Zajímavý problém s hydroštely
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
- Michael Night
- Příspěvky: 52
- Registrován: 31 led 2007, 18:47
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
Zajímavý problém s hydroštely
Zdravim kolegy, majitele Aster-G.Mám zajímavou závadu.Mám 1.4 16V r.v 11/98.Začaly mi cvakat hydroštely.Udělal jsem výměnu všech(mmj. oprava za 13 000kč, 10 000kč hydroštely a 3 000kč práce.Přivezl jsem auto domu (bral jsem ho se zahřátim motorem ze servisu, ne OPEL).Ráno jsem prišel k autu že pojedu do práce a ejhle, po startu to začalo cvakat znovu, stejný zvuk.Ale po cca 4 minutách to přestane a motor běží perfetkně.Mám na autě nalítáno 130 000 km.Opravdu nevim co by to mohlo bejt jiného.Máte někdo zkušenost??PLS poraďte.
Opel Astra G combi, 1.4, 66Kw
- Reklama
...ale jen to proplachni, je to dobrá věc a můžeš mít dobrý pocit, že jsi pro motor udělal to nejlepší.NOVON píše:Čau,pokud to necvaká zahřáté,tak to neřeš..Jinak těch 130 000km je podle mě dost sporných,spíš bych řekl 230 000km..130 je na výměnu hydroštelů dost málo..
Pokud jsi ještě neměnil od opravy olej,tak jej vyměn.Nic proplachovat nemusíš..
Ach jo samý odborník tady:-l..No ale budiž...když proplach tak proplach..Kup teda nějaký levný olej 15W-40+nějaký přípravek čištění olejového systému,nalej to tam,ujeď pár km,ale vždy se drž návodu na tom přípravku,no a pak to vypusť a nalij nový kvalitnější olej..
Podle mě je to,ale zbytečné,pokud máš udělanou repas hlavy a měníš olej pravidelně...
Podle mě je to,ale zbytečné,pokud máš udělanou repas hlavy a měníš olej pravidelně...
HYDROŠTELY-hydraulická zdvihátka ventilů.Vymezují vůli ventilů proti váčkovému hřídeli.Vlastně nahrazují manuální kontrolu a seřizování vůle ventilů,jako tomu bylo u Š120,Favoritu a Felicií..Dneska se,ale výrobci motorů vracejí zpátky ke klasickému seřizování ventilů..;-)m1lan píše:kamarati cesi co su to hydrostely ???? nejako si to neviem prelozit... ventily ??
po nalití přípravku do olejového systému musí běžet motor cca 10 min. na volnoběh! takže žádné ježdění!NOVON píše:Ach jo samý odborník tady:-l..No ale budiž...když proplach tak proplach..Kup teda nějaký levný olej 15W-40+nějaký přípravek čištění olejového systému,nalej to tam,ujeď pár km,ale vždy se drž návodu na tom přípravku,no a pak to vypusť a nalij nový kvalitnější olej..
Podle mě je to,ale zbytečné,pokud máš udělanou repas hlavy a měníš olej pravidelně...
No, dekarbonizace a jen proplach jsou nesrovnatelné věci.... Jinak s Tebou naprosto souhlasím, proplachovat jen v případě nalítání šílenejch km na jeden olej, nebo pokud jsou ve vypouštěném oleji kovové částečky, jinak je to ptákovina.NOVON píše:JIRKA H: Jsou různé přípravky na proplach a uvolnění karbonových úsad v motoru,tak že jsem psal držet se návodu na obalu..! Jinak mezi náma nevěřím ani jednomu z nich..!
TRDLO: Pokud není majitel auta hovado a mění olej pravidelně,tak proplachy nejsou nutné:-)..
END
Re: Zajímavý problém s hydroštely
je to v pohoděMichael Night píše:Ráno jsem prišel k autu že pojedu do práce a ejhle, po startu to začalo cvakat znovu, stejný zvuk.Ale po cca 4 minutách to přestane a motor běží perfetkně.Mám na autě nalítáno 130 000 km.Opravdu nevim co by to mohlo bejt jiného.Máte někdo zkušenost??PLS poraďte.
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw
Jinak včera jsem se přesvědčil opět o tom,že měnit pravidelně olej se sakra vyplatí..Přišel za mnou do dílny chlapek s Fabií 1.4 MPi,že mu klepe motor..Klepaly mu zdvíhátka dost hodně.Říkal,že jezdí jen krátké vzdálenosti cca 1 krat za měsíc..Auto naj.50 tis km a tak zasrany motor jsem snad ještě neviděl:-l,na oleji najeto 25 tis km!!! Vyměnil jsem mu olej...a tichoučko ani klepnutí:-):-):-)..
dakujem za vysvetlenie ja viem ze je tu dost takych co sa tomu menej rozumia.. ale musis chapat ze kazdy neni automechanik, kazdy ma iny obor v ktorom je zas dobry on a nie kazdeho to bavi tie rozobrate motoryNOVON píše:HYDROŠTELY-hydraulická zdvihátka ventilů.Vymezují vůli ventilů proti váčkovému hřídeli.Vlastně nahrazují manuální kontrolu a seřizování vůle ventilů,jako tomu bylo u Š120,Favoritu a Felicií..Dneska se,ale výrobci motorů vracejí zpátky ke klasickému seřizování ventilů..;-)m1lan píše:kamarati cesi co su to hydrostely ???? nejako si to neviem prelozit... ventily ??