moje úprava AGR-EGR
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
moje úprava AGR-EGR
Je tu toho hodně o AGR, ale zakládám znovu, aby se dobře hledalo.
Po mých neúspěšných (zaslepení celého ventilu, a potom i po vyražení otvoru
pro „jehlu“)pokusech s AGR ventilem – vždy se mi při sundání nohy z plynu, když měl motor
více jak 2000 Otáček rozsvítila při ohřátém motoru kontrolka spalin, ale motor jel bez ztráty
výkonu, a při dalším nastartování se to opakovalo. Proto jsem zkusil následující úpravu.
Vyvrtal jsem do přepouštěcí komory otvor Ø 5 mm viz OBR (nejde mi vložit)
musí být dobře vyčištěno, ať se nedostanou nečistoty do sacího systému) a ejhle,
najednou funguje vše jak má. Do sání je místo spalin přisán vzduch. V případě neúspěchu
jsem byl připraven ventil uvést do původního stavu a to zaslepením otvoru čepem popř.
šroubkem M6 Zatím najeto pouze 100 km, ale bez závad.
Vzniká otázka. Proč elektronika signalizovala poruchu?
1 při brždění motorem vznikal v saní podtlak, a elektronika to vyhodnotila jako poruchu
2 opět při brždění lambda nezaznamenala změnu ve spalinách a vyhodnotila jako poruchu
Co je správně nevím, ale jsem rád, ž tato úprava je zatím funkční, ale upozorňuji že až delší
provoz ukáže,zda to zase není krok vedle.
kdo chce, ať zkusí, nebo počká na mé další výsledky, v brzké době bude trasa po dálnici z Ostravy do Olomouce, motor X16XEL.
PS ještě vyřešit nasávání do AGR od vzduchového filtru.
Po mých neúspěšných (zaslepení celého ventilu, a potom i po vyražení otvoru
pro „jehlu“)pokusech s AGR ventilem – vždy se mi při sundání nohy z plynu, když měl motor
více jak 2000 Otáček rozsvítila při ohřátém motoru kontrolka spalin, ale motor jel bez ztráty
výkonu, a při dalším nastartování se to opakovalo. Proto jsem zkusil následující úpravu.
Vyvrtal jsem do přepouštěcí komory otvor Ø 5 mm viz OBR (nejde mi vložit)
musí být dobře vyčištěno, ať se nedostanou nečistoty do sacího systému) a ejhle,
najednou funguje vše jak má. Do sání je místo spalin přisán vzduch. V případě neúspěchu
jsem byl připraven ventil uvést do původního stavu a to zaslepením otvoru čepem popř.
šroubkem M6 Zatím najeto pouze 100 km, ale bez závad.
Vzniká otázka. Proč elektronika signalizovala poruchu?
1 při brždění motorem vznikal v saní podtlak, a elektronika to vyhodnotila jako poruchu
2 opět při brždění lambda nezaznamenala změnu ve spalinách a vyhodnotila jako poruchu
Co je správně nevím, ale jsem rád, ž tato úprava je zatím funkční, ale upozorňuji že až delší
provoz ukáže,zda to zase není krok vedle.
kdo chce, ať zkusí, nebo počká na mé další výsledky, v brzké době bude trasa po dálnici z Ostravy do Olomouce, motor X16XEL.
PS ještě vyřešit nasávání do AGR od vzduchového filtru.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
- Reklama
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
nevim aby s tim nebyl problem. popisuje motor x16xel a na x18xe1 je ten ventil uplne jinej nebo radeji bych rekl opacnej. u jednoho se vysouva ta jehla (x18xe1) a u druheho zajizdi (x16xel) teda aspon tak je mi to znamoduff74 píše:To tvé řešení vypada vysoce logicky, jen bych měl dotaz: i když má ten otvor jen 5 mm, nemůže ten přisávaný vzduch sebou nést nějaký bordel (prach, vlhkost,...), který by dříve nebo později způsobil v motoru nějakou paseku? Pokud ne, tak tak nad tím začnu přemýšlet
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
- milosh
- Administrátor
- Příspěvky: 6551
- Registrován: 21 led 2006, 13:03
- Bydliště: Ústecko
- Kontaktovat uživatele:
Pridavam poslane fotos
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Do vyvrtaného otvoru jsem vsunul část brzdové trubičky, kterou jsem vytvaroval do potřebného tvaru a utěsnil jsem jí
HERMETIKEM. Na druhý konec jsem nasunul palivový filtr. Nasávání je nasměrováno k nádobce brzdové kapaliny.
Takto to vypadá v konečné úpravě, nasávání je přes palivový filtr, aby se v žádném případě nedostaly nečistoty do motoru
najeto už celkem 800 Km. Úprava mně stála 49 Kč, 25 nejlevnější brzdová trubička a 24 nejlevnější palivový filtr.
HERMETIKEM. Na druhý konec jsem nasunul palivový filtr. Nasávání je nasměrováno k nádobce brzdové kapaliny.
Takto to vypadá v konečné úpravě, nasávání je přes palivový filtr, aby se v žádném případě nedostaly nečistoty do motoru
najeto už celkem 800 Km. Úprava mně stála 49 Kč, 25 nejlevnější brzdová trubička a 24 nejlevnější palivový filtr.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
To vypadá na šikovný řešení-já ho sice mám nový ale to řešení se mi zamlouvá-jsi šikula.
ASTRA-G-1,6 -X16SZR,3dv.1999, ABS,4kotouč,4airbag,el.zrcátka,centrál,alarm, lité kola 16Allesio,křídlo Irmscher,Angel eyes,folie SunTek.
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
- libor pospisl
- Příspěvky: 39
- Registrován: 26 črc 2007, 09:20
- Bydliště: brno
-
- Příspěvky: 802
- Registrován: 27 zář 2006, 20:40
- Bydliště: Kósek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Stále bez problémů? Přemýšlým že bych to taky zkusil než se mě poděláspermin píše:Zatím bez hlásky. Dříve se po zahřátí motoru při sundání nohy z plynu rozsvítila kontrolka.
Astra G 2001 Z16XE ČERNÁ METLA
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=2440
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=2440
-
- Příspěvky: 802
- Registrován: 27 zář 2006, 20:40
- Bydliště: Kósek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
A co myslíte že to udělá s motorem Z16XE
Astra G 2001 Z16XE ČERNÁ METLA
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=2440
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=2440
-
- Příspěvky: 159
- Registrován: 16 led 2007, 20:17
- Bydliště: Volary
-
- Příspěvky: 159
- Registrován: 16 led 2007, 20:17
- Bydliště: Volary