kontrolka motoru - pokles výkonu

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Zamčeno
deepayo
Příspěvky: 42
Registrován: 03 črc 2006, 17:42

kontrolka motoru - pokles výkonu

Příspěvek od deepayo » 17 dub 2007, 21:14

Cafte ,nemate niekto skusenosti ,mam X20DTL a deje sa mi toto:
občas (tak polovicu času) mi svieti kontrolka motoru ,vtedy mam výkon asi 0 koni, potom zhasne a výkon stupne asi na 70%. Mam podozrenie na jednu vec, ktora neviem co je. Je to umiestnene medzi baterkou a blatnikom , vyzera to ako nejake male cerpadlo alebo čo.Vlastne su tam 2 vedla seba.Poradi mi niekto ?.Vdaka
Astra G,DI 16V 100PS

Reklama
 

Maranelo
Příspěvky: 350
Registrován: 29 říj 2006, 20:01
Bydliště: Košice, Slovensko

Příspěvek od Maranelo » 17 dub 2007, 21:55

Nazdar.. Su to elektropodtlakove ventily myslim ze sa volaju seleanoidy alebo tak neako.. maju nastarosti otvaranie privodu vzduchu do valcov, Egr, a jeden takyto je aj za vzduchovim filtrom a riadi turbo.. Podtlakova alebo vakuova pumpa je na boku motora pri baterke... odtial je podtlak vedeni trubkov k tym ventilom.. skus skontrolovat ci tie trubky resp. hadicky nie su niekde prelomene a tie gumove kolienka prezrete... Mne cez tie kolienka tahalo falosny vzduch a motor nesiel do otacok.. vymenil som to za obycajnu prepadovu hadicku hrubostennu a je vsetko ok.. ale to ze stracas vykon moze byt aj vahou vzduchu alebo zanesenim palivovym filtrom..hodila by sa diagnostika...
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti

deepayo
Příspěvky: 42
Registrován: 03 črc 2006, 17:42

Příspěvek od deepayo » 18 dub 2007, 09:30

Ahaaa, takze takto to je ; ja mam to podozrenie pretože mi od jesene asi 30sek. po nastartovani v tom pri baterke do vyrazne cvakalo a bolo to pocut dost aj do kabiny,potom to vzdy prestano. A teraz je to upne ticho aj ked pocuvam pri tom , zjavne to neslape ,ale to moze byt nieco ine.Asi stym skocim do servisu :(. Dam vediel. Moc si mi pomohol dik
Astra G,DI 16V 100PS

jirka h
Příspěvky: 40
Registrován: 12 úno 2007, 13:49
Bydliště: Praha

Příspěvek od jirka h » 18 dub 2007, 10:03

Taky bych to viděl na tu váhu vzduchu. Samozřejmě pokud máš v pořádku všechny hadice.

deepayo
Příspěvky: 42
Registrován: 03 črc 2006, 17:42

Příspěvek od deepayo » 18 dub 2007, 22:05

tak som to skontroloval a vyzera ze hadicky aj gumicky su ok, vraj jeden podtlakový ventil riadi EGR a druhy ide priamo do turba.
Diagnostika hlasi ze " egr bez tlaku ". Teraz by som to tipoval na tu pumpu ak nie tipujem turbo v haji.
Astra G,DI 16V 100PS

Maranelo
Příspěvky: 350
Registrován: 29 říj 2006, 20:01
Bydliště: Košice, Slovensko

Příspěvek od Maranelo » 19 dub 2007, 17:40

Odkial si? Ak blizko KE to by som ti vedel pomoct.. ale asi nie :cry:
Skus este toto.. daj prec plastovy kryt motora.. nastartuj a vytiahni hadicky od ventilov ktore su na motere... jedna je pri sani ako je ta hruba hadica na vzduchu, druha pri egr a tretia uz ked ide priamo ku turbu... vytiahni ich vzdy iba jednu a priloz palec ci je tam podtlak... ak bude tak postupuj az ku tym ventilom co riadia otvaranie a zatvaranie... popripade skontroluj kontakti na kabloch co idu do nich.. moze byt ze jeden z nich neotvara a tym padom nemaz tlak v systeme...
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti

deepayo
Příspěvky: 42
Registrován: 03 črc 2006, 17:42

Příspěvek od deepayo » 26 dub 2007, 15:55

som s BA.ano ano, pravda ,to všetko som medzičasom skušal , nemal som dostatočný podtlak a k tomu hlavne mi tam odišlo nejake tesnenie a dostaval sa mi olej do nafty , takže mi to všetko pomenil aj traverzy a je to už konečne ok.
Astra G,DI 16V 100PS

Zamčeno