AGR / EGR

Odpovědět
Mirek
Příspěvky: 39
Registrován: 31 bře 2006, 09:42

AGR / EGR

Příspěvek od Mirek » 05 dub 2006, 09:58

ahoj mam opel astra g 1.6 16v poradi nekdo co je v motoru AGR pry to ma neco spolecneho s otackama a kde to asi najdu dik

Reklama
 

Mattej
Příspěvky: 110
Registrován: 27 úno 2006, 07:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mattej » 05 dub 2006, 10:07

třeba tady: http://www.svoboda-cr.cz/_novinky_02.htm až dole

Kde je v Astře nevím, ale uzrčitě to tady někde najdeš
Astra Caravan 1,7dti, 2002, Y17DT

Luky
Příspěvky: 1556
Registrován: 14 úno 2006, 15:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luky » 05 dub 2006, 10:50

Nemyslis nahodou EGR ventil, kterej vraci cast vyfukovych plynu zpet ke spaleni?
Kde presne je ti nepovim, na to jsou tu vetsi odbornici :D
Kazdopadne se timhle nesmyslem snizuji emise, tudiz i vykon.
--- Astra G '98 1.4 16V ---

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: agr

Příspěvek od Oťas » 05 dub 2006, 11:41

Mirek píše:ahoj mam opel astra g 1.6 16v poradi nekdo co je v motoru AGR pry to ma neco spolecneho s otackama a kde to asi najdu dik
Je to takovej válec průměr asi 8cm na kterým je konektor a přivedený dráty.Najdeš ho po pravý straně za hlavou motoru u sacího potrubí. Je přidělanej dvěma šrouby M8.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Uživatelský avatar
Zdeněk Lbc
Příspěvky: 1744
Registrován: 26 úno 2006, 21:57
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Zdeněk Lbc » 06 dub 2006, 17:38

Ventil EGR-německy, AGR-česky, recirkulace výfukových plynů, může mít vliv na kolísání otáček motoru. Nebo škrtící klapka - vyčistit podtlakové vstupy.

libik
Příspěvky: 319
Registrován: 02 úno 2006, 22:13
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od libik » 06 dub 2006, 17:40

Zdeněk Lbc píše:Ventil EGR-německy, AGR-česky, recirkulace výfukových plynů, může mít vliv na kolísání otáček motoru. Nebo škrtící klapka - vyčistit podtlakové vstupy.
zaslepit nebo nechat bejt?

PIKI
Příspěvky: 118
Registrován: 16 dub 2006, 11:42
Bydliště: PREŠOV
Kontaktovat uživatele:

Re: agr

Příspěvek od PIKI » 21 kvě 2006, 10:50

Oťas píše:
Mirek píše:ahoj mam opel astra g 1.6 16v poradi nekdo co je v motoru AGR pry to ma neco spolecneho s otackama a kde to asi najdu dik
Je to takovej válec průměr asi 8cm na kterým je konektor a přivedený dráty.Najdeš ho po pravý straně za hlavou motoru u sacího potrubí. Je přidělanej dvěma šrouby M8.
A co ak je vadny, co potom? vymenit ,alebo zaslepit??? Pretoze kontrolka motora stale svieti
Astra Caravan 1,6 8V,man. klima, 2001, Z16SE

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 21 kvě 2006, 11:04

když je špatnej tak záslepka nepomůže, musíš vyměnit
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

PIKI
Příspěvky: 118
Registrován: 16 dub 2006, 11:42
Bydliště: PREŠOV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PIKI » 21 kvě 2006, 11:37

Vojta píše:když je špatnej tak záslepka nepomůže, musíš vyměnit
A neda sa vycistit alebo opravit??? Novy kus v opli 7000,-sk
Astra Caravan 1,6 8V,man. klima, 2001, Z16SE

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 21 kvě 2006, 11:49

PIKI píše:
Vojta píše:když je špatnej tak záslepka nepomůže, musíš vyměnit
A neda sa vycistit alebo opravit??? Novy kus v opli 7000,-sk
Asi bych ho zkusil s někým vyměnit, jestli je to tím EGRem, než koupit jinej a zjistit, že to tím není.

PIKI
Příspěvky: 118
Registrován: 16 dub 2006, 11:42
Bydliště: PREŠOV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PIKI » 21 kvě 2006, 13:36

Teraz som bol pri aute a kontrolka motora uz nesvieti. Je mozne ze pri ochladnuti motora sa EGR umudri???
Astra Caravan 1,6 8V,man. klima, 2001, Z16SE

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 21 kvě 2006, 14:11

PIKI píše:Teraz som bol pri aute a kontrolka motora uz nesvieti. Je mozne ze pri ochladnuti motora sa EGR umudri???
To poznáš, až najedeš pár kilometrů...

PIKI
Příspěvky: 118
Registrován: 16 dub 2006, 11:42
Bydliště: PREŠOV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PIKI » 28 kvě 2006, 10:27

Myslim ze som uz nabehal "par kilometrov" a kontrolka si blika bez logiki. Rano nastartujem a po 500m sa nahle rozsvieti, necham auto na park. 1h nastartujem zhasne proste bez logiki. Auto ci je chladne alebo nahriate nema to ziaden vplyv(zistil som). Momentalne nic nesvieti!
Astra Caravan 1,6 8V,man. klima, 2001, Z16SE

Marcel
Příspěvky: 479
Registrován: 04 úno 2006, 19:24
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcel » 08 črc 2006, 18:37

Môže mať AGR vpliv na štart VLAŽNEHO motora?
vysvetlenie:ked je studený alebo horúci všetko OK ale ak je vlažný potrebuje o dost dlhšie točit.Čím to bude :?:
"zatáčky dole otačky hore,, ferari red 1,4 5door 16V 66 Kw 90K Twinport

ondrazalsky
Příspěvky: 365
Registrován: 06 lis 2006, 09:20
Bydliště: Havířov

Příspěvek od ondrazalsky » 20 led 2007, 17:41

PIKI píše:Myslim ze som uz nabehal "par kilometrov" a kontrolka si blika bez logiki. Rano nastartujem a po 500m sa nahle rozsvieti, necham auto na park. 1h nastartujem zhasne proste bez logiki. Auto ci je chladne alebo nahriate nema to ziaden vplyv(zistil som). Momentalne nic nesvieti!
s kontrolkou motoru ve spojeni s problematickym agr ventilem mam cerstvou zkusenost: kontrolka motoru obecne funguje takto: rozsviti se za jizdy v momente, kdy ridici jednotka zaznamena nejakou chybu, tedy vetsinou odezvu od nektereho ze senimacu cehokoli dostane nejakou hodnotu mimo stanoveny rozsah. ulozi do sve pameti kod chyby (kde ho ponecha dle vyjadreni mechaniku v Oplu cca 24 hodin nebo do odpojeni baterky) a najede na "nouzovy rezim", ktery vetsihou spociva v nejakem nadstandartnim obohacovani smesi, timpadem vyssi spotreba paliva, i kdyz motor min tahne. kontrolka sviti, dokud nevypnes klicek. pote po dalsim nastartovani se vzdy znovu rozsviti na nejakou dobu (nemam presne vypozorovano, ale odhaduju cca 20 vterin?-asi proto, aby te jeste jednou upozornila ze pri posledni jizde BYL PROBLEM), pak zhasne a je zhasnuta do te doby, nez nastane opet nejaka "chyba". pote se rozsviti a opet sviti az do vypnuti zapalovani, a to bez ohledu na pocet chyb, ktery od jejiho rozsviceni jednotka zaznamenala.

a ted k agr: v v mem pripade spatneho agr ventilu hazela chybna hlaseni lambda sonda (ventil totiz byl uz asi uplne ko, a jeste k tomu si nejak prisaval zvenku dalsi vzduch). diagnoza u meho garazoveho autoelekrtikare (ale pozor, je to fakt profik) tedy znela "vymen agr ventil, nelze jej opravit. nelze jej ani koupit jinde nez orig v oplu". tak jsem HNED jel do oplu s pozadavkem na vymenu agr. vymenili (bratru 5.000CZK), vymenili na pockani ale na zkusebni jizde hadej co: ano, opet kontorlka motoru a tak mechanik diagnostikoval opet chybu hlasenou na lambde. mne uz malem sbirali ze zeme (5000 zbytecne v prdeli), ale pak jiny mechanik rekl, ze to mohla byt jen jednorazova chybka, ktera asi byla zapricinena nastupen funkcni soucastky (novy agr) namisto toho stareho zrejme jiz delsi dobu spatneho. a fakt, mam uz najeto asi 100km a kontorlka MLCI... (predtim se rozsvecela nejpozdeji po 200 metrech jizdy)

zaslepit/nechat bejt?: dle vyjadereni mechaniku v oplu zaslepeni neni obecne dobra vec (agr sic ene funkci motoru nema primy vliv, je tem jn kvuli spalovani nadmernych emisi, nicmene na jeho funkcnosti jsou zavisle nejake dalsi cidla), ale kdyz uz kdyz zaslepis, mel bys urcite udelat upravu v nastaveni rj. a udajne muj motor tento softwarovy zasah neumoznuje (x18xe1), tedy u mn ezaslepeni agr nepripada v uvahu.

kurnik sem se rozepsal...
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm

Odpovědět