prosím o radu - asi před dvěma měsíci jsem koupil astru G 1,4 16V (3dv. verze sport), najeto 78 000 km, r.v. 2000. Pro jistotu jsem vyměnil rozvody i olej, bohužel asi před týdnem začala blbnout - ztratila výkon. Občas jede perfektně - dobrý zátah - prostě pohoda. Ale jindy začne při přidání plynu cukat. Na nizký otáčky ne, ale při vyšších ano. Vyčistil jsem klapku vzduchu i krokový motorek, koukal jsem i na EGR, ale vše dobrý. Vyměnil jsem vzduchový filtr za sportovní, vyměnil olej i s filtrem + svíčky Brisk Champion ale pouze s jedním kontaktem - původní byly od GM dvoukontaktní. Dnes jsem vyměnil i palivový filtr, ale stále to stejný + novou přední lambdu. Četl jsem hodně článků o tankování na shellce nebo dekarbonizaci motoru. Přiznám se že jedinou věc kterou jsem zatím nezkoušel je výměna zapalovací lišty. Jenže ta stojí minimálně 4500,- a co si budeme povídat - auto mně zatím stálo nějakých 20 000,- a na novou lištu teď nemám. Kontrolky jsou v pořádku - žádnou chybu nehlásí, ale přiznám se že nevím co s tím. Auto jede a jsem k němu šetrný - v rámci možností.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Prosím adminy aby toto téma nemazali. Děkuji