Benzín SHELL V Power čístí motor během jízdy

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Zamčeno
Saša
Příspěvky: 1861
Registrován: 02 lis 2006, 14:40
Bydliště: VALASSKE MEZIRICI-ZLIN

Příspěvek od Saša » 25 lis 2007, 16:24

rychlyradim píše:
ondrazalsky píše:druha nadrz s v powerem za 8.1 litru (opet stejny jizdni rezim). hm... uvidime dal. kdyz uz tak hlidam tu spotrebu, tak jsem vypozoroval zajimavou vec - ze rucicka ukazatele na palubovce ma celkem nerovnomerny "chod", prvni 1/4 nadrze (mysleno od plneho tanku) ukazuje ubytek paliva pomalu (brano samozrejme v pomeru k ujetym km), pak cca do 3/4 to "ubyva" rychleji a posledni cca 1/4 zase celkem pomalu. takze od 1/4 do cca 3/4 ukazatele to ukazuje ubytek paliva jako bych jezdil za snad 10 litru. zvlastni.
jj tak to mohu potvrdit také :roll:
I u mě se to chová naprosto stejně. :wink:
ASTRA-G-1,6 -X16SZR,3dv.1999, ABS,4kotouč,4airbag,el.zrcátka,centrál,alarm, lité kola 16Allesio,křídlo Irmscher,Angel eyes,folie SunTek.
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261

Reklama
 

Dark
Příspěvky: 484
Registrován: 14 led 2007, 12:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dark » 25 lis 2007, 17:27

Já jezdím na V-Power Diesel...A rozdíl ve spotřebě celkem znatelně poznám... Dlouhá trasa na obyčejnou naftu něco kolem 6 litrů... Na diesel mi to přijde hodně,ale má něco za sebou.. na V-Power Diesel spotřeba 4,8l..... Není to udaj z palubního počítače ale z tankování od víčka po víčko... samo že se rozdíl pozná až při druhé nebo třetí nádrži až vyjedeš starej binec..ale já mužu narovinu říct že jsem to poznal... a dokonce mi už na dálnici astruša zvládne i těch 180..dřív pro ní byl problém jet 150.... Takže já docela naftě V-Power věřím a i fandím.... Nikomu svůj názor nenutím jen píšu svoji zkušenost...
Astra G r.v. 2000 X17DTL....ABS,Klima,2xairbag,4xkotouče,mračítka,kožený volant..
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2899
Něco málo na prodej:
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=41&t=12729

Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frydex » 25 lis 2007, 18:04

Tak já taky jezdím na V-Power Diesel a řekl bych že chod motoru je kultivovanější a takový uhlazenější. Spotřeba taky klesla, ale hodně záleží na pneumatikách na jakých jezdíte. Mám obuto 195/65 R15 a na tisíci kilometrech mi moje Astra teď ukazuje o 80 km méně. Tzn 920km. Když si spočítáte spotřebu z tisíce a z devětset osmdesáti, tak je to dost rozdíl. Takže jak tady někdo psal, že stejné motory mají jiné spotřeby, tak je to hlavně obutím.....
8) Hau ...
Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

ondrazalsky
Příspěvky: 365
Registrován: 06 lis 2006, 09:20
Bydliště: Havířov

Příspěvek od ondrazalsky » 28 lis 2007, 16:55

Jocker píše:mě se tedka stala takova celkem zajimava vec, kdyz jsem odchazel za auta vecer, tak jsem mel rucku nekde kole 1/4. rano prijdu do auta nastartuju, a hle rucka je v cervenem poli, ale pritom nesvitila kontrolka... po cca 4km se ruck posunula do spravne polohy.
ukazuje to VIC, kdyz ja auto nakloneny dopredu nebo na levou stranu a naopak MENE, kdyz je auto postaveny smerem do kopce nebo nakloneny doprava - na tyhle zmeny sklonu (samozrejme i v zatackach vlivem odstredive sily) reaguje ukazatel se zpozdenim cca 10 vterin. tohle pamatuju jeste ve skode105 - tam to bylo obracene: do levych zatacek to zkrataka ukazovalo vic a do pravych min...
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm

Uživatelský avatar
Slag
Příspěvky: 1153
Registrován: 09 led 2007, 09:13
Bydliště: Brno

...

Příspěvek od Slag » 28 lis 2007, 17:16

Poněvadž nádrž ve Š 105/120 byla ... paskvil :lol:
Astra 1.4 (X14XE), sedan, r.v. 98, ABS, pal. PC, CCR600 8 repro, 2x el. okna, sport. sedačky, orig. 15" alu... FOTO
VW T3 Caravelle GL 1.6TD
slag.loziska@email.cz

Jocker
Příspěvky: 2115
Registrován: 15 črc 2007, 13:21
Bydliště: Hranice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jocker » 28 lis 2007, 17:49

stal jsem na rovine...

ondrazalsky
Příspěvky: 365
Registrován: 06 lis 2006, 09:20
Bydliště: Havířov

Příspěvek od ondrazalsky » 03 pro 2007, 17:56

jo tak to nevim...

treti nadrz s vpowerem za 7,3litru... celkem vykyvy, i kdyz jezdim stale temer stejne. jeste naposledy (po 4.) jsem tedy koupil power a priste uz vezmu normalni 95tku.
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm

bajky
Příspěvky: 11
Registrován: 25 lis 2007, 00:15

Příspěvek od bajky » 02 led 2008, 17:16

Hm k tomu benzinu:-) :pokial je to benzin s oktanovym cislom 95,ma rovnaku odlnost voci klepaniu ako 95%-ná porovnavacia zmes(vysvetlenie oktánového cisla),obdobne potom 98,100 oktánový beznín-ten už je s prímesou etanolu a pod.Keďže naše motory majú takzvané detonačné čidlá,RJ dokáže rozoznať o aký benzín ide,a podľa toho reguluje predstih motora,čiže tam môžete sledovať zmenu.A to že či je V power alebo V power racing to je len použitými aditívami ,ktoré majú za úlohu zabezpečiť lepšie prehorenie paliva,lepšie vlastnosti pri rôznych teplotách,lepšie čistiace účinky,lepšiu antikoróznu ochranu,vyššiu čistotu,lepšiu odolnosť voči zvýšenej tvrdosti chodu(nižší hluk) a zaručenie minimálneho oktánového čísla.Toť výklad vlastností benzínu.U nafty je to málinko iné.
To že niekto tu vraví že mu rapídne klesá spotreba na tomto bezníne to je naozaj len subjektívny pohľad.To že motor ide tichšie,sú lepšie emisie to už je iná vec.A to že má motor lepší výkon(platí to však s rezervou),lepšiu pružnosť a odozvu na polohu škrtiacej klapky,to je vďaka vyššiemu oktánovému číslu.
Že motor niekto točí pri nižších otáčkach a ide rovnakou rýchlosťou ako pri inom benzíne na vyšších tak k tomu sa nevyjadrujem:-)
Ak chcete úplne relevantné výsledky,dajte motor do skúšobne spaľovacích motorov a urobíme objektívne výsledky raz a navždy:-)

Uživatelský avatar
Boči
Příspěvky: 2354
Registrován: 27 bře 2007, 14:41
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Boči » 04 bře 2008, 19:46

Zdravím,

tak jsem včera nabral cca 15,5 litu Shell V-Power Racing 100 a světe div se ... Dneska jsem jezdil po Ově a nechápal se co se s autem děje. Když jsem se chtěl rychleji rozjet tak '' v plynu'' byly díry a auto vůbec nešlo za plynem a cukalo, vše se zlepšilo až když jsem měl více jak 2000 ot. pak jelo krásně (ikdyž místy taky cuklo) No a pak jsem to chtěl ''rozjet'' a max. jsem to vytahl na 160 km/h a víc ani ťuk. (před tím jsem dal i 200 km/h). Tak prosím o radu co se děje.

že by proces čištění ??? .... před natankováním žadný problém. Ani teď mi žádná kontrolka nebliká ... :cry:

Děkuji
Opel Astra G 1.6 16V X16XEL sportovní vložka K&N, sportovní výfuk Ulter Sport, pružiny Weitec -35/20 Obrázek
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4398
Obrázek Obrázek

Bohóš
Příspěvky: 6
Registrován: 07 úno 2008, 20:41
Bydliště: Brno

Příspěvek od Bohóš » 04 bře 2008, 20:51

S V-power zkušenosti nemám ale není lepší do normálního benzínu třeba od Shellu nalít aditiva? Finančně to vyjde jako V-power.
Astra Caravan Komfort 1,6 16V 2002 Z16XE

Uživatelský avatar
Schumak
Příspěvky: 785
Registrován: 07 dub 2006, 14:23
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Schumak » 04 bře 2008, 21:40

To Boči: No jak já poprvé nalil V-power Racing, tak jsem se taky bal ze je neco s motorem, ale pak jsem si zvykl a je treba lehceji slapat na pedal a i ubirat je treba s lehkou nohou, myslim ze to je ten dusledek ze jde pekne za plynem. Kazdopadne musis uznat ze je to celkem hukot, hlavne rozjezdy. S tou maximalkou nevim, ale kazdopadne bych nabral jeste aspon jednu plnou nadrz... at se to poradne prohori... :) ja jsem z Racingu nadseny, a davam ho tak jednou do mesice a jinak cepuju V-Power, a nemuzu si stezovat. Jinak s tou nadrzi to bude asi u vsech stejne jelikoz ta nadrz je konicka (zaoblena) a tudis to ukazuje jednou rychleji a podruhe pomaleji, podle toho v jake pozici je (plovak nebo cidlo). tot muj nazor.
Opel astra G caravan, 11/1999, 1,6 16V, muj druhy milacek :) - škoda jí...

Současnost:
Opel astra H caravan, 10/2006, 1,9 CDTI (Z19DT), výbava elegance (8xairbag, ABS, ASR, ESP, DPF, 6kvalt, auto klima, tažné...),
úpravy: 18" ALU (225/40ZR18), přední děrované kotouče Zimmerman + desky Texstar

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 05 bře 2008, 09:16

no je to stavene na 95 oktanovej benzin tak se nediv ze se neco nezda......osobne bych vic jak V power nebral :wink: vo cene ani nemluvim :!: 100 uz je dost to je jako by si tam zase naopak lil 91.... 8)
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Uživatelský avatar
Boči
Příspěvky: 2354
Registrován: 27 bře 2007, 14:41
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Boči » 05 bře 2008, 09:58

Taky sem si řikal, proto sem to hned naředil 95 .....
Opel Astra G 1.6 16V X16XEL sportovní vložka K&N, sportovní výfuk Ulter Sport, pružiny Weitec -35/20 Obrázek
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4398
Obrázek Obrázek

Orec
Příspěvky: 156
Registrován: 26 kvě 2007, 23:35
Bydliště: Brno

Příspěvek od Orec » 05 bře 2008, 19:19

Tak já jezdím na W-power už asi půl roku a jsem spokojenej. Vzal jsem ho prve když auto začalo pocukávat(nevím proč) a od té doby paráda. Jednou jsem musel nabrat obyč 95 a zase cukala sviňa :lol: Jsem s ním spokojenej. Mám ji prostě rozmazlenou :wink:
Astra G 2.0 DTi caravan

Uživatelský avatar
Boči
Příspěvky: 2354
Registrován: 27 bře 2007, 14:41
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Boči » 05 bře 2008, 20:37

Orec píše:Tak já jezdím na W-power už asi půl roku a jsem spokojenej. Vzal jsem ho prve když auto začalo pocukávat(nevím proč) a od té doby paráda. Jednou jsem musel nabrat obyč 95 a zase cukala sviňa :lol: Jsem s ním spokojenej. Mám ji prostě rozmazlenou :wink:
Labužník :lol:
Opel Astra G 1.6 16V X16XEL sportovní vložka K&N, sportovní výfuk Ulter Sport, pružiny Weitec -35/20 Obrázek
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4398
Obrázek Obrázek

Zamčeno