AGR / EGR
- Reklama
třeba tady: http://www.svoboda-cr.cz/_novinky_02.htm až dole
Kde je v Astře nevím, ale uzrčitě to tady někde najdeš
Kde je v Astře nevím, ale uzrčitě to tady někde najdeš
Astra Caravan 1,7dti, 2002, Y17DT
Re: agr
Je to takovej válec průměr asi 8cm na kterým je konektor a přivedený dráty.Najdeš ho po pravý straně za hlavou motoru u sacího potrubí. Je přidělanej dvěma šrouby M8.Mirek píše:ahoj mam opel astra g 1.6 16v poradi nekdo co je v motoru AGR pry to ma neco spolecneho s otackama a kde to asi najdu dik
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
- Zdeněk Lbc
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 26 úno 2006, 21:57
- Bydliště: Liberec
Re: agr
A co ak je vadny, co potom? vymenit ,alebo zaslepit??? Pretoze kontrolka motora stale svietiOťas píše:Je to takovej válec průměr asi 8cm na kterým je konektor a přivedený dráty.Najdeš ho po pravý straně za hlavou motoru u sacího potrubí. Je přidělanej dvěma šrouby M8.Mirek píše:ahoj mam opel astra g 1.6 16v poradi nekdo co je v motoru AGR pry to ma neco spolecneho s otackama a kde to asi najdu dik
Astra Caravan 1,6 8V,man. klima, 2001, Z16SE
Myslim ze som uz nabehal "par kilometrov" a kontrolka si blika bez logiki. Rano nastartujem a po 500m sa nahle rozsvieti, necham auto na park. 1h nastartujem zhasne proste bez logiki. Auto ci je chladne alebo nahriate nema to ziaden vplyv(zistil som). Momentalne nic nesvieti!
Astra Caravan 1,6 8V,man. klima, 2001, Z16SE
-
- Příspěvky: 365
- Registrován: 06 lis 2006, 09:20
- Bydliště: Havířov
s kontrolkou motoru ve spojeni s problematickym agr ventilem mam cerstvou zkusenost: kontrolka motoru obecne funguje takto: rozsviti se za jizdy v momente, kdy ridici jednotka zaznamena nejakou chybu, tedy vetsinou odezvu od nektereho ze senimacu cehokoli dostane nejakou hodnotu mimo stanoveny rozsah. ulozi do sve pameti kod chyby (kde ho ponecha dle vyjadreni mechaniku v Oplu cca 24 hodin nebo do odpojeni baterky) a najede na "nouzovy rezim", ktery vetsihou spociva v nejakem nadstandartnim obohacovani smesi, timpadem vyssi spotreba paliva, i kdyz motor min tahne. kontrolka sviti, dokud nevypnes klicek. pote po dalsim nastartovani se vzdy znovu rozsviti na nejakou dobu (nemam presne vypozorovano, ale odhaduju cca 20 vterin?-asi proto, aby te jeste jednou upozornila ze pri posledni jizde BYL PROBLEM), pak zhasne a je zhasnuta do te doby, nez nastane opet nejaka "chyba". pote se rozsviti a opet sviti az do vypnuti zapalovani, a to bez ohledu na pocet chyb, ktery od jejiho rozsviceni jednotka zaznamenala.PIKI píše:Myslim ze som uz nabehal "par kilometrov" a kontrolka si blika bez logiki. Rano nastartujem a po 500m sa nahle rozsvieti, necham auto na park. 1h nastartujem zhasne proste bez logiki. Auto ci je chladne alebo nahriate nema to ziaden vplyv(zistil som). Momentalne nic nesvieti!
a ted k agr: v v mem pripade spatneho agr ventilu hazela chybna hlaseni lambda sonda (ventil totiz byl uz asi uplne ko, a jeste k tomu si nejak prisaval zvenku dalsi vzduch). diagnoza u meho garazoveho autoelekrtikare (ale pozor, je to fakt profik) tedy znela "vymen agr ventil, nelze jej opravit. nelze jej ani koupit jinde nez orig v oplu". tak jsem HNED jel do oplu s pozadavkem na vymenu agr. vymenili (bratru 5.000CZK), vymenili na pockani ale na zkusebni jizde hadej co: ano, opet kontorlka motoru a tak mechanik diagnostikoval opet chybu hlasenou na lambde. mne uz malem sbirali ze zeme (5000 zbytecne v prdeli), ale pak jiny mechanik rekl, ze to mohla byt jen jednorazova chybka, ktera asi byla zapricinena nastupen funkcni soucastky (novy agr) namisto toho stareho zrejme jiz delsi dobu spatneho. a fakt, mam uz najeto asi 100km a kontorlka MLCI... (predtim se rozsvecela nejpozdeji po 200 metrech jizdy)
zaslepit/nechat bejt?: dle vyjadereni mechaniku v oplu zaslepeni neni obecne dobra vec (agr sic ene funkci motoru nema primy vliv, je tem jn kvuli spalovani nadmernych emisi, nicmene na jeho funkcnosti jsou zavisle nejake dalsi cidla), ale kdyz uz kdyz zaslepis, mel bys urcite udelat upravu v nastaveni rj. a udajne muj motor tento softwarovy zasah neumoznuje (x18xe1), tedy u mn ezaslepeni agr nepripada v uvahu.
kurnik sem se rozepsal...
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm