kontrolka motoru - pokles výkonu
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
kontrolka motoru - pokles výkonu
Cafte ,nemate niekto skusenosti ,mam X20DTL a deje sa mi toto:
občas (tak polovicu času) mi svieti kontrolka motoru ,vtedy mam výkon asi 0 koni, potom zhasne a výkon stupne asi na 70%. Mam podozrenie na jednu vec, ktora neviem co je. Je to umiestnene medzi baterkou a blatnikom , vyzera to ako nejake male cerpadlo alebo čo.Vlastne su tam 2 vedla seba.Poradi mi niekto ?.Vdaka
občas (tak polovicu času) mi svieti kontrolka motoru ,vtedy mam výkon asi 0 koni, potom zhasne a výkon stupne asi na 70%. Mam podozrenie na jednu vec, ktora neviem co je. Je to umiestnene medzi baterkou a blatnikom , vyzera to ako nejake male cerpadlo alebo čo.Vlastne su tam 2 vedla seba.Poradi mi niekto ?.Vdaka
Astra G,DI 16V 100PS
- Reklama
Nazdar.. Su to elektropodtlakove ventily myslim ze sa volaju seleanoidy alebo tak neako.. maju nastarosti otvaranie privodu vzduchu do valcov, Egr, a jeden takyto je aj za vzduchovim filtrom a riadi turbo.. Podtlakova alebo vakuova pumpa je na boku motora pri baterke... odtial je podtlak vedeni trubkov k tym ventilom.. skus skontrolovat ci tie trubky resp. hadicky nie su niekde prelomene a tie gumove kolienka prezrete... Mne cez tie kolienka tahalo falosny vzduch a motor nesiel do otacok.. vymenil som to za obycajnu prepadovu hadicku hrubostennu a je vsetko ok.. ale to ze stracas vykon moze byt aj vahou vzduchu alebo zanesenim palivovym filtrom..hodila by sa diagnostika...
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti
Ahaaa, takze takto to je ; ja mam to podozrenie pretože mi od jesene asi 30sek. po nastartovani v tom pri baterke do vyrazne cvakalo a bolo to pocut dost aj do kabiny,potom to vzdy prestano. A teraz je to upne ticho aj ked pocuvam pri tom , zjavne to neslape ,ale to moze byt nieco ine.Asi stym skocim do servisu . Dam vediel. Moc si mi pomohol dik
Astra G,DI 16V 100PS
Odkial si? Ak blizko KE to by som ti vedel pomoct.. ale asi nie
Skus este toto.. daj prec plastovy kryt motora.. nastartuj a vytiahni hadicky od ventilov ktore su na motere... jedna je pri sani ako je ta hruba hadica na vzduchu, druha pri egr a tretia uz ked ide priamo ku turbu... vytiahni ich vzdy iba jednu a priloz palec ci je tam podtlak... ak bude tak postupuj az ku tym ventilom co riadia otvaranie a zatvaranie... popripade skontroluj kontakti na kabloch co idu do nich.. moze byt ze jeden z nich neotvara a tym padom nemaz tlak v systeme...
Skus este toto.. daj prec plastovy kryt motora.. nastartuj a vytiahni hadicky od ventilov ktore su na motere... jedna je pri sani ako je ta hruba hadica na vzduchu, druha pri egr a tretia uz ked ide priamo ku turbu... vytiahni ich vzdy iba jednu a priloz palec ci je tam podtlak... ak bude tak postupuj az ku tym ventilom co riadia otvaranie a zatvaranie... popripade skontroluj kontakti na kabloch co idu do nich.. moze byt ze jeden z nich neotvara a tym padom nemaz tlak v systeme...
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti