Dnes jsem se pustil do blinkru, leva i prava strana blikala rychle, pri varovnejch to bylo v poradku. Bracha mi rikal, ze po vymene prednich lamp, kde je udajne slabsi blinkrova zarovka, to zacalo delat.
Koupil jsem keramicky 10W odpory ruznejch hodnot a jal se experimentovat. Chtel jsem k prednim zarovkam paralelne pridat tak 12ohmu a ochcat tak elektroniku, ktera si mysli, ze je zarovka spalena.
Nicmene ani pridani 21W zarovky do okruhu to s rychlosti blikani ani nehlo, respektive neco se hlo a prestalo to blikat uplne. Dvojrele na blinkry prestalo cvakat. Zarazil me i jeden dratek, kterej tam byl evidentne nejak navic, na hulvata zastrcenej v jedny svorce od rele. Pojistky OK, takze jsem pojal podezreni na multi-timer, modul, kterej je zasunutej v pojistkovce a ridi smerova svetla, okna a dalsi veci.
Po vyndani a rozebrani multi-timeru na me vykouklo tohle:
vypalena cesticka
To by i nejak vysvetlovalo ten extra dratek z dvojrele na kontakt pojistkovky. A to rele melo vsechny kontakty uvolneny z plosnaku, samej studenak, tak jsem ho propajel, dratek odcvaknul a v multi-timeru cesticku proklemoval dratkem.
Po slozeni vse blika jak ma, normalni rychlosti a ja se obesel i bez extra zatezovacich odporu. Kdyz jsem mel modul multi-timeru venku, aspon jsem zalepil lepenkou ten ujecenej pipak, ztlumilo se to, ale asi cvaknu ten dratek jak to tu nekdo popisoval a kterej se skryva v konektoru modulu multimetru na fotce vpravo nahore.
Problem - Smerova svetla - rychle blikani
Problem - Smerova svetla - rychle blikani
99' Astra Caravan 1.6 16V
- Reklama
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Zkus popsat způsob vyjmutí multitimeru .
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
- milosh
- Administrátor
- Příspěvky: 6551
- Registrován: 21 led 2006, 13:03
- Bydliště: Ústecko
- Kontaktovat uživatele:
me toto delalo kdyz jsem mel prdlou zarovku.
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Vyjmes ten kastlik pred pojistkama (ja ho tam nemam, buh vi kde skocil) odpojis ten cernej konektor z multitimeru, jde to celkem v pohode. Cela ta pojistkovka drzi na 2. sroubkach, ty vysroubujes a uz jen musis celou pojistkovku vysunout ven tim otvorem, jak jezka z klecevasekpetr1 píše:Zkus popsat způsob vyjmutí multitimeru .
Lip se to bude delat, kdyz vyjmes vsechny relatka, to musis stejne udelat, jinak pak ten modul multitimeru nejde vysunout z pojistkovky - do boku.
99' Astra Caravan 1.6 16V