Benzín SHELL V Power čístí motor během jízdy

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Zamčeno
Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 10 dub 2006, 15:24

Jarda píše:urcite ho zkus. misto nafty v power a je to ok.

neodjedes ani z benzínky :lol: :lol: :lol:
koukám že nesleduješ trh s PHM! 8) už je nějakej měsíc na trhu shell diesel power -> udajně to má taky zázračný účinky jako v-power od stejného producenta :P
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Reklama
 

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 10 dub 2006, 15:25

Vojta píše: koukám že nesleduješ trh s PHM! 8) už je nějakej měsíc na trhu shell diesel power -> udajně to má taky zázračný účinky jako v-power od stejného producenta :P
naftu fakt nesleduju. tak sorry :lol:
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

M&R
Příspěvky: 444
Registrován: 20 bře 2006, 21:53
Bydliště: Liberec

Příspěvek od M&R » 10 dub 2006, 20:37

Já jezdil taky na V-power, když chci víc, dám jí i V-power plus. A nemůžu si to vynachválit. Jde podstatně líp za plynem a vyšší rychlost zvládá na menší otáčky. Ale nemám to ověřené, jak řekl Vojta, je to subjektivní názor. Teď třeba tankuju na Alfa station a řekl bych, že tam je benzín taky dobrej. Možná proto, že tuhle pumpu zaváží němci (total elf). :D :D
Astra G 2000 X14XE 1.4 16V edition 100

Blixoa
Příspěvky: 91
Registrován: 26 dub 2006, 14:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Blixoa » 26 dub 2006, 21:52

M&R píše:Já jezdil taky na V-power, když chci víc, dám jí i V-power plus. A nemůžu si to vynachválit. Jde podstatně líp za plynem a vyšší rychlost zvládá na menší otáčky. Ale nemám to ověřené, jak řekl Vojta, je to subjektivní názor. Teď třeba tankuju na Alfa station a řekl bych, že tam je benzín taky dobrej. Možná proto, že tuhle pumpu zaváží němci (total elf). :D :D
proboha jak ti muze auto zvladat vyssi rychlost na nizsi otacky ? to ti ten benzin rovnou i upravuje prevodovku ?

M&R
Příspěvky: 444
Registrován: 20 bře 2006, 21:53
Bydliště: Liberec

Příspěvek od M&R » 27 dub 2006, 07:18

Já netvrdím, že to tak je, já mám prostě takový pocit. Taky jsem napsal, že to je SUBJEKTIVNÍ HODNOCENÍ :!: :D
Astra G 2000 X14XE 1.4 16V edition 100

Rado

Příspěvek od Rado » 27 dub 2006, 10:21

Blixoa píše:
M&R píše:Já jezdil taky na V-power, když chci víc, dám jí i V-power plus. A nemůžu si to vynachválit. Jde podstatně líp za plynem a vyšší rychlost zvládá na menší otáčky. Ale nemám to ověřené, jak řekl Vojta, je to subjektivní názor. Teď třeba tankuju na Alfa station a řekl bych, že tam je benzín taky dobrej. Možná proto, že tuhle pumpu zaváží němci (total elf). :D :D
proboha jak ti muze auto zvladat vyssi rychlost na nizsi otacky ? to ti ten benzin rovnou i upravuje prevodovku ?
Neskusal som ho, skor sa mi zda pravdepodobnejsie ze to ma hlavne psychologicky efekt ale mozno raz skusim.
Zmena moze byt aj tym ze nahodou potom clovek ide v inom pocasi (skor sa zahreje motror) alebo na inych cestach ... alebo s vetrom v chrbte ;)

ondrazalsky
Příspěvky: 365
Registrován: 06 lis 2006, 09:20
Bydliště: Havířov

Příspěvek od ondrazalsky » 02 lis 2007, 14:27

znovuoteviram tema, u mne to souvisi se spotrebou - posledni 3 nadrze byly totiz za: 6,4 (to je u mne bezna spotreba), pak za 7,2 a posledni za 7,8 (jezdim porad stejne, tankuju porad totez u OMV). motor se chova porad stejne (no, mozna MALOUNKO lenivi, ale to je spis subjektivni pocit souvisejici s tou zvysujici se spotrebou), jen ta spotreba jde nahoru. tak jsem predevcirem vzal "obycejny" vpower95tku, ze dam 2-3 nadrze a uvidi se. jezdim porad zhruba stejne trasy, tedy udaje o spotrebe bude objektivni. zkousim to ted (s tim novym benzinem) trosku vic honit, denne to vytahuju na jednom asi 2km useku 160 - 180 (ok, pro nektere z vas to je normal, ale ja se SVYM autem jezdim nastálo cca kolem 120), at se to trosku protahne. uz vcera se mi zdalo, ze se to na tech 180 dostalo mnohem hladceji nez bych cekal, a mozna by to jelo jeste dal, ovsem i tohle muze byt subjektivni... o vysledcich aspon kolem spotreby budu kazdopadne informovat
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm

ondrazalsky
Příspěvky: 365
Registrován: 06 lis 2006, 09:20
Bydliště: Havířov

Příspěvek od ondrazalsky » 02 lis 2007, 14:31

M&R píše:Já jezdil taky na V-power, když chci víc, dám jí i V-power plus. A nemůžu si to vynachválit. Jde podstatně líp za plynem a vyšší rychlost zvládá na menší otáčky. Ale nemám to ověřené, jak řekl Vojta, je to subjektivní názor. Teď třeba tankuju na Alfa station a řekl bych, že tam je benzín taky dobrej. Možná proto, že tuhle pumpu zaváží němci (total elf). :D :D
imho tohle je hovadina - pomer otacek / rychlosti vozu je prece pri kazdem rychlostnim stupni PEVNE DAN, resp. zmenit se da snad jen pouzitim kol (pneu) s jinym obvodem. spis bych uvazoval ve smyslu "jede to rychlejc i kdyz nemam plyn TOLIK SESLAPNUTEJ", ale to se dost tezko meri...
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm

Uživatelský avatar
Cidla
Příspěvky: 1377
Registrován: 08 srp 2006, 15:31
Bydliště: kousek od Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cidla » 02 lis 2007, 15:01

to ondrazalsky: mám stejný motor co ty ale na 6,4l na 100 je pro mě sci-fi :roll: ...má nejnižší spotřeba byla 7,5 ať beru jakýkoli benzín a jezdím jakkoli..nechápu tyhle rozdíly mezi stejnýma motorama.... :evil:

Jocker
Příspěvky: 2115
Registrován: 15 črc 2007, 13:21
Bydliště: Hranice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jocker » 02 lis 2007, 19:37

Podle me je do 6,5 velmi realne ale jen při delsích cestach, ted jsem byl v italii a prumer jsem mel 6,36l/100km najeto 1714 km. Jeli sme vetsinou dalnice - 110-120, a pak pres cortinu d´ampezzo a zase dalnice domu. z Brna jsem vyjízdel s plnou Vpower, pak jsem bral po trochach podle ceny v italii a rakousku a pak zase po vicko vpower v brne...

ondrazalsky
Příspěvky: 365
Registrován: 06 lis 2006, 09:20
Bydliště: Havířov

Příspěvek od ondrazalsky » 13 lis 2007, 09:16

takze prvni nadrz s v-powerem (95tkou) za 7,4. a to jsem shodou okolnosti jezdil abnormalne hodne po meste a nijak "na spotrebu". uvidime dalsi. subjektivni pocit je ze to trosku lip tahne, ale to je fakt osobni pocit.
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm

ondrazalsky
Příspěvky: 365
Registrován: 06 lis 2006, 09:20
Bydliště: Havířov

Příspěvek od ondrazalsky » 25 lis 2007, 10:47

druha nadrz s v powerem za 8.1 litru (opet stejny jizdni rezim). hm... uvidime dal. kdyz uz tak hlidam tu spotrebu, tak jsem vypozoroval zajimavou vec - ze rucicka ukazatele na palubovce ma celkem nerovnomerny "chod", prvni 1/4 nadrze (mysleno od plneho tanku) ukazuje ubytek paliva pomalu (brano samozrejme v pomeru k ujetym km), pak cca do 3/4 to "ubyva" rychleji a posledni cca 1/4 zase celkem pomalu. takze od 1/4 do cca 3/4 ukazatele to ukazuje ubytek paliva jako bych jezdil za snad 10 litru. zvlastni.
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm

Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rychlyradim » 25 lis 2007, 11:35

ondrazalsky píše:druha nadrz s v powerem za 8.1 litru (opet stejny jizdni rezim). hm... uvidime dal. kdyz uz tak hlidam tu spotrebu, tak jsem vypozoroval zajimavou vec - ze rucicka ukazatele na palubovce ma celkem nerovnomerny "chod", prvni 1/4 nadrze (mysleno od plneho tanku) ukazuje ubytek paliva pomalu (brano samozrejme v pomeru k ujetym km), pak cca do 3/4 to "ubyva" rychleji a posledni cca 1/4 zase celkem pomalu. takze od 1/4 do cca 3/4 ukazatele to ukazuje ubytek paliva jako bych jezdil za snad 10 litru. zvlastni.
jj tak to mohu potvrdit také :roll:

Jocker
Příspěvky: 2115
Registrován: 15 črc 2007, 13:21
Bydliště: Hranice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jocker » 25 lis 2007, 12:05

mě se tedka stala takova celkem zajimava vec, kdyz jsem odchazel za auta vecer, tak jsem mel rucku nekde kole 1/4. rano prijdu do auta nastartuju, a hle rucka je v cervenem poli, ale pritom nesvitila kontrolka... po cca 4km se ruck posunula do spravne polohy.

Uživatelský avatar
HonzaL
Příspěvky: 380
Registrován: 10 zář 2006, 18:46
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od HonzaL » 25 lis 2007, 16:03

To je zcela normální,dělá to u všech Aster.

Zamčeno