lamda sonda

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 29 srp 2007, 03:38

Defender píše:No kluci nejsem automechanik a ani žádnej domácí kutil, ale dovolím si s touhle teorií nesouhlasit. Asi by to vše mělo logiku, že se ty prasklý svody po ohřátí zatáhnou, ale jak mi potom vysvětlíte, že to nedělá při nižších venkovních teplotách, kdy jsou svody chladnější, a to tak že vůbec ? :roll:
taky bych s Tebou souhlasil, prasklina se jenom může propalovat, a tím pádem jenom zvětšovat, to spíše
vypadá na těsnění nebo usazení, to se teplem může pohnout.
Jiří Pávek píše: Zahřátí horkovzduškou na cca 600 st. nic.
600°C je poměrně nízká teplota, přidej.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Reklama
 

Hbitý Panter
Příspěvky: 21
Registrován: 05 čer 2007, 16:12

Příspěvek od Hbitý Panter » 29 srp 2007, 17:47

Tak Lambda sonda nakonec povolila,ale muselo se to nahřat autogenem a pak to šlo.Nové svody už mám na autě stáli mě 5500 origo z Oplu tak doufám že mám od toho už klid a už to tam vydrží.

Jiří Pávek
Příspěvky: 125
Registrován: 11 čer 2007, 21:24
Bydliště: RK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jiří Pávek » 29 srp 2007, 21:33

Tak ani ohřátí svodů motorem nepomohlo. Vidím to taky na autogen. Jen nevím, kdo by ho v okolí měl.

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 30 srp 2007, 00:36

Jiří Pávek píše:Tak ani ohřátí svodů motorem nepomohlo. Vidím to taky na autogen. Jen nevím, kdo by ho v okolí měl.
Motorem nepomůže, protože se ohřívá i sonda, matice musí být teplejší než závit šroubu. A misto autogenu
zkus někoho kdo pracuje s letováním ohněm, klempíř nebo instalatér, co pracuje s mědi. (letlampa),
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Jiří Pávek
Příspěvky: 125
Registrován: 11 čer 2007, 21:24
Bydliště: RK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jiří Pávek » 30 srp 2007, 14:56

A co plynový hořák? Ten by nestačil?

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 30 srp 2007, 22:55

Chce to ostrý plamen, který je směrován do malé plochy, pokud máš na mysli takový, pak ano.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 04 zář 2007, 18:17

Hořák na měď nestačí, příliš roptýlený plamen. Chce to autogen a 4-6 hořák. :wink: A samo lehkou ruku. :D
END

Jiří Pávek
Příspěvky: 125
Registrován: 11 čer 2007, 21:24
Bydliště: RK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jiří Pávek » 06 zář 2007, 21:44

Tak jsem to svěřil servisákovi a ten to nakonec povolil normálně na studeno. Hurá. Ale přibyl mi problém katem. Je v něm něco vysypaného, zřejmě mřížka a pěkně to zvoní. Co s tím?

Zamčeno