Výpadky turba
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
- Gabriel Rychnavský
- Příspěvky: 24
- Registrován: 09 dub 2007, 20:43
- Bydliště: Košice
Výpadky turba
Ahoj.chcem sa opýtať na problem z turbom alebo čo to vlastne je.
Pri akcelaracii a pri cca 3500 ot./min. sa vypne turbo a stratí ťah.Potom pri akcelerácii keď pridavam je lenive a max. rýchlosť dosiahnem okolo 120km/h a to neviem ani traktor obehnúť. Pokiaľ auto vypnem a počkám tak 10 minut zasa všetko ide ok ale len dočasne. Menil som snímač tlaku vzduchu a nepomohlo. Neviem si dať rady, pomôžte mi prosííím.
Opel Astra G Caravan X20DTL
Pri akcelaracii a pri cca 3500 ot./min. sa vypne turbo a stratí ťah.Potom pri akcelerácii keď pridavam je lenive a max. rýchlosť dosiahnem okolo 120km/h a to neviem ani traktor obehnúť. Pokiaľ auto vypnem a počkám tak 10 minut zasa všetko ide ok ale len dočasne. Menil som snímač tlaku vzduchu a nepomohlo. Neviem si dať rady, pomôžte mi prosííím.
Opel Astra G Caravan X20DTL
- Reklama
- Gabriel Rychnavský
- Příspěvky: 24
- Registrován: 09 dub 2007, 20:43
- Bydliště: Košice
Dost draho, koukni treba sem http://obchod.autokelly.cz/?SRC=100&RowID=202043023
Aky je vyrobca tej vahy v auto kelly? Ja sem hodim cenu novej ale bosch ... v pondelok to zistim bude trochu drahsia ako ta v auto kelly ale urcite by som tam nedaval hocičo... Ta cena 6000 je ok... zalezi od typu a tie ceny su okolo 6000 a vyssie.. tu Bosch viem pozhanat uplne novu este zabalenu so zarukov a za dobru cenu.. vydrz do pondelka..
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti
Vyrobce nevim, bosch to ale podle ceny asi nebude, jinak podle me je cena 6litru za tech par ptakovinek co je uvnitr docela dost premrstena . Krom toho na bosch zacinam byt pomalu vysazeny, posledni dobou nedokazi nic udelat poradne ani ty jejich aero sterace nejsou zrovna zazrak . Samozrejme to nikomu nevnucuji, ale az u me prijde cas vymeny, tak to asi bosch nevyhraje, leda by byl tak za 3 litry . Nema nahodou nekdo osobni zkusenost s replikama vahy vzduchu?
Jen pro info citace od někud z netu:
Váha vzduchu: Správně se tato součástka nazývá HFM sonda. Jedná se o průtokoměr, ve kterém se přinachází tenká kovová mebrána žhavená odporově na určitou teplotu, plošná deska hybridní konstrukce s pár elektrickými elementy a tlakové čidlo. Vzduch proudící do sání ochlazuje kovovou fólii a tím se mění její odporové hodnoty, kteréžto změny se dají měřit. Pro tento jemně vyvážený systém představují prach, smítka nebo voda rozptýlená v sání zásadní problém. Poté, co motor spolyká x tisíc m3 průměrně znečištěného vzduchu, membrána se zanese nebo ji něco prorazí, chyba zařízení přesáhne tolerance (asi ±4%) a řídící jednotka motoru zaznamená diskrepanci s údaji tlakového čidla, přestane brát údaj HFM jako plausibilní a pokračuje v regulaci podle vlastního nouzového programu se zřejmým úbytkem výkonu.
Jen pro info citace od někud z netu:
Váha vzduchu: Správně se tato součástka nazývá HFM sonda. Jedná se o průtokoměr, ve kterém se přinachází tenká kovová mebrána žhavená odporově na určitou teplotu, plošná deska hybridní konstrukce s pár elektrickými elementy a tlakové čidlo. Vzduch proudící do sání ochlazuje kovovou fólii a tím se mění její odporové hodnoty, kteréžto změny se dají měřit. Pro tento jemně vyvážený systém představují prach, smítka nebo voda rozptýlená v sání zásadní problém. Poté, co motor spolyká x tisíc m3 průměrně znečištěného vzduchu, membrána se zanese nebo ji něco prorazí, chyba zařízení přesáhne tolerance (asi ±4%) a řídící jednotka motoru zaznamená diskrepanci s údaji tlakového čidla, přestane brát údaj HFM jako plausibilní a pokračuje v regulaci podle vlastního nouzového programu se zřejmým úbytkem výkonu.
Od Boschu by to malo byť: Snimac mnozstvi protekajiciho vzduchu, kat. číslo: 0 281 002 180, cena: 3220 SK bez DPH. (Katológ online: http://www.bosch-automotive.com/ecat-online/ , cenník: http://aa.bosch.sk/Autoprislusenstvi/So ... azeni.html)Gabriel Rychnavský píše:ahoj tak som to išiel kúpiť tu váhu vzduchu ale povedali mi v predajni že to stojí cca 6000 SK. Može toľko stáť???
diki za odpoveď
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Škoda, že nemáš DTHáčko, tady mají originál za 2278Kč , kód dílu 0836630 .
http://dily.opel.cz/index.php?action=section&id=30851#
http://dily.opel.cz/index.php?action=section&id=30851#
- Gabriel Rychnavský
- Příspěvky: 24
- Registrován: 09 dub 2007, 20:43
- Bydliště: Košice
- Gabriel Rychnavský
- Příspěvky: 24
- Registrován: 09 dub 2007, 20:43
- Bydliště: Košice
- Gabriel Rychnavský
- Příspěvky: 24
- Registrován: 09 dub 2007, 20:43
- Bydliště: Košice