tah motoru až po 2700 otáčkách

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Zamčeno
mirkof
Příspěvky: 5
Registrován: 03 kvě 2008, 08:14

tah motoru až po 2700 otáčkách

Příspěvek od mirkof » 03 kvě 2008, 08:25

ahoj, mám problém s astrou 2.0 tdi, jezdí bez problému ale s žádnou silnou reakcí při sešlápnutí plynu, rozdíl nastává po dosažení hranice 2700 otáček, to jakoby najednou chytlo sílu a položí vás to do sedaček, nevíte čím by to mohlo být? (vaha vzduchu, turbo...)

Reklama
 

Uživatelský avatar
Máslo
Příspěvky: 298
Registrován: 12 led 2007, 18:57
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: tah motoru až po 2700 otáčkách

Příspěvek od Máslo » 03 kvě 2008, 08:49

mirkof píše:ahoj, mám problém s astrou 2.0 tdi, jezdí bez problému ale s žádnou silnou reakcí při sešlápnutí plynu, rozdíl nastává po dosažení hranice 2700 otáček, to jakoby najednou chytlo sílu a položí vás to do sedaček, nevíte čím by to mohlo být? (vaha vzduchu, turbo...)
nemám takový problém, ani jsem neměl...nevím
Víc kW je víc kW, to neokecáš ....
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic. ... 2064#82064

Uživatelský avatar
iwo126
Příspěvky: 283
Registrován: 28 úno 2008, 17:16

Příspěvek od iwo126 » 03 kvě 2008, 21:10

no tak co ja viem tak je to asi normalne. turbo zapne ako pises pri 2700ot.

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 03 kvě 2008, 21:23

Zajed na diagnostiku, muze to byt vic veci. Normalni to urcite neni.

Uživatelský avatar
Chavron
Příspěvky: 657
Registrován: 10 črc 2007, 20:20
Bydliště: Slovensko - Zilina

Příspěvek od Chavron » 04 kvě 2008, 17:04

Mam ten isty motor a turbo zapina pri cca 2000 ot. takze normalne to nebude...

mirkof
Příspěvky: 5
Registrován: 03 kvě 2008, 08:14

Příspěvek od mirkof » 06 kvě 2008, 08:30

zkusim diagnostiku a uvidime

Killy
Příspěvky: 5
Registrován: 06 kvě 2008, 09:23

Příspěvek od Killy » 07 kvě 2008, 09:16

mohla by to být váha vzduchu, kdysi jsem s tím měl taky problém, auto tahalo až od vyšších otáček. V servise mi řekli, že hlavně u Oplu a Pasatu se to stává běžně, takže jsem vyměnít váhu vzduchu a bylo to O.K. :)

Uživatelský avatar
Chavron
Příspěvky: 657
Registrován: 10 črc 2007, 20:20
Bydliště: Slovensko - Zilina

Příspěvek od Chavron » 07 kvě 2008, 12:53

ta vaha vzduchu moze byt aj nejako nacata, alebo to pride razom?

Uživatelský avatar
lukki
Příspěvky: 152
Registrován: 18 pro 2007, 19:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukki » 07 kvě 2008, 15:32

neviem, ci moze byt nacata...ale...podla mna to bude nacate turbo....ked stojis, a pridas plyn...od kolkych otacok ti ho pocut???
nemas niecim upchate potrubie nasavania? od vzduchoveho filtra k turbu???

Uživatelský avatar
sovicka
Příspěvky: 719
Registrován: 01 bře 2007, 19:55
Bydliště: Prágl / HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sovicka » 07 kvě 2008, 18:33

Mám ten samý "problém" a jednoduše jsem to přisuzoval tomu že je to vysokootáčkový motor a největší výkon má kolem 5k, takže 2-3k rpm co normálně jezdím je na něj málo.

Je pravda že musím vyčistit klapku vzduchu, která s autem dělá psí kusy (už mi to při vyřazení kvaltu jednou i chcíplo), ale tohle jsem vždy považoval za normální.
Astra G sportive r.v. 99, 3dv, X18XE1 (jezdí i pod 6l/100km!), polarmeerblau, pár vychytávek, žádný tuzing... - a najdete jí tady: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 821#120821

Uživatelský avatar
lukki
Příspěvky: 152
Registrován: 18 pro 2007, 19:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukki » 07 kvě 2008, 21:32

no oko...zatah turba by malo byt na 2,0DTI citit uz kolo 2000 ot...2700 sa mi zda dost vysoke cislo...

Uživatelský avatar
Chavron
Příspěvky: 657
Registrován: 10 črc 2007, 20:20
Bydliště: Slovensko - Zilina

Příspěvek od Chavron » 08 kvě 2008, 21:17

lukki píše:neviem, ci moze byt nacata...ale...podla mna to bude nacate turbo....ked stojis, a pridas plyn...od kolkych otacok ti ho pocut???
nemas niecim upchate potrubie nasavania? od vzduchoveho filtra k turbu???
no na moj sluch by som sa moc nespoliehal. pocut ho je ale neviem od kedy... Inak zatah je dost citelny od 2000 ot, tak neviem ci to bude tym.
Sanie je ciste ako detska prdelka, cistil som ho komplet od filtra, ten som menil pred zimou, az do priruby sania, prefukol som aj intercooler a je vsetko OK.

Uživatelský avatar
lukki
Příspěvky: 152
Registrován: 18 pro 2007, 19:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukki » 09 kvě 2008, 09:55

Chavron píše:
lukki píše:neviem, ci moze byt nacata...ale...podla mna to bude nacate turbo....ked stojis, a pridas plyn...od kolkych otacok ti ho pocut???
nemas niecim upchate potrubie nasavania? od vzduchoveho filtra k turbu???
no na moj sluch by som sa moc nespoliehal. pocut ho je ale neviem od kedy... Inak zatah je dost citelny od 2000 ot, tak neviem ci to bude tym.
Sanie je ciste ako detska prdelka, cistil som ho komplet od filtra, ten som menil pred zimou, az do priruby sania, prefukol som aj intercooler a je vsetko OK.
Ved Tebe ide auto OK, len sa Ti zda, ze vela papka...ten prispevok bol pre mirkof-a :D:D...kedy mu turbo pocut :D:D:D

Zamčeno