lenivé G-čko

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
mimo
Příspěvky: 10
Registrován: 02 lis 2006, 10:03
Bydliště: Slovensko

lenivé G-čko

Příspěvek od mimo » 26 led 2007, 19:51

Ahojte. Mám Astru 1.7 DTi 16V a v poslednej dobe som zistil že sa jej nechce moc ťahať. Nemá už taký švih po prekonaní turbodiery. (aj keď nikdy to nebola raketa). Na diaľnici sa až po dlhej dobe dostane na 150 km/h. (ako hladký diesel)
Kontrolka elektroniky motora sa správa, že je všetko OK. Váhu vzduchu som menil rok dozadu. Na diagnostiku idem budúci týždeň, ale aj tak ma zaujímajú vaše názory na čo všetko sa mám zamerať.
OPEL Astra 1.7 DTI

Reklama
 

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 26 led 2007, 20:01

váhu vzduchu.... :wink: měnil si za originálku?
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Uživatelský avatar
Máslo
Příspěvky: 298
Registrován: 12 led 2007, 18:57
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Máslo » 26 led 2007, 20:13

Mě to taky netáhne, ale to bude tím motorem :-) Holt jsem si měl koupit silnější :-) Ikdyž by to bylo super...Astromilky jsou krásný designově
Víc kW je víc kW, to neokecáš ....
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic. ... 2064#82064

mimo
Příspěvky: 10
Registrován: 02 lis 2006, 10:03
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od mimo » 26 led 2007, 20:30

Či bola originál, to neviem, viem že bola z polska , robil mi to známy.
OPEL Astra 1.7 DTI

Uživatelský avatar
AstraMan
Moderátor
Příspěvky: 7876
Registrován: 06 dub 2006, 20:07
Bydliště: Kolín

Příspěvek od AstraMan » 26 led 2007, 21:10

Nj to je tak když se chce ušetřit :wink:
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!

mimo
Příspěvky: 10
Registrován: 02 lis 2006, 10:03
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od mimo » 27 led 2007, 10:58

Zaujímalo by ma, či diagnostika ukáže príslušnú chybu, keď kontrolka elektroniky motora to nesignalizuje.
OPEL Astra 1.7 DTI

Maranelo
Příspěvky: 350
Registrován: 29 říj 2006, 20:01
Bydliště: Košice, Slovensko

slabý ťah

Příspěvek od Maranelo » 27 led 2007, 16:36

Nazdar. Vyskušaj ešte jednu vec ked diagnostika nic neodhali. Zkontroluj podtlakove hadičky a aj tie gumové kolienka, či niektoré nie je prezrete. Taktiež to prve kolienko ktoré je na podtlakovom cerpadle ktoré je umiestene z boku na motore. Podtlakove hadičky su cierne a bielosive. Ja mam motor X20DTL jedneho casu sa mi tiez zdalo ze slabo ide a ze sa motor len tažko vytaca do vyšších otácok a štvorka to bola slabota. Raz ked som tahal nový kabel na zosilovač od baterky tak som si vsimol ze tie gumove kolienka, v ktorých su zastrčene hadičky su uz prezreté. povymienal som za normalne hadicky hrubostenné lebo v oply chceli 100sk za jedno kolienko. Vymenil som vsetky kolienka za nove plus to na podtlakovom čerpadle. bolo dosť prezrete a zalomene. Tym padom tahali falošný vzduch a bol slabý podtlak v systéme. Hned po výmene na skušobnej jazde bolo cítit rozdiel. Auto krasne taha aj do vyšších otáčok a aj na štvorke a päťke pekne taha a nie je uz take lenive...
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti

mimo
Příspěvky: 10
Registrován: 02 lis 2006, 10:03
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od mimo » 27 led 2007, 16:52

Vďaka za radu, Maranelo. Skúsim tie hadičky poprezerať. Sám sa považujem za motorového laika, ale celkom dobre si mi to popísal.
OPEL Astra 1.7 DTI

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 27 led 2007, 17:17

Tak mam s predchozi 1.7 stejnou zkusenost jako Maranelo, salo mi to falesny vzduch a nechtelo tahnout, byla uvolnena jedna hadice k turbu.

Uživatelský avatar
Máslo
Příspěvky: 298
Registrován: 12 led 2007, 18:57
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Máslo » 27 led 2007, 17:36

Tak to se na to teda taky juknu.....
Víc kW je víc kW, to neokecáš ....
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic. ... 2064#82064

Marcel
Příspěvky: 479
Registrován: 04 úno 2006, 19:24
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcel » 14 úno 2007, 18:14

Je možné prebudiť k životu motor s 65 000km po starom pánovy?
Je to 2,0 Omegai a ťahá ako by mal za sebov náves s Ivecom.
"zatáčky dole otačky hore,, ferari red 1,4 5door 16V 66 Kw 90K Twinport

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 14 úno 2007, 18:36

Ona ta Omega s 2.0 neni zadnej sprinter... Zkusil bych to parkrat poradne protahnout - vypali se KAT a celkove tomu jak se rika vymetes pavouky z valcu. Nekdy muze pomoct vyresetovani ECU (nevim jak to presne funguje u Opla, nicmene se tim neda nic pokazit). V podstate tim vymazes adjustacni koeficienty - nastavej se na vyrobcem defaultne nastavene hodnoty. Pak se ty koeficienty behem nekolika prvnich km optimalizujou. Ale znova rikam - tohle plati pro ECU u fordu z konce 90. let, jak pracuje elektronika motoru u Opla netusim.

Luky
Příspěvky: 1556
Registrován: 14 úno 2006, 15:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luky » 14 úno 2007, 18:49

Novy ECU jsou chytry takze se "naucej" podle stylu ridice. Pokud to deda nehonil a radil nizko, ECU si to zapamatuje, nevyzaduje od motoru nejakej extra vykon a jezdi usporne.
Kdyz na to budes slapat a radit treba o 2000 vys, za par desitek km se prepisou data a pojede to normalne. Teda melo by :P
Naposledy upravil(a) Luky dne 14 úno 2007, 19:01, celkem upraveno 1 x.
--- Astra G '98 1.4 16V ---

Marcel
Příspěvky: 479
Registrován: 04 úno 2006, 19:24
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcel » 14 úno 2007, 18:51

Tak to skusim lebo už mi stojí Omega na dvore -127tis sk
Combi tmavozelena metla
zachovala rv96
Naposledy upravil(a) Marcel dne 14 úno 2007, 18:53, celkem upraveno 1 x.
"zatáčky dole otačky hore,, ferari red 1,4 5door 16V 66 Kw 90K Twinport

pepca

Příspěvek od pepca » 14 úno 2007, 18:51

jestli to opravdu jezdil nějaký dědula,tak asi se nohou o plynový pedál jen opíral,ten tomu motoru moc nedovolil :D

Zamčeno