problem so startovanim
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
- Reklama
asi mas v niecom pravdu, zacal som si to vsimat, rano na chvilku zasvieti kontrolka zhavenia a auto nastartuje o.k. necham bezat cca 5 minut alebo sa kratko zveziem, vypnem a potom ked idem startovat tak kontrolka zhavenia sa vôbec nezobrazi, ked je teply o.k. ak je teplota motora nižšia než 70 tak zacina problem ale ak klesne poriadne po dvoch hodinkach znovu zopne zhavenie a auto v pohode nastartuje.
ako sa to da teraz vyriesit , da sa to cez pc alebo je vadne nejake cidlo? diky
ako sa to da teraz vyriesit , da sa to cez pc alebo je vadne nejake cidlo? diky
Prepadové gumky
Ahoj.Chcel som napísať že to bude palivové čerpadlo ale keď vravíš že je OK tak asi nie.Napadá ma ale ešte jedna vec.Presne toto spadovanie nafty majú na týchto motoroch na svedomí gumené krúžky na prepade nafty.Výmenu treba dať spraviť odborníkovi nakoľko je potreba dať dole kryt vačky a samotnú vačkovú kariadeľ z časti povytiahnúť. Na Di-čkach a Dti-čkach sa tieto gumičky menia cca po 70 tis.km.Napadá ma len to.Keby to bolo čerpadlo tak by to mal na svedomí asi predsuvník vstreku a to sa dá pozrieť aj na diagnostike.Veľa šťastia.
No to je pravda.Potom ma to napadlo,že to to asi nebude.Neviem ale nemohla by byť prasklina na valci.Priateľkin otec mal oparsknuty valec a keď rozobrali motor tak nič nenašli.Až keď to nahriali tak sa vplyvom rozťažnosti ukázala jemné prasklina.To by možno vysvetľovalo ten biely dy.Možno si to niekde cez nejakú prasklinku prisáva olej.Inak fakt neviem.Keď budeš vedieť isto daj vedieť.Zaují ma ma to.rasto352 píše:prepac ale s tym padanim nafty, otazka keby to boli gumicky na prepade nafty, nespadla by ta nafta za noc az tak zeby som nenastartoval? ale ja rano vpohode na prvy krat, to len otocim klucom a hotovo ziadne dlho tocenie.
nejdříve vyskoušej to žhavení, mám silný dojem že je to v tom, ale jak na to Ti neporadím. Pokud jede normálně, do
ničeho nedlubej. Já bych zkusil to čidlo hodit mimo motor, tak že by bylo stále studené. Max bude žhavit i při teplém
motoru, ale co se může stát nevím, na ropu nejsem odborník, ale věřím že nic. Počkej ještě na RADU někoho jiného.
ničeho nedlubej. Já bych zkusil to čidlo hodit mimo motor, tak že by bylo stále studené. Max bude žhavit i při teplém
motoru, ale co se může stát nevím, na ropu nejsem odborník, ale věřím že nic. Počkej ještě na RADU někoho jiného.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
jak dlho trva to dymenie po naštartovani?ked neukazuje diagnostika nič malo bi isť o mechanicku chibu skontroluj vstrekya tlaky vo valci pri tich podmienkach jak ti to nejde natočiť,lebo biely husty dym ta citiť nespalenu naftu bud zle rozprašuje naftu,slaby tlak vo valci,alebo elektrika skus to dať na pocitač vtedy ked to nejde natočiť či prave dačo neukaže
neporadím, zatím mi nic neblbne, takže do ničeho nedlubu. Ale je to tady již řešené.spermin píše: na ropu nejsem odborník.
zkus toto, ale je to o benzínech.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... &start=150
doopravdy to vidím na vyhodnocení teploty motoru, pozor!!! né teploty chladícího okruhu. Podle aktualní
teploty motoru dává jednotka signál na žhavení, ale Ty to máš asi posunuté na nižší hodnotu.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic