Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Zdravím Vas kolegové,jsem zde nový a svou astřičku mam od prosince 2006.Dnes mi menily v servise prední desticky,a bylo mi řečeno ze to auto vůbec nejede,Udajně prej zasviněný turbo.Mate někdo nejaký zkušenosti Mam 17DTI vyrobeno 2001 55kw najeto 165000. Jsem z toho celkem zmatený Ono když to nema kolem80°c takto do kopce kňučí jako kráva.Popř.čím vším to muže být?diky za každou radu. ................OPRAVA...DODATEK::::Tak pánové,auti mam spravené a nebylo to zasviněný turdo ale posrana váha vzduchu stala mě 5200kččao!
Naposledy upravil(a) radek schulz dne 11 čer 2007, 23:14, celkem upraveno 1 x.
Astra G 1.7 DTI Ysuzu 2001 comfort Ženy,víno,žpěv...
A jak poznali, ze je zasvinene turbo? Mel jsem neco podobne, moje stara 1.7 taky isuzu si prisavala vzduch s praskle hadice a vubec to nejelo, subjektivni pocit byl, turbo zabira az pri dost vyssokych otackach a temer zadny turboefekt.
No to říkal taky že by to mohlo být, Každopadně doufam že to bude jen prkotina Co myslíš?Tak mě třeba napadlo,jestli by to nemohl být palivový filtr?Hadice od turba těsní dobře...Vzducháč je novej...
Astra G 1.7 DTI Ysuzu 2001 comfort Ženy,víno,žpěv...
Skontroluj aj podtlakove hadicky.... a vsetky tie gumove kolienka ci nie su prezrete... moze to tahat falosny vzduch a malo sa ti otvara klapka turba... to su tie cierne tenke tvrdostenne hadicky co idu okolo motora plus jedna siva... ja som mal prezrete to gumove kolienko a po vymene auto krasne slape..
Jinak chlapi, v Brně mám známého, který má TECH 2 a bere za hodinu práce 250,-. Jsem s ním nad míru spokojen. Jen to mám trochu z ruky, ale mám jistotu, že udělá vše poctivě. Taky jsem měl pocit, že mi to nějak nejede, zajel jsem za ním, napíchl TECHa a protáhli jsme auto po Brně. Hned věděl co a jak funguje. Spokojenost.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR
Ahoj, zkusil bych na neutrál šlapnout na plyn a sledovat ručičku otáček od kolika tisíc se začne zvedat rychleji..
Nasadil si mi brouka do hlavi protože mam taky pocit že to nejede jak má...
radek schulz píše:Jo?a kde ten znamej sídlí Hany?Že bych to zkusil u něj..
Ježíííš, kde sídlí to Ti nepovím, je to kousek od Zvonařky, ale název? hm to ne. Tady je na něj číslo, tak mu brnkni a domluv se s ním.
p. Křapa tel:777 620 300. Jen volat až od pondělka, je teď mimo republiku
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR
Stand píše:Ahoj, zkusil bych na neutrál šlapnout na plyn a sledovat ručičku otáček od kolika tisíc se začne zvedat rychleji..
Nasadil si mi brouka do hlavi protože mam taky pocit že to nejede jak má...
Takto to nepoznáš. přišlápneš víc plynu a vyběhne to rychleji, je to citlivé, potom nejjistější jak já, napojit a projet. Hned vidíš komplet vše.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR
Vytacat na volnobeh neodporucam .....prirovnal by som to emisnej kontrole, po ktorej odchadza motor s -10% zivota ja by som to riesil takto.....
1)tesnost sania
2)snimac teploty
3)vymena cidiel na zaklade diagnostiky - ak je potreba