledat internet, potom se rozhlédnout a
rozmyslet. Větší výkon se projeví ve vyšších otáčkách, takže potom více točit, a mít z toho japonce. ČÍPS na parkovišti nebrat.
sabelt píše:Yep, čili když si to budete víc točit, tak to bude i vic papinkat, bo vice tlacite na plyn... takze ne ze bude spotreba stejna jako predtim
Upraveni sani, pruchodnejsi vyfuk (vcetne svody) to je takovy zaklad pro zacatek - rychlejsi vzduch dovnitr, rychlejsi spaliny ven.jezajeza píše:Nazdárak lidi, koukám, že tomu snad tady někdo rozumí.... Mám astru kombi, r 1999, 1.6 výkon 55 kW, nejsem závodník, ale když to auto naložím, tak ten výkon trochu chybí, tak jsem začal přemýšlet, jak ho trochu zvednout, nechci ni extrémního, můžete někdo poradit, jak nejjednodušeji zvednout výkon a jestli se to vůbec vyplatí? Motor fakt zničit nechci. Díky.
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |