problem so startovanim

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Uživatelský avatar
rasto352
Příspěvky: 17
Registrován: 10 úno 2008, 10:21

Příspěvek od rasto352 » 25 zář 2008, 15:48

ten volnobeh, po nastartovani otacky ako maju byt, bol som s tym uz aj na emisnej kontroole vsetko v norme, motor ma dobry tah, ide plynule bez dalsich problemov. proste potom ako ho nastartujem je vsetko v pohode. len tie starty,

Reklama
 

Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura » 25 zář 2008, 16:31

to začalo blbnout hnedka po vyměně čerpadla?

Uživatelský avatar
rasto352
Příspěvky: 17
Registrován: 10 úno 2008, 10:21

Příspěvek od rasto352 » 25 zář 2008, 16:36

trochu neskôr ale uz som to prikladal hocicomu

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 25 zář 2008, 20:19

To vypadá na žhavení, pravděpodobně je chybně vyhodnocován údaj o teplotě motoru.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
rasto352
Příspěvky: 17
Registrován: 10 úno 2008, 10:21

Příspěvek od rasto352 » 30 zář 2008, 18:22

asi mas v niecom pravdu, zacal som si to vsimat, rano na chvilku zasvieti kontrolka zhavenia a auto nastartuje o.k. necham bezat cca 5 minut alebo sa kratko zveziem, vypnem a potom ked idem startovat tak kontrolka zhavenia sa vôbec nezobrazi, ked je teply o.k. ak je teplota motora nižšia než 70 tak zacina problem ale ak klesne poriadne po dvoch hodinkach znovu zopne zhavenie a auto v pohode nastartuje.
ako sa to da teraz vyriesit , da sa to cez pc alebo je vadne nejake cidlo? diky

Uživatelský avatar
glemo
Příspěvky: 261
Registrován: 05 úno 2008, 15:23
Bydliště: Medzi CA-ZA
Kontaktovat uživatele:

Prepadové gumky

Příspěvek od glemo » 30 zář 2008, 18:39

Ahoj.Chcel som napísať že to bude palivové čerpadlo ale keď vravíš že je OK tak asi nie.Napadá ma ale ešte jedna vec.Presne toto spadovanie nafty majú na týchto motoroch na svedomí gumené krúžky na prepade nafty.Výmenu treba dať spraviť odborníkovi nakoľko je potreba dať dole kryt vačky a samotnú vačkovú kariadeľ z časti povytiahnúť. Na Di-čkach a Dti-čkach sa tieto gumičky menia cca po 70 tis.km.Napadá ma len to.Keby to bolo čerpadlo tak by to mal na svedomí asi predsuvník vstreku a to sa dá pozrieť aj na diagnostike.Veľa šťastia. 8)

Uživatelský avatar
rasto352
Příspěvky: 17
Registrován: 10 úno 2008, 10:21

Příspěvek od rasto352 » 01 říj 2008, 14:40

prepac ale s tym padanim nafty, otazka keby to boli gumicky na prepade nafty, nespadla by ta nafta za noc az tak zeby som nenastartoval? ale ja rano vpohode na prvy krat, to len otocim klucom a hotovo ziadne dlho tocenie.

Uživatelský avatar
glemo
Příspěvky: 261
Registrován: 05 úno 2008, 15:23
Bydliště: Medzi CA-ZA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od glemo » 01 říj 2008, 14:46

rasto352 píše:prepac ale s tym padanim nafty, otazka keby to boli gumicky na prepade nafty, nespadla by ta nafta za noc az tak zeby som nenastartoval? ale ja rano vpohode na prvy krat, to len otocim klucom a hotovo ziadne dlho tocenie.
No to je pravda.Potom ma to napadlo,že to to asi nebude.Neviem ale nemohla by byť prasklina na valci.Priateľkin otec mal oparsknuty valec a keď rozobrali motor tak nič nenašli.Až keď to nahriali tak sa vplyvom rozťažnosti ukázala jemné prasklina.To by možno vysvetľovalo ten biely dy.Možno si to niekde cez nejakú prasklinku prisáva olej.Inak fakt neviem.Keď budeš vedieť isto daj vedieť.Zaují ma ma to.

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 02 říj 2008, 09:47

nejdříve vyskoušej to žhavení, mám silný dojem že je to v tom, ale jak na to Ti neporadím. Pokud jede normálně, do
ničeho nedlubej. Já bych zkusil to čidlo hodit mimo motor, tak že by bylo stále studené. Max bude žhavit i při teplém
motoru, ale co se může stát nevím, na ropu nejsem odborník, ale věřím že nic. Počkej ještě na RADU někoho jiného.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
rasto352
Příspěvky: 17
Registrován: 10 úno 2008, 10:21

Příspěvek od rasto352 » 02 říj 2008, 15:33

nevies mi povedat kde by som nasiel to cidlo, kde presne sa nachadza. diky moc

Uživatelský avatar
rasto352
Příspěvky: 17
Registrován: 10 úno 2008, 10:21

Příspěvek od rasto352 » 02 říj 2008, 15:51

myslis cidlo teploty vody. lebo toto ked som odpojil tak auto zacalo blbnut kolisat otacky, nudzovy rezim a tak... prosim ozvy sa ktore cidlo si to myslel ze to vyskusam.

PS. diky moc

Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura » 02 říj 2008, 16:05

možno taky snímač teploty vzduchu,ale ten je součástí váhy

tovy
Příspěvky: 32
Registrován: 21 zář 2008, 13:38
Bydliště: SLOVENSKO

Příspěvek od tovy » 02 říj 2008, 22:28

jak dlho trva to dymenie po naštartovani?ked neukazuje diagnostika nič malo bi isť o mechanicku chibu skontroluj vstrekya tlaky vo valci pri tich podmienkach jak ti to nejde natočiť,lebo biely husty dym ta citiť nespalenu naftu bud zle rozprašuje naftu,slaby tlak vo valci,alebo elektrika skus to dať na pocitač vtedy ked to nejde natočiť či prave dačo neukaže

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 03 říj 2008, 10:21

spermin píše: na ropu nejsem odborník.
neporadím, zatím mi nic neblbne, takže do ničeho nedlubu. Ale je to tady již řešené.
zkus toto, ale je to o benzínech.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... &start=150
doopravdy to vidím na vyhodnocení teploty motoru, pozor!!! né teploty chladícího okruhu. Podle aktualní
teploty motoru dává jednotka signál na žhavení, ale Ty to máš asi posunuté na nižší hodnotu. :? :? :? :? :? :? :? :?
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Zamčeno