Nové rozvody
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
to Trdlo: no já jsem se díval jak je napnutý řemen rozvodů, když to jde do záběru, tak se zdá napnutý být, ale když pootočím trochu přední vačkou zpět, tak je volný tak, že by klidně o zub přeskočil, tak jsem si chtěl ověřit jestli je to tak, jak jsem si myslel, že se musí shodit taky ta řemenice na klice, jenže ještě stále nevím, jestli je ta napínací kladka napevno, nebo je pod pružinou a tudíž když pootočím přední vačkou mírně zpět, tak vznikne tak velká vůle na řemenu! jinak jestli tam tak velká vůle být nemá, tak to abych raději jel do servisu, nemám žádný stahovák na řemenice, ani nevím jak bych to na parkovišti před panelákem v tomto počasí dělal!
- Reklama
Jo, to musíš, fotku bohužel nemám. Ale třeba na mém motoru se vodní pumpou nenapíná, mám jednu napínací a dvě vodící kladky. Napínací kladka je normálně na pružině, jen s tím rozdílem, že se podle ručiček, který na té kladce jsou nastaví napnutí a poté se celá kladka utáhne. Docela dobře je to rozkreslené v knížce jak na to.Oliver píše:takže musím sundat i řemenici co je na klice, abych se k té pumpě dostal? nemáš náhodou nějaký obrázek? jak to vypadá oddeklované?
END
rozvody Z14XE
to Trdlo: dík za rady, já mám tu knížku v PC, ale je tam jenom motor X14XE a to si nejsem jistý, jestli je to stejný, ale už tu někdo psal, že je to u těchto motorů jinak, dnes jsem se na to šel podívat, sotva jsem rozhodil kryty motoru, tak začalo pršet, jsem byl na prášky! , ale už alespoň vím jednu věc, že mám lambdu za katem v háji, no a taky asi ty rozvody nebudou nic moc dobrý, tak jak se mi podaří s tím něco kloudného udělat, tak napíšu co a jak jsem s tím dělal, zatím všem díky za rady!
Re: rozvody Z14XE
V tý knížce je přímo napínací kladka nakreslená asi na 5 motorů. Nevím teda jak v tý na pc, já ji mám koupenou, ale tak se stav někde v knihkupectví a mrkni na to. Kdyžtak Ti napíšu přesně čísla stran. A jak jsi přišel na to s tou lambdou??Oliver píše:to Trdlo: dík za rady, já mám tu knížku v PC, ale je tam jenom motor X14XE a to si nejsem jistý, jestli je to stejný, ale už tu někdo psal, že je to u těchto motorů jinak, dnes jsem se na to šel podívat, sotva jsem rozhodil kryty motoru, tak začalo pršet, jsem byl na prášky! , ale už alespoň vím jednu věc, že mám lambdu za katem v háji, no a taky asi ty rozvody nebudou nic moc dobrý, tak jak se mi podaří s tím něco kloudného udělat, tak napíšu co a jak jsem s tím dělal, zatím všem díky za rady!
END
Aha. Tak to jo, kdyžtak dej vědět s tou literaturou, zkusil bych ty obrázky kladek i naskenovat, kdyby to bylo třeba.Oliver píše:to Trdlo: no mám diagnostiku a lambda nefunguje, nekmitá, ta první ano ale ta druhá za vlnovcem ne, teď ji mám odpojenou, jenom do ní jde vyhřívání, tak to tak nějak funguje bez indikace závady, zatím to musím nějak protrpět než budu mít novou lambdu.
END
No když se ti to podaří na ten můj motor Z14XE a Z16XE, by měly být stejné rozvody, tudíž i kladky a řemeny, byl bych rád, zatím je ještě špatné počasí, tak musím počkat, pak se do toho asi pustím, mě se stále nezdá to, že by tam měla být až tak velká vůle, když pootočím přední vačkou do protisměru hodinových ručiček.Trdlo píše:Oliver píše:to Trdlo: no mám diagnostiku a lambda
Aha. Tak to jo, kdyžtak dej vědět s tou literaturou, zkusil bych ty obrázky kladek i naskenovat, kdyby to bylo třeba.
Ok. Zejtra to tu máš. Nejdýl do 9hod. ráno. Jinak když otočíš vačkou kousek zpět, vůle tam je u každýho. Tohle vůbec podle mne řešit nemusíš, spíš koukni na to, zda nejsou kladky orezlý, či jinak nevykazují známky nadměrného opotřebení, a zkoukni i řemen, když máš sundaný kryt. Nesmí mít žádné trhliny.Oliver píše: No když se ti to podaří na ten můj motor Z14XE a Z16XE, by měly být stejné rozvody, tudíž i kladky a řemeny, byl bych rád, zatím je ještě špatné počasí, tak musím počkat, pak se do toho asi pustím, mě se stále nezdá to, že by tam měla být až tak velká vůle, když pootočím přední vačkou do protisměru hodinových ručiček.
END
Ok. Zejtra to tu máš. Nejdýl do 9hod. ráno. Jinak když otočíš vačkou kousek zpět, vůle tam je u každýho. Tohle vůbec podle mne řešit nemusíš, spíš koukni na to, zda nejsou kladky orezlý, či jinak nevykazují známky nadměrného opotřebení, a zkoukni i řemen, když máš sundaný kryt. Nesmí mít žádné trhliny.[/quote]
Kladky jsou čisté, jako nové, jenom ta vůle je taková, že se to jeví, že by ten řemen přeskočil, tak jsem se na to ptal, jinak mockrát díky za rady.
Kladky jsou čisté, jako nové, jenom ta vůle je taková, že se to jeví, že by ten řemen přeskočil, tak jsem se na to ptal, jinak mockrát díky za rady.