koukám že nesleduješ trh s PHM! už je nějakej měsíc na trhu shell diesel power -> udajně to má taky zázračný účinky jako v-power od stejného producentaJarda píše:urcite ho zkus. misto nafty v power a je to ok.
neodjedes ani z benzínky
Benzín SHELL V Power čístí motor během jízdy
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
- Reklama
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
Já jezdil taky na V-power, když chci víc, dám jí i V-power plus. A nemůžu si to vynachválit. Jde podstatně líp za plynem a vyšší rychlost zvládá na menší otáčky. Ale nemám to ověřené, jak řekl Vojta, je to subjektivní názor. Teď třeba tankuju na Alfa station a řekl bych, že tam je benzín taky dobrej. Možná proto, že tuhle pumpu zaváží němci (total elf).
Astra G 2000 X14XE 1.4 16V edition 100
proboha jak ti muze auto zvladat vyssi rychlost na nizsi otacky ? to ti ten benzin rovnou i upravuje prevodovku ?M&R píše:Já jezdil taky na V-power, když chci víc, dám jí i V-power plus. A nemůžu si to vynachválit. Jde podstatně líp za plynem a vyšší rychlost zvládá na menší otáčky. Ale nemám to ověřené, jak řekl Vojta, je to subjektivní názor. Teď třeba tankuju na Alfa station a řekl bych, že tam je benzín taky dobrej. Možná proto, že tuhle pumpu zaváží němci (total elf).
Neskusal som ho, skor sa mi zda pravdepodobnejsie ze to ma hlavne psychologicky efekt ale mozno raz skusim.Blixoa píše:proboha jak ti muze auto zvladat vyssi rychlost na nizsi otacky ? to ti ten benzin rovnou i upravuje prevodovku ?M&R píše:Já jezdil taky na V-power, když chci víc, dám jí i V-power plus. A nemůžu si to vynachválit. Jde podstatně líp za plynem a vyšší rychlost zvládá na menší otáčky. Ale nemám to ověřené, jak řekl Vojta, je to subjektivní názor. Teď třeba tankuju na Alfa station a řekl bych, že tam je benzín taky dobrej. Možná proto, že tuhle pumpu zaváží němci (total elf).
Zmena moze byt aj tym ze nahodou potom clovek ide v inom pocasi (skor sa zahreje motror) alebo na inych cestach ... alebo s vetrom v chrbte
-
- Příspěvky: 365
- Registrován: 06 lis 2006, 09:20
- Bydliště: Havířov
znovuoteviram tema, u mne to souvisi se spotrebou - posledni 3 nadrze byly totiz za: 6,4 (to je u mne bezna spotreba), pak za 7,2 a posledni za 7,8 (jezdim porad stejne, tankuju porad totez u OMV). motor se chova porad stejne (no, mozna MALOUNKO lenivi, ale to je spis subjektivni pocit souvisejici s tou zvysujici se spotrebou), jen ta spotreba jde nahoru. tak jsem predevcirem vzal "obycejny" vpower95tku, ze dam 2-3 nadrze a uvidi se. jezdim porad zhruba stejne trasy, tedy udaje o spotrebe bude objektivni. zkousim to ted (s tim novym benzinem) trosku vic honit, denne to vytahuju na jednom asi 2km useku 160 - 180 (ok, pro nektere z vas to je normal, ale ja se SVYM autem jezdim nastálo cca kolem 120), at se to trosku protahne. uz vcera se mi zdalo, ze se to na tech 180 dostalo mnohem hladceji nez bych cekal, a mozna by to jelo jeste dal, ovsem i tohle muze byt subjektivni... o vysledcich aspon kolem spotreby budu kazdopadne informovat
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm
-
- Příspěvky: 365
- Registrován: 06 lis 2006, 09:20
- Bydliště: Havířov
imho tohle je hovadina - pomer otacek / rychlosti vozu je prece pri kazdem rychlostnim stupni PEVNE DAN, resp. zmenit se da snad jen pouzitim kol (pneu) s jinym obvodem. spis bych uvazoval ve smyslu "jede to rychlejc i kdyz nemam plyn TOLIK SESLAPNUTEJ", ale to se dost tezko meri...M&R píše:Já jezdil taky na V-power, když chci víc, dám jí i V-power plus. A nemůžu si to vynachválit. Jde podstatně líp za plynem a vyšší rychlost zvládá na menší otáčky. Ale nemám to ověřené, jak řekl Vojta, je to subjektivní názor. Teď třeba tankuju na Alfa station a řekl bych, že tam je benzín taky dobrej. Možná proto, že tuhle pumpu zaváží němci (total elf).
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm
- Cidla
- Příspěvky: 1377
- Registrován: 08 srp 2006, 15:31
- Bydliště: kousek od Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
to ondrazalsky: mám stejný motor co ty ale na 6,4l na 100 je pro mě sci-fi ...má nejnižší spotřeba byla 7,5 ať beru jakýkoli benzín a jezdím jakkoli..nechápu tyhle rozdíly mezi stejnýma motorama....
moje bývalka :-)
https://www.astra-g.cz/galerie/cidla/
https://www.astra-g.cz/galerie/cidla/
Podle me je do 6,5 velmi realne ale jen při delsích cestach, ted jsem byl v italii a prumer jsem mel 6,36l/100km najeto 1714 km. Jeli sme vetsinou dalnice - 110-120, a pak pres cortinu d´ampezzo a zase dalnice domu. z Brna jsem vyjízdel s plnou Vpower, pak jsem bral po trochach podle ceny v italii a rakousku a pak zase po vicko vpower v brne...
-
- Příspěvky: 365
- Registrován: 06 lis 2006, 09:20
- Bydliště: Havířov
takze prvni nadrz s v-powerem (95tkou) za 7,4. a to jsem shodou okolnosti jezdil abnormalne hodne po meste a nijak "na spotrebu". uvidime dalsi. subjektivni pocit je ze to trosku lip tahne, ale to je fakt osobni pocit.
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm
-
- Příspěvky: 365
- Registrován: 06 lis 2006, 09:20
- Bydliště: Havířov
druha nadrz s v powerem za 8.1 litru (opet stejny jizdni rezim). hm... uvidime dal. kdyz uz tak hlidam tu spotrebu, tak jsem vypozoroval zajimavou vec - ze rucicka ukazatele na palubovce ma celkem nerovnomerny "chod", prvni 1/4 nadrze (mysleno od plneho tanku) ukazuje ubytek paliva pomalu (brano samozrejme v pomeru k ujetym km), pak cca do 3/4 to "ubyva" rychleji a posledni cca 1/4 zase celkem pomalu. takze od 1/4 do cca 3/4 ukazatele to ukazuje ubytek paliva jako bych jezdil za snad 10 litru. zvlastni.
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
jj tak to mohu potvrdit takéondrazalsky píše:druha nadrz s v powerem za 8.1 litru (opet stejny jizdni rezim). hm... uvidime dal. kdyz uz tak hlidam tu spotrebu, tak jsem vypozoroval zajimavou vec - ze rucicka ukazatele na palubovce ma celkem nerovnomerny "chod", prvni 1/4 nadrze (mysleno od plneho tanku) ukazuje ubytek paliva pomalu (brano samozrejme v pomeru k ujetym km), pak cca do 3/4 to "ubyva" rychleji a posledni cca 1/4 zase celkem pomalu. takze od 1/4 do cca 3/4 ukazatele to ukazuje ubytek paliva jako bych jezdil za snad 10 litru. zvlastni.