Potřebuju alternátor

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Zamčeno
Zdenda-1.6 8V (55kw)
Příspěvky: 33
Registrován: 03 pro 2007, 13:57
Bydliště: Kasejovice ;Plzeň-jih

Potřebuju alternátor

Příspěvek od Zdenda-1.6 8V (55kw) » 01 zář 2008, 13:59

AHOJ FŠICHNI

Nejdřív blikala a pak se mi rozsvítila kontrolka dobjení ;potom ABS a nakonec i porucha motoru

zastavil sem a už nenastartoval -mrtvá asi dva roky stará jinak bez problémová baterka

Poradíte mi někdo čím by to mohlo být a kde a za kolik seženu co k tomu potřebuju ?

Díky fšem
Opel Astra G Vagon;1999 "100 edition" 1.6 8V 55kW; X 16 SZR ;4x airbag ;imobilizer; DO central ;4 kotouče ;Alu 15´;Klimo manual,el zrcátka

Reklama
 

Majla
Příspěvky: 1829
Registrován: 05 říj 2007, 16:46
Bydliště: Březová - Oleško

Re: POTŘEBJU ALTERÁOR

Příspěvek od Majla » 01 zář 2008, 14:01

Zdenda-1.6 8V (55kw) píše:AHOJ FŠICHNI,
Díky fšem
:shock: :?

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 01 zář 2008, 17:21

trefil jsi to, alternátor, baterku ihned nabij, znehodnotí se.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Mika86
Příspěvky: 47
Registrován: 28 dub 2008, 22:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mika86 » 02 zář 2008, 12:26

S tím alternátorem to nebude tak hrozný. Není to levná záležitost, ale do nového (pokud se netopíš v penězích) bych nešel. Dej si ten dosavadní na repasi - minimálně na proměření.

Jestli je v pořádku vinutí, uhlíky a ložisko.

Nejčastěji odchází diodový blok a usměrňovač napětí - ten jde první a kvůli vyššímu proudu po něm i ten blok. Dá se koupit náhrada a ta je ještě lepší než původní - lepší chlazení oproti staré variantě.

Celkově je to výdaj tak kolam 2800,- i s prací a DPH samozřejmě :wink:

Co se týká nového alternátoru (ovšem že ne origo tak je to od 3500 - 5500,- podle značky a tak. Ten starý má většinou lepší výdrž takže je dobrý ho opravit.

Jinak repasovaný origo Opel 11500,- a nový cca 18500,- takže docela pálka.

Vím to moc dobře protoře mně tohle potkalo cca měsíc zpět.

Pokud ovšem není chyba jinde.
Opel Astra G 1,4 16V Sport
________________________________________

Moje astra

https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 703#141703

Zdenda-1.6 8V (55kw)
Příspěvky: 33
Registrován: 03 pro 2007, 13:57
Bydliště: Kasejovice ;Plzeň-jih

Alternátor

Příspěvek od Zdenda-1.6 8V (55kw) » 21 zář 2008, 12:50

Tak ahoj všichni
Altík mám už opravenej a bylo to takhle : na netu sem našel opravce co nejblíž ke mně a po telefonu sme se domluvili.Dovezl sem mu ho tam a on ho přede mnou proměřil a zjistil že to bude nejspíš relé.To se ale potom ukázalo jako mylný protože nakonec to byl diodový blok.Takže suma sumárum to vyšlo na 2023 ,- kč s DPH z toho je 600 za práci.Vědět v tý době jak to je "složitý" tak si to opravim sám.
Opel Astra G Vagon;1999 "100 edition" 1.6 8V 55kW; X 16 SZR ;4x airbag ;imobilizer; DO central ;4 kotouče ;Alu 15´;Klimo manual,el zrcátka

Zamčeno