lenivé G-čko
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
lenivé G-čko
Ahojte. Mám Astru 1.7 DTi 16V a v poslednej dobe som zistil že sa jej nechce moc ťahať. Nemá už taký švih po prekonaní turbodiery. (aj keď nikdy to nebola raketa). Na diaľnici sa až po dlhej dobe dostane na 150 km/h. (ako hladký diesel)
Kontrolka elektroniky motora sa správa, že je všetko OK. Váhu vzduchu som menil rok dozadu. Na diagnostiku idem budúci týždeň, ale aj tak ma zaujímajú vaše názory na čo všetko sa mám zamerať.
Kontrolka elektroniky motora sa správa, že je všetko OK. Váhu vzduchu som menil rok dozadu. Na diagnostiku idem budúci týždeň, ale aj tak ma zaujímajú vaše názory na čo všetko sa mám zamerať.
OPEL Astra 1.7 DTI
- Reklama
Mě to taky netáhne, ale to bude tím motorem Holt jsem si měl koupit silnější Ikdyž by to bylo super...Astromilky jsou krásný designově
Víc kW je víc kW, to neokecáš ....
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic. ... 2064#82064
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic. ... 2064#82064
slabý ťah
Nazdar. Vyskušaj ešte jednu vec ked diagnostika nic neodhali. Zkontroluj podtlakove hadičky a aj tie gumové kolienka, či niektoré nie je prezrete. Taktiež to prve kolienko ktoré je na podtlakovom cerpadle ktoré je umiestene z boku na motore. Podtlakove hadičky su cierne a bielosive. Ja mam motor X20DTL jedneho casu sa mi tiez zdalo ze slabo ide a ze sa motor len tažko vytaca do vyšších otácok a štvorka to bola slabota. Raz ked som tahal nový kabel na zosilovač od baterky tak som si vsimol ze tie gumove kolienka, v ktorých su zastrčene hadičky su uz prezreté. povymienal som za normalne hadicky hrubostenné lebo v oply chceli 100sk za jedno kolienko. Vymenil som vsetky kolienka za nove plus to na podtlakovom čerpadle. bolo dosť prezrete a zalomene. Tym padom tahali falošný vzduch a bol slabý podtlak v systéme. Hned po výmene na skušobnej jazde bolo cítit rozdiel. Auto krasne taha aj do vyšších otáčok a aj na štvorke a päťke pekne taha a nie je uz take lenive...
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti
Tak to se na to teda taky juknu.....
Víc kW je víc kW, to neokecáš ....
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic. ... 2064#82064
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic. ... 2064#82064
Ona ta Omega s 2.0 neni zadnej sprinter... Zkusil bych to parkrat poradne protahnout - vypali se KAT a celkove tomu jak se rika vymetes pavouky z valcu. Nekdy muze pomoct vyresetovani ECU (nevim jak to presne funguje u Opla, nicmene se tim neda nic pokazit). V podstate tim vymazes adjustacni koeficienty - nastavej se na vyrobcem defaultne nastavene hodnoty. Pak se ty koeficienty behem nekolika prvnich km optimalizujou. Ale znova rikam - tohle plati pro ECU u fordu z konce 90. let, jak pracuje elektronika motoru u Opla netusim.
Novy ECU jsou chytry takze se "naucej" podle stylu ridice. Pokud to deda nehonil a radil nizko, ECU si to zapamatuje, nevyzaduje od motoru nejakej extra vykon a jezdi usporne.
Kdyz na to budes slapat a radit treba o 2000 vys, za par desitek km se prepisou data a pojede to normalne. Teda melo by
Kdyz na to budes slapat a radit treba o 2000 vys, za par desitek km se prepisou data a pojede to normalne. Teda melo by
Naposledy upravil(a) Luky dne 14 úno 2007, 19:01, celkem upraveno 1 x.
--- Astra G '98 1.4 16V ---
Tak to skusim lebo už mi stojí Omega na dvore -127tis sk
Combi tmavozelena metla
zachovala rv96
Combi tmavozelena metla
zachovala rv96
Naposledy upravil(a) Marcel dne 14 úno 2007, 18:53, celkem upraveno 1 x.
"zatáčky dole otačky hore,, ferari red 1,4 5door 16V 66 Kw 90K Twinport