Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Caute... Mal som taky problem ze sa mi zdalo ze moje auto to je Astra g caravan 1,6 16V 74KW X16XEL rv:1998 netaha od spodu hlavne pri rozbehu a trhala niekedy pri 1500 - 2000otacok (Dost casto.Pri akcelerovani.) . Nemam moznost sediet v inej astre 1,6ke takze som nevedel ako sa sprava ina astra pri rozbehu a myslel som si ze to 16 ventil proste tak ide. Nedalo mi to a rozobral som celu klapku. Vybral som ju uplne von a vycistil od usadenin (hlavne krokovy motorcek som mal riadne zasraty ) ked som tak na to pozeral zistil som ze potlakova hadicka od regulatora tlaku bola popraskana a tym padom tamade tahalo falosny vzduch. Vymenil som ju. Ked som to siel skladat tak som zistil ze tesnenie ,ktore bolo na spode bolo prasknute (asi som to pri rozoberani roztrhol) tak som vyrobil nove a nasadil, zakrutil, nasadil hadice ,zapojil konektory a nastartoval... Auto uz ma tah od spodu, netrha a je to rozdiel. Vsetkym co maju astru a maju nad 120000km doporucujem to vycistit. Urcite to mate zasrane lebo ten hlupy ERG ventil tam tlaci tie spaliny hnusne .Kto je trosku zrucny tak to pohode bez problemov uroby (nič tažke). Len pozor aby vam do sacieho potrubia daco nespadlo a tiez ked budete odpajat hadice od sitica tak aby vam do sania nenatiekla voda... tot vše
A este mi robilo auto taku vec ze ked som pridal tak mi pretlakovy ventil nadrze robil taky tuk tuk tuk podla toho ako som pridal. A teraz ked som tam spriechodnil vsetke dierky aj tu mini co tam bola ta isla presne do hadice co ide do toho ventilu (nebola vobec priechodna) a vymenil som tu hadicku. Uz to neroby...
TO jaroslav120
Mam uplne stejny problem jen se chci zeptat jestli se nemusi skrtici klapka a vse ostatni po vycisteni znova nastavit pres ridici jednotku tak jako je tomu napr. u felicie ?
Nevidím tam nejaké zlepšenie. Pravdou je, že mám X18XE1, a tam myslím, sa krokový motorček rozobrať nedá. Neskúšal som ani škrtiacu klapku rozobrať. Sem-tam ju vyčistím, ale odspodu to nikdy nemá taký ťah, aký by som potreboval.
to Mik3cuk Urcite nie riadiaca jednotka bude pohybovat s krokovym motorcekom hore dole a podla hodnot ktore dostane z ostatnych snimacou si nastavy presne volnobeh kolko mu treba...
To Gabrihell Krokovy motorcek a klapka sa daju rozobrat na 99% v kazdom aute!!!! Lebo ty co vyrobili auto tak to tam museli nejako napchat krokovy motorcek a urcite to neni nepokazitelna suciastka a tym padom musi byt menitelna a s klapkou je to iste. 1.8 je rozdielna tusim iba tym ze ma vahu vzduchu a my na 1,4 1,6 kach mame potenciometer co nam urcuje ten prietok vzduchu ... Skus to rozobrat poriadne a poriadne precistit uplne celu klapu s vsetkym co tam je. a inac vsetky 16Ventili nemaju nejak extra tah v nizkych otackach...
(Vsimol som si ze na Renalte megane je asi taky isty krokovy ako mam ja v astre keby niekoho zaujimalo. )
No hoši, už to mám za sebou A žiadna veda! Všetko išlo v pohode až na tie origoš "eskapásky" Vyumýval, vyčistil v tech. benzíne, pekné, čisté... Trošku som sa na tom prešiel (za studena) vypadá to byť lepšie. Uvidím keď pôjdem do roboty ako to pojde. Btw: dík Jaroslavovi 120 za prezenčku.Pomohla