Problémy s motorem po delší jízdě, cuká - chcípá, že by EGR?
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Problémy s motorem po delší jízdě, cuká - chcípá, že by EGR?
Zdravim všechny, potřeboval bych poradit, při delší jízdě se mi už několikrát stalo že motor najednou začne pocukávat (hodně), pokud se vyřadí, nebo zastaví, neudrží otáčky a chcípne.Poté následuje několik variant, buď se hned nastartuje a jede se dál, nebo se už nenastartuje a když, tak má motor velmi divný (přidušený) zvuk a otáčky nedrží, jednou pomohlo několikrát prošlápnout plyn, naposledy jsem čekal skoro hodinu a nakonec sem se s tím cukajícím motorem rozhodl pokračovat v jízdě a po cca 15km se vše ustálilo.Důležité je že se závada stane až po cca 70km! takže při běžném popojíždění Prahou se závada vůbec neprojeví a vše funguje jak má! Ale při každé delší jízdě se na 100% projeví. Motor je už samozřejmě dávno zahřátý. Jinak na začátku roku byl měněný EGR za úplně nový a před tím jsem ještě měnil zapalovací lištu, čidlo pohybu vačky motoru a katalyzator takže sranda. Jinak se je to 16v 1.6, najeto cca 110000km r.v. 2003. Do servisu už to samozřejmě jde, ale po předchozích zkušenostech s měněním všeho za všechno a zkoušením čím to asi může být, bych poprosil o nějakou radu. Díky moc!!
- Reklama
Chytrá kniha povídá - nelze-li nastartovat horký motor:
Příliš vysoký tlak v palivovém potrubí - nechat zkontrolovat tlak paliva, případně vyměnit regulátor tlaku paliva
Ucpané nebo skřípnuté vratné vedení paliva mezi regulátorem tlaku a palivovou nádrží - vyčistit nebo vyměnit vedení
Pokud motor cuká, - špatný kontakt kabelů vedoucích k palivovému čerpadlu
ucpaný palivový filtr, vadné palivové čerpadlo, vadný vstřikovací ventil
Nic moc co , ale třeba Ti to pomůže
Příliš vysoký tlak v palivovém potrubí - nechat zkontrolovat tlak paliva, případně vyměnit regulátor tlaku paliva
Ucpané nebo skřípnuté vratné vedení paliva mezi regulátorem tlaku a palivovou nádrží - vyčistit nebo vyměnit vedení
Pokud motor cuká, - špatný kontakt kabelů vedoucích k palivovému čerpadlu
ucpaný palivový filtr, vadné palivové čerpadlo, vadný vstřikovací ventil
Nic moc co , ale třeba Ti to pomůže
Astra G-caravan,100 edition,1.6 16V,Jungle Green