Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
favorit treba vydrzii 7000 na prvni tri rychlosti tak nevim proc by to nemela vydrzet nemecka technika... jinak cil je tak tech 230 otazka je kde ....asi D2 do blavy...jinak se mi libi ze kdyz prudce preradim z 2 na 3 v 6500 tak se krasne protoci kola i se zaplym tc
Go Hard or Go home!
ASTRA SRi 2.0 16v
Zatím plných 12 bodů....
Smrt AAA!
manli2 píše:a co se ván na těch otáčkách nelíbí?..... já mám největší výkon ve 5200 ot/min a červený pole na 6500 tak co.......
A v 6500 rpm zakročí omezovač, to znám... Když je potřeba Astra se točí až k omezovači... takže při otáčkách 5700 rpm bych se toho nebál, pokud s tím nepojedeš Praha-Brno trvale
Mám motor X16SZR a jede to tak od těch 3000 rpm víš. Maximální výkon v 5200 rpm a omezovač zakročí při 6500 rpm což je dobře vědět...
No já běžně jezdím těch 160-170, v noci na Liberec-Praha nebo obráceně, ale taky 200-210. Vezme si to pak deset, otáčky jsou na 5500, ale šlape jak hodinky. Ale je to o tom, že má neustále plnou syntetiku a navíc nalitej slick. Při výměně oleje (standartně měním po 12000 jak olej, tak nový slick) teče z motoru olej, jako kdybych ho tam nalil před hodinou. A to už mám nalítáno 225000.