Dochladzovanie motora(vody).
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
- Reklama
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
A ta škatule, co na mě čučí před levým podběhem po sundání předního nárazníku je co??? Vede do ní kabeláž od větráků, takže bych tvrdil, že spíš některé typy (např. ty, co nemají klimu, řídící jednotku chlazení nemají)
Ale třeba se pletu.
Ale třeba se pletu.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Mně 1.6 xel taky běžně dochlazuje i po vyndání klíčku.
Nevím jak u aster, ale u feldy, co jsem měl, je normálně ten větrák přes teplotní čidlo-který to pak spíná-poslanej rovnou na baterku, čili žádná řídící jednotka, ale mechanicky-pokud je teplota vysoká, tak se sepne ten bimetal nebo co to je a spojí větrák s baterkou.
Nevím jak u aster, ale u feldy, co jsem měl, je normálně ten větrák přes teplotní čidlo-který to pak spíná-poslanej rovnou na baterku, čili žádná řídící jednotka, ale mechanicky-pokud je teplota vysoká, tak se sepne ten bimetal nebo co to je a spojí větrák s baterkou.
Astra 1.6 XEL 16V Caravan
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
to jsou zázraky..každýmu to chodí jináč....v pondělí se schválně stavím do Opla a optám se jak se věci mají.... budu tam mít stejně cestuPavel007 píše:Mně 1.6 xel taky běžně dochlazuje i po vyndání klíčku.
Nevím jak u aster, ale u feldy, co jsem měl, je normálně ten větrák přes teplotní čidlo-který to pak spíná-poslanej rovnou na baterku, čili žádná řídící jednotka, ale mechanicky-pokud je teplota vysoká, tak se sepne ten bimetal nebo co to je a spojí větrák s baterkou.
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Co já si vzpomínám, tak před třemi lety na začátku zimy, když mně v servisu na podzim místo nemrznoucí směsi dali do chladiče vodu, tak chladič zamrznul, teploměr v červeným, auto jsem odstavil před barákem, a po vypnutí motoru a vytažení klíčku ventilátor chladiče (ten zadní) ještě takové tři minuty běžel a dochlazoval. Podle mě je to tak správně.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
pokud má řídící jednotku chlazení.... tak nedochlazuje...rychlyradim píše:to jsou zázraky..každýmu to chodí jináč....v pondělí se schválně stavím do Opla a optám se jak se věci mají.... budu tam mít stejně cestuPavel007 píše:Mně 1.6 xel taky běžně dochlazuje i po vyndání klíčku.
Nevím jak u aster, ale u feldy, co jsem měl, je normálně ten větrák přes teplotní čidlo-který to pak spíná-poslanej rovnou na baterku, čili žádná řídící jednotka, ale mechanicky-pokud je teplota vysoká, tak se sepne ten bimetal nebo co to je a spojí větrák s baterkou.
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 2810
- Registrován: 21 srp 2006, 15:24
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Tak jak už se tu psalo mnohokrát a přímo i na mém webu, citace zde :
Provozní teplota motoru
Běžná provozní teplota motoru je kolem 85 st.C. Jakmile voda dosáhne teploty asi +92 st.C( zážehový motor 2,2l: + 82 st.C), musí se termostat začít roztahovat. Dle mého názoru tudíž pokud ukazatel ukazuje teplotu kolem 90 st.C a teprve potom slyšíte naběhnout ventilátor je všechno v pořádku.
Jinak už jsem zažil za celou dobu co mám Astru, že po vypnutí motoru se ventilátor jeětě zhruba 2 min točil a odsával vzduch , je to běžná věc. A pro umozornění, od roku 2003 se do Aster montuje pouze 1 ventilátor, který je součástí jak pro klimatizaci, ta také pro chlazení motoru, to jen tak na okraj, pokud někdo neví
Provozní teplota motoru
Běžná provozní teplota motoru je kolem 85 st.C. Jakmile voda dosáhne teploty asi +92 st.C( zážehový motor 2,2l: + 82 st.C), musí se termostat začít roztahovat. Dle mého názoru tudíž pokud ukazatel ukazuje teplotu kolem 90 st.C a teprve potom slyšíte naběhnout ventilátor je všechno v pořádku.
Jinak už jsem zažil za celou dobu co mám Astru, že po vypnutí motoru se ventilátor jeětě zhruba 2 min točil a odsával vzduch , je to běžná věc. A pro umozornění, od roku 2003 se do Aster montuje pouze 1 ventilátor, který je součástí jak pro klimatizaci, ta také pro chlazení motoru, to jen tak na okraj, pokud někdo neví
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J
Moje astra https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=1704&start=0
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J
Moje astra https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=1704&start=0