motor nejde nastartovat
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
-
- Příspěvky: 284
- Registrován: 27 říj 2007, 14:49
- Bydliště: Karviná
- Kontaktovat uživatele:
motor nejde nastartovat
Zdravím, mohl by mi někdo pomoc , mám Astru 2,0DI 60KW a nejde nastartovat. Přijel jsem s ní domů a když jsem chtěl za 20min odjet pryč tak už nenaskočila. Zkoušel jsem vyměnit palivový filtr, pak odvzdušnit. Čerpadlo vypadá v poho, když jsme povolili přepad na čerpadle tak při točení chcala nafta. Potom jsem zkoušel odpojit vstřikovač co jde do motoru a při točení taky normálně střikala nafta. Tak už nevím kde je chyba, jestli ve žhavení ...relé jsem kontrolovat a spíná. Jo při delším startovaní se mi rozvítí kontrolka žhavení, ale to nevím jestli má souvislost nebo to bylo tím že jsem to zkoušel relativně dlouho.......
- Reklama
-
- Příspěvky: 284
- Registrován: 27 říj 2007, 14:49
- Bydliště: Karviná
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 70
- Registrován: 26 čer 2007, 21:28
- Kontaktovat uživatele:
podobne
Ja mel taky tento problem,vse ok,svicky,lista,vstrik,snimac otacek u rozvodaku,a nakonec to byla hridel,kterou toci klinovej remen-nejak se kousla ci co,vysvetlovali mi to chorvati tak v servisu,kde jsem de fakto stravil dovolenou ale vymenili a jedeeee F.
PHILIPS
G KOMBI 98 1.6 16V X16XEL
G KOMBI 98 1.6 16V X16XEL
-
- Příspěvky: 284
- Registrován: 27 říj 2007, 14:49
- Bydliště: Karviná
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 284
- Registrován: 27 říj 2007, 14:49
- Bydliště: Karviná
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem se dozvěděl, že je v háji čerpadlo Bosch VP44. Repase někde v Praze u Bosche prej stojí max.ca 40tis ., pak jsem volal do Brna a cena od 15-35tis. takže taky žádná sláva
V servisu mi říkali, že tenhle model se prý montoval do Aster jen dva roky, nevíte někdo jaké se dávalo čerpadlo do Aster r.v. 2001 a výš. Já mám r.v.99 tak předpokládám, že ročníky 98 - 99 možná i 00, maj stejný čerpadlo jako já.......
V servisu mi říkali, že tenhle model se prý montoval do Aster jen dva roky, nevíte někdo jaké se dávalo čerpadlo do Aster r.v. 2001 a výš. Já mám r.v.99 tak předpokládám, že ročníky 98 - 99 možná i 00, maj stejný čerpadlo jako já.......
v minulosti OPEL ASTRA 2,0 60KW, nyní SUZUKI SX4 1,6 GLX 4x4 79KW,
člen Carp Teamu Radegast Karviná
člen Carp Teamu Radegast Karviná
Re: Chyba
Jak podotkl Marky, jde o to, že když někdo chytí blbej kus a spálí se, už to auto nechce, ale asi nemusí hned pomlouvat celou značku.....muchus píše:Chyba je v tom, ze OPEL JE VRAK!!!
Prodam to a uz nikdy o tuto znacku nezavadim. Zlatej Fiat...
Mohl bych vyprávět, jak švagřík komntuje fiaty..... mají služební punťi a Dobla, a i když je po třech letech mění za nový, furt jsou v servisech.....možná kvůli množství najetých km (měsíčně 3-5tis), ale třeba taky ne....
END
-
- Příspěvky: 284
- Registrován: 27 říj 2007, 14:49
- Bydliště: Karviná
- Kontaktovat uživatele:
Pánové, tak Astřička už zase jezdí jako nová . Sice mě to stálo 35tis. ale autíčko šlape jako než umřelo . Bylo to jak jsem už popisoval tím čerpadlem, poslali jsme ho Prahy a tam mu udělali bajpass a už zase mu pumpa pumpuje jako nová. Řeknu vám že už mi po dvoutýdenní odmlce začala jízda s ní scházet, ale teď si to vynahradíme. Denně s ní najezdím 60km a co jsem to teď honil s manželčinou felinou, tak už mi to pěkně lezlo krkem V servise jsem dostal kupu rad jak neodpálit čerpadlo na levné naftě, takže sbohem benzinko u Hypernovy a začnem do ni lít něco lepšího od pana Shella .
v minulosti OPEL ASTRA 2,0 60KW, nyní SUZUKI SX4 1,6 GLX 4x4 79KW,
člen Carp Teamu Radegast Karviná
člen Carp Teamu Radegast Karviná