tah motoru až po 2700 otáčkách
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
tah motoru až po 2700 otáčkách
ahoj, mám problém s astrou 2.0 tdi, jezdí bez problému ale s žádnou silnou reakcí při sešlápnutí plynu, rozdíl nastává po dosažení hranice 2700 otáček, to jakoby najednou chytlo sílu a položí vás to do sedaček, nevíte čím by to mohlo být? (vaha vzduchu, turbo...)
- Reklama
Re: tah motoru až po 2700 otáčkách
nemám takový problém, ani jsem neměl...nevímmirkof píše:ahoj, mám problém s astrou 2.0 tdi, jezdí bez problému ale s žádnou silnou reakcí při sešlápnutí plynu, rozdíl nastává po dosažení hranice 2700 otáček, to jakoby najednou chytlo sílu a položí vás to do sedaček, nevíte čím by to mohlo být? (vaha vzduchu, turbo...)
Víc kW je víc kW, to neokecáš ....
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic. ... 2064#82064
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic. ... 2064#82064
neviem, ci moze byt nacata...ale...podla mna to bude nacate turbo....ked stojis, a pridas plyn...od kolkych otacok ti ho pocut???
nemas niecim upchate potrubie nasavania? od vzduchoveho filtra k turbu???
nemas niecim upchate potrubie nasavania? od vzduchoveho filtra k turbu???
<a href="https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 5">Lukkiho 2.2DTi</a>
Mám ten samý "problém" a jednoduše jsem to přisuzoval tomu že je to vysokootáčkový motor a největší výkon má kolem 5k, takže 2-3k rpm co normálně jezdím je na něj málo.
Je pravda že musím vyčistit klapku vzduchu, která s autem dělá psí kusy (už mi to při vyřazení kvaltu jednou i chcíplo), ale tohle jsem vždy považoval za normální.
Je pravda že musím vyčistit klapku vzduchu, která s autem dělá psí kusy (už mi to při vyřazení kvaltu jednou i chcíplo), ale tohle jsem vždy považoval za normální.
Astra G sportive r.v. 99, 3dv, X18XE1 (jezdí i pod 6l/100km!), polarmeerblau, pár vychytávek, žádný tuzing... - a najdete jí tady: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 821#120821
no oko...zatah turba by malo byt na 2,0DTI citit uz kolo 2000 ot...2700 sa mi zda dost vysoke cislo...
<a href="https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 5">Lukkiho 2.2DTi</a>
no na moj sluch by som sa moc nespoliehal. pocut ho je ale neviem od kedy... Inak zatah je dost citelny od 2000 ot, tak neviem ci to bude tym.lukki píše:neviem, ci moze byt nacata...ale...podla mna to bude nacate turbo....ked stojis, a pridas plyn...od kolkych otacok ti ho pocut???
nemas niecim upchate potrubie nasavania? od vzduchoveho filtra k turbu???
Sanie je ciste ako detska prdelka, cistil som ho komplet od filtra, ten som menil pred zimou, az do priruby sania, prefukol som aj intercooler a je vsetko OK.
Ved Tebe ide auto OK, len sa Ti zda, ze vela papka...ten prispevok bol pre mirkof-a :D...kedy mu turbo pocut :D:DChavron píše:no na moj sluch by som sa moc nespoliehal. pocut ho je ale neviem od kedy... Inak zatah je dost citelny od 2000 ot, tak neviem ci to bude tym.lukki píše:neviem, ci moze byt nacata...ale...podla mna to bude nacate turbo....ked stojis, a pridas plyn...od kolkych otacok ti ho pocut???
nemas niecim upchate potrubie nasavania? od vzduchoveho filtra k turbu???
Sanie je ciste ako detska prdelka, cistil som ho komplet od filtra, ten som menil pred zimou, az do priruby sania, prefukol som aj intercooler a je vsetko OK.
<a href="https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 5">Lukkiho 2.2DTi</a>