I u mě se to chová naprosto stejně.rychlyradim píše:jj tak to mohu potvrdit takéondrazalsky píše:druha nadrz s v powerem za 8.1 litru (opet stejny jizdni rezim). hm... uvidime dal. kdyz uz tak hlidam tu spotrebu, tak jsem vypozoroval zajimavou vec - ze rucicka ukazatele na palubovce ma celkem nerovnomerny "chod", prvni 1/4 nadrze (mysleno od plneho tanku) ukazuje ubytek paliva pomalu (brano samozrejme v pomeru k ujetym km), pak cca do 3/4 to "ubyva" rychleji a posledni cca 1/4 zase celkem pomalu. takze od 1/4 do cca 3/4 ukazatele to ukazuje ubytek paliva jako bych jezdil za snad 10 litru. zvlastni.
Benzín SHELL V Power čístí motor během jízdy
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
ASTRA-G-1,6 -X16SZR,3dv.1999, ABS,4kotouč,4airbag,el.zrcátka,centrál,alarm, lité kola 16Allesio,křídlo Irmscher,Angel eyes,folie SunTek.
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
- Reklama
Já jezdím na V-Power Diesel...A rozdíl ve spotřebě celkem znatelně poznám... Dlouhá trasa na obyčejnou naftu něco kolem 6 litrů... Na diesel mi to přijde hodně,ale má něco za sebou.. na V-Power Diesel spotřeba 4,8l..... Není to udaj z palubního počítače ale z tankování od víčka po víčko... samo že se rozdíl pozná až při druhé nebo třetí nádrži až vyjedeš starej binec..ale já mužu narovinu říct že jsem to poznal... a dokonce mi už na dálnici astruša zvládne i těch 180..dřív pro ní byl problém jet 150.... Takže já docela naftě V-Power věřím a i fandím.... Nikomu svůj názor nenutím jen píšu svoji zkušenost...
Astra G r.v. 2000 X17DTL....ABS,Klima,2xairbag,4xkotouče,mračítka,kožený volant..
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2899
Něco málo na prodej:
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=41&t=12729
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2899
Něco málo na prodej:
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=41&t=12729
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Tak já taky jezdím na V-Power Diesel a řekl bych že chod motoru je kultivovanější a takový uhlazenější. Spotřeba taky klesla, ale hodně záleží na pneumatikách na jakých jezdíte. Mám obuto 195/65 R15 a na tisíci kilometrech mi moje Astra teď ukazuje o 80 km méně. Tzn 920km. Když si spočítáte spotřebu z tisíce a z devětset osmdesáti, tak je to dost rozdíl. Takže jak tady někdo psal, že stejné motory mají jiné spotřeby, tak je to hlavně obutím.....
Hau ...
Hau ...
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
-
- Příspěvky: 365
- Registrován: 06 lis 2006, 09:20
- Bydliště: Havířov
ukazuje to VIC, kdyz ja auto nakloneny dopredu nebo na levou stranu a naopak MENE, kdyz je auto postaveny smerem do kopce nebo nakloneny doprava - na tyhle zmeny sklonu (samozrejme i v zatackach vlivem odstredive sily) reaguje ukazatel se zpozdenim cca 10 vterin. tohle pamatuju jeste ve skode105 - tam to bylo obracene: do levych zatacek to zkrataka ukazovalo vic a do pravych min...Jocker píše:mě se tedka stala takova celkem zajimava vec, kdyz jsem odchazel za auta vecer, tak jsem mel rucku nekde kole 1/4. rano prijdu do auta nastartuju, a hle rucka je v cervenem poli, ale pritom nesvitila kontrolka... po cca 4km se ruck posunula do spravne polohy.
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm
-
- Příspěvky: 365
- Registrován: 06 lis 2006, 09:20
- Bydliště: Havířov
jo tak to nevim...
treti nadrz s vpowerem za 7,3litru... celkem vykyvy, i kdyz jezdim stale temer stejne. jeste naposledy (po 4.) jsem tedy koupil power a priste uz vezmu normalni 95tku.
treti nadrz s vpowerem za 7,3litru... celkem vykyvy, i kdyz jezdim stale temer stejne. jeste naposledy (po 4.) jsem tedy koupil power a priste uz vezmu normalni 95tku.
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm
Hm k tomu benzinu:-) :pokial je to benzin s oktanovym cislom 95,ma rovnaku odlnost voci klepaniu ako 95%-ná porovnavacia zmes(vysvetlenie oktánového cisla),obdobne potom 98,100 oktánový beznín-ten už je s prímesou etanolu a pod.Keďže naše motory majú takzvané detonačné čidlá,RJ dokáže rozoznať o aký benzín ide,a podľa toho reguluje predstih motora,čiže tam môžete sledovať zmenu.A to že či je V power alebo V power racing to je len použitými aditívami ,ktoré majú za úlohu zabezpečiť lepšie prehorenie paliva,lepšie vlastnosti pri rôznych teplotách,lepšie čistiace účinky,lepšiu antikoróznu ochranu,vyššiu čistotu,lepšiu odolnosť voči zvýšenej tvrdosti chodu(nižší hluk) a zaručenie minimálneho oktánového čísla.Toť výklad vlastností benzínu.U nafty je to málinko iné.
To že niekto tu vraví že mu rapídne klesá spotreba na tomto bezníne to je naozaj len subjektívny pohľad.To že motor ide tichšie,sú lepšie emisie to už je iná vec.A to že má motor lepší výkon(platí to však s rezervou),lepšiu pružnosť a odozvu na polohu škrtiacej klapky,to je vďaka vyššiemu oktánovému číslu.
Že motor niekto točí pri nižších otáčkach a ide rovnakou rýchlosťou ako pri inom benzíne na vyšších tak k tomu sa nevyjadrujem:-)
Ak chcete úplne relevantné výsledky,dajte motor do skúšobne spaľovacích motorov a urobíme objektívne výsledky raz a navždy:-)
To že niekto tu vraví že mu rapídne klesá spotreba na tomto bezníne to je naozaj len subjektívny pohľad.To že motor ide tichšie,sú lepšie emisie to už je iná vec.A to že má motor lepší výkon(platí to však s rezervou),lepšiu pružnosť a odozvu na polohu škrtiacej klapky,to je vďaka vyššiemu oktánovému číslu.
Že motor niekto točí pri nižších otáčkach a ide rovnakou rýchlosťou ako pri inom benzíne na vyšších tak k tomu sa nevyjadrujem:-)
Ak chcete úplne relevantné výsledky,dajte motor do skúšobne spaľovacích motorov a urobíme objektívne výsledky raz a navždy:-)
Zdravím,
tak jsem včera nabral cca 15,5 litu Shell V-Power Racing 100 a světe div se ... Dneska jsem jezdil po Ově a nechápal se co se s autem děje. Když jsem se chtěl rychleji rozjet tak '' v plynu'' byly díry a auto vůbec nešlo za plynem a cukalo, vše se zlepšilo až když jsem měl více jak 2000 ot. pak jelo krásně (ikdyž místy taky cuklo) No a pak jsem to chtěl ''rozjet'' a max. jsem to vytahl na 160 km/h a víc ani ťuk. (před tím jsem dal i 200 km/h). Tak prosím o radu co se děje.
že by proces čištění ??? .... před natankováním žadný problém. Ani teď mi žádná kontrolka nebliká ...
Děkuji
tak jsem včera nabral cca 15,5 litu Shell V-Power Racing 100 a světe div se ... Dneska jsem jezdil po Ově a nechápal se co se s autem děje. Když jsem se chtěl rychleji rozjet tak '' v plynu'' byly díry a auto vůbec nešlo za plynem a cukalo, vše se zlepšilo až když jsem měl více jak 2000 ot. pak jelo krásně (ikdyž místy taky cuklo) No a pak jsem to chtěl ''rozjet'' a max. jsem to vytahl na 160 km/h a víc ani ťuk. (před tím jsem dal i 200 km/h). Tak prosím o radu co se děje.
že by proces čištění ??? .... před natankováním žadný problém. Ani teď mi žádná kontrolka nebliká ...
Děkuji
Opel Astra G 1.6 16V X16XEL sportovní vložka K&N, sportovní výfuk Ulter Sport, pružiny Weitec -35/20
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4398
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4398
To Boči: No jak já poprvé nalil V-power Racing, tak jsem se taky bal ze je neco s motorem, ale pak jsem si zvykl a je treba lehceji slapat na pedal a i ubirat je treba s lehkou nohou, myslim ze to je ten dusledek ze jde pekne za plynem. Kazdopadne musis uznat ze je to celkem hukot, hlavne rozjezdy. S tou maximalkou nevim, ale kazdopadne bych nabral jeste aspon jednu plnou nadrz... at se to poradne prohori... ja jsem z Racingu nadseny, a davam ho tak jednou do mesice a jinak cepuju V-Power, a nemuzu si stezovat. Jinak s tou nadrzi to bude asi u vsech stejne jelikoz ta nadrz je konicka (zaoblena) a tudis to ukazuje jednou rychleji a podruhe pomaleji, podle toho v jake pozici je (plovak nebo cidlo). tot muj nazor.
Opel astra G caravan, 11/1999, 1,6 16V, muj druhy milacek :) - škoda jí...
Současnost:
Opel astra H caravan, 10/2006, 1,9 CDTI (Z19DT), výbava elegance (8xairbag, ABS, ASR, ESP, DPF, 6kvalt, auto klima, tažné...),
úpravy: 18" ALU (225/40ZR18), přední děrované kotouče Zimmerman + desky Texstar
Současnost:
Opel astra H caravan, 10/2006, 1,9 CDTI (Z19DT), výbava elegance (8xairbag, ABS, ASR, ESP, DPF, 6kvalt, auto klima, tažné...),
úpravy: 18" ALU (225/40ZR18), přední děrované kotouče Zimmerman + desky Texstar
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
Taky sem si řikal, proto sem to hned naředil 95 .....
Opel Astra G 1.6 16V X16XEL sportovní vložka K&N, sportovní výfuk Ulter Sport, pružiny Weitec -35/20
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4398
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4398
LabužníkOrec píše:Tak já jezdím na W-power už asi půl roku a jsem spokojenej. Vzal jsem ho prve když auto začalo pocukávat(nevím proč) a od té doby paráda. Jednou jsem musel nabrat obyč 95 a zase cukala sviňa Jsem s ním spokojenej. Mám ji prostě rozmazlenou
Opel Astra G 1.6 16V X16XEL sportovní vložka K&N, sportovní výfuk Ulter Sport, pružiny Weitec -35/20
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4398
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4398