Benzin vs. Diesel
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tak taky trochu, na firmě, kde jsem dřív dělal bylo aster několik. Jezdil jsem s 1.8 benzín, hatchback, víceméně delší trasy, ne zrovna povolenými rychlostmi, furt jsem spěchal, a kolega 2.2 dti, sedan, stejný provoz. Jsme stejně těžcí, stejný náklad. A rozdíl byl ve spotřebě docela znát. Já jezdil za deset on za osm litrů na sto. Což při najetých 60tis. ročně už cejtí na peněžence každej. Ale jinak je to asi opravdu o tom, co kdo preferuje. Mám benzín, jdu do nafty. To teď říkám já.
END
- Reklama
Tak myslim ze formulace ne zrovna povolenyma rychlostma je trochu zavadejici Pokud se nejednalo o ciste mestskej provoz tak to skorem nechapu. Takovou spotrebu jsem dosahl snad 2x za 4 roky a to nebyla jizda, ale let Jednou nemecka dalnice s hustym rychle jedoucim provozem a podruhe Kvilda-Praha. V obou pripadech uplne plny auto a skoro furt plnej plyn.
nafta versus benzín
Můžete mi někdo z nafťáku říci jak jede 1,7 CDTi, je prý to již ten nový motor, rok výroby 2004.Na foru jsem nenašel nikoho s tím motorem. Jo abych nezapomně 55 kW. Nemám s tím zkušenost, zatím 1.8, 16 V. díky majkl
Na foru ten motor ma treba RomanK, kubo, kingo12 mozna ze i nekdo jiny. Meli jsme ve firme nemecke 1.7dti a polske 1.7cdti abych se priznal nevidel jsem v tom nejakeho rozdilu, az na subjektivni pocit tvrdsich sedacek u polaka . Jinak zaklad motoru je stejnej jako dti, akorat to ma jine vstrikovani a krapet vyssi vykon.
V Hacku uz je motror vyladen na 74kW a podle meho sefa ktery ma doma G 1.7dti a v praci H 1.7cdti jede Hacko mnohem lepe, ale take to vic papa.
V Hacku uz je motror vyladen na 74kW a podle meho sefa ktery ma doma G 1.7dti a v praci H 1.7cdti jede Hacko mnohem lepe, ale take to vic papa.
Momentalne som za diesel, mam2.0DTi a ide krasne, naozaj predbiehanie je zabava a nie trapenie ako u benzinu co som mal predtym. Naftu mam za lacnejsieho zdroja ale je to cista nafta z pumpy, a jazdim na nu asi 4 mesiace a vobec ziadny rozdiel. Za pol roka co mam auto som usetril na nafte tolko co som dal za povinne poistenie. Ak by som zostal pri tom slabom benzine co som mal predtym jazdil by som podobnym stylom za 10 litrov....Tu mi to zerie tak 6.5-7. Podla rocneho obdobia a pneu...
Inak je pravda ze benzin je omnoho kultivovanejsi. Bral by som ho ale min. 1.8-2 litre atmosferu. Keby som mal moc penazi mozno aj s turbom......
Co sa tyka zimy, ked motor naskoci je to citit a je citit ked ide studeny. Ked som sa dol do nezinovej astry F s 95000km, 1.4 tak som otocil klucikom a myslel som, ze motor nebezi, tak krasne tisko priadol. Ale na to je predsa v auto radio, aby som nemusel stale pocuvat klepanie motora, nie...? :)
Takze kazdemu co hrdlo raci. Momentalne na spotrebu a setrenie nafta, kym sa nieco neposerie a ked bude viac financii asi nejaky modernejsi benzin...
Inak je pravda ze benzin je omnoho kultivovanejsi. Bral by som ho ale min. 1.8-2 litre atmosferu. Keby som mal moc penazi mozno aj s turbom......
Co sa tyka zimy, ked motor naskoci je to citit a je citit ked ide studeny. Ked som sa dol do nezinovej astry F s 95000km, 1.4 tak som otocil klucikom a myslel som, ze motor nebezi, tak krasne tisko priadol. Ale na to je predsa v auto radio, aby som nemusel stale pocuvat klepanie motora, nie...? :)
Takze kazdemu co hrdlo raci. Momentalne na spotrebu a setrenie nafta, kym sa nieco neposerie a ked bude viac financii asi nejaky modernejsi benzin...
No řekněme, že na dálnici lítám těch 160-200, mimo dálnici do těch 130, a ve městě většinou kolem 80.AstraDTI píše:Tak myslim ze formulace ne zrovna povolenyma rychlostma je trochu zavadejici Pokud se nejednalo o ciste mestskej provoz tak to skorem nechapu. Takovou spotrebu jsem dosahl snad 2x za 4 roky a to nebyla jizda, ale let Jednou nemecka dalnice s hustym rychle jedoucim provozem a podruhe Kvilda-Praha. V obou pripadech uplne plny auto a skoro furt plnej plyn.
END
- milosh
- Administrátor
- Příspěvky: 6551
- Registrován: 21 led 2006, 13:03
- Bydliště: Ústecko
- Kontaktovat uživatele:
Trdlo, to se mas cim chlubit, DOBYTKU !!!!!
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Se taky nechlubím, jen upřesňuju. Dyk jsem tam dal že se červenám....milosh píše:Trdlo, to se mas cim chlubit, DOBYTKU !!!!!
Víš, Milouši, ono je to taky o tom, jakým způsobem jezdíš... Sice jsem rychlejší než bych měl, ale nikomu na prdel nenajíždím, když sjedu někoho, kdo je pomalejší a předjíždí, tak ho nechám v klidu dokončit předjíždění a neblikám na něj jak idiot, prostě furt spěchám, ale mám se rád, tak spěchám "opatrně"
END
- milosh
- Administrátor
- Příspěvky: 6551
- Registrován: 21 led 2006, 13:03
- Bydliště: Ústecko
- Kontaktovat uživatele:
No asi tak, az ti tam nekdy v ty rychlosti vlitne maly dite tak budes mluvit jinak, prave na takovy idioty byl delanej ten bodovej system ale prave takovy jako ty z toho vzdy vyvaznou v pohode a slusnej ridic co jednou za rok prekroci padesatku o 3km tak uz hned plati
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Už se stalo..... auto na hadry, ale člověk celej.... A na dálnici to byl strejda ve fáčku, co se zapomněl podívat do zrcátka. Kouknul jsem se do pole, ale strejda alespoň jel dál.milosh píše:No asi tak, az ti tam nekdy v ty rychlosti vlitne maly dite tak budes mluvit jinak, prave na takovy idioty byl delanej ten bodovej system ale prave takovy jako ty z toho vzdy vyvaznou v pohode a slusnej ridic co jednou za rok prekroci padesatku o 3km tak uz hned plati
Ale samozřejmě máš pravdu, nepopírám, že jsem idiot, že takhle jezdím, ale je to daný jistýma okolnostma, jo, neomlouvají mně. Máš opět pravdu. Nenajdu jediný rozumný důvod, jak své chování na silnici omluvit, ale upřímně, bylo by bezpečné jezdit i v těchto rychlostech, kdyby na sebe lidé byli ohleduplní...
END
- Cidla
- Příspěvky: 1377
- Registrován: 08 srp 2006, 15:31
- Bydliště: kousek od Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
To Trdlo: Hele jezdím podobně jen to město teda jezdím kolem té 50 tam se to nevyplatí spěchat. A máš pravdu, že je to o stylu jízdy, že jet 130 mimo obec neznamená, že jedeš nebezpečně!
To Milosh: Nemyslím že Trdlo je gauner i když jezdí rychlejc. Záleží jestli někoho ohrožuje . Předpisově jedoucí člověk když je debil udělá víc paseky to ti můžu potvrdit z vlastní zkušennosti ...
To Milosh: Nemyslím že Trdlo je gauner i když jezdí rychlejc. Záleží jestli někoho ohrožuje . Předpisově jedoucí člověk když je debil udělá víc paseky to ti můžu potvrdit z vlastní zkušennosti ...
moje bývalka :-)
https://www.astra-g.cz/galerie/cidla/
https://www.astra-g.cz/galerie/cidla/
Zpět k tématu.
Mám AF 95rv. X17DTL němec. Jsem s ním nadmíru spokojený. Ten kdo jezdí denně do práce cca 25km tam, 25km zpět si myslím, že se mu nafta vyplatí. No a když k tomu má ještě zdroj "levné" nafty není co řešit. Auto táhne jak divý ať je plný nebo prázdný! Spotřeba průměr 5.5L/100km v zimě 6L.
Osobně bych ale asi už příště šel do benzinu a ten nechal okamžitě předělat na plyn a jezdil na něj. Poté je provoz lacinější a lepší! Nehledě na to, že už dlouho existují nádrže místo rezervy, což je obrovská výhoda proti té "mrše" co byla dřív a zabrala půlku kufru! Malá rezerva jde sehnat na vraku za 500Kč tak není co řešit.
Z tohoto důvodu si myslím, že nafta jako taková je odsouzena v osobních autech k zániku a vymře jako dinosouři
Ale jinak miluju ten zvuk studeného nafťáku!! Naftě zdar!!!
Mám AF 95rv. X17DTL němec. Jsem s ním nadmíru spokojený. Ten kdo jezdí denně do práce cca 25km tam, 25km zpět si myslím, že se mu nafta vyplatí. No a když k tomu má ještě zdroj "levné" nafty není co řešit. Auto táhne jak divý ať je plný nebo prázdný! Spotřeba průměr 5.5L/100km v zimě 6L.
Osobně bych ale asi už příště šel do benzinu a ten nechal okamžitě předělat na plyn a jezdil na něj. Poté je provoz lacinější a lepší! Nehledě na to, že už dlouho existují nádrže místo rezervy, což je obrovská výhoda proti té "mrše" co byla dřív a zabrala půlku kufru! Malá rezerva jde sehnat na vraku za 500Kč tak není co řešit.
Z tohoto důvodu si myslím, že nafta jako taková je odsouzena v osobních autech k zániku a vymře jako dinosouři
Ale jinak miluju ten zvuk studeného nafťáku!! Naftě zdar!!!
Astra F Caravan X17DTL r.v. 1995 - minulost
Astra G Caravan Z18XE r.v. 2003 současnost
Astra G Caravan Z18XE r.v. 2003 současnost
- Cidla
- Příspěvky: 1377
- Registrován: 08 srp 2006, 15:31
- Bydliště: kousek od Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
No 200 už je dost..snižuje se ti periferní vidění a možnost zareagovat na jakoukoli situaci..dalnice budiž, ale naše silnice si myslím že 140 je takovej "bezpečnej" strop. Můj názor... ...jo někde se dá když není provoz to rozjet, ale při běžném provozu je to fakt o krkAstraDTI píše:Ja jezdim i ted mimo mesto (i mimo dalnici) prez 200 a rozhodne nejezdim nebezpecne. Kdyz je clovek na takove rychlosti zvyklej a ma odhad, tak vi kde si to dovolit muze a kde ne.
moje bývalka :-)
https://www.astra-g.cz/galerie/cidla/
https://www.astra-g.cz/galerie/cidla/